Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ASV cordoba - prośba o diagnozę


mosqitt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

gorąca prośba o przejrzenie logów, auto ojczulka cordoba ASV (w standardzie 110KM), auto bez katalizatora, z relacji w pewnym momencie nie chce już przyśpieszać.

Nie wiem czy to jakiś zawór, przepływka, gruszka, bądź zapieczone łopatki?

Błąd który się pojawia:

Control Module Part Number: 038 906 018 FB

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0110SG 2167

Software Coding: 00005

Work Shop Code: WSC 06402

1 Fault Found:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-10 - - - Intermittent

Statyczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Będę wdzięczny za sugestie.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien n18 z n75 bo cos dziwnie te turbo przeladowuje.Ale jest opcja ze bedzie do wyjecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno były zamieniane i bez poprawy. Możliwe że oba się skończyły? Co masz na myśli pisząc "do wyjęcia", czyszczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak jakby sztanga przy turbo nie odbijała do końca w górę z gruchy aby zbić przeładowanie więc albo sztanga zacina się wewnątrz gruchy albo sama zmienna geometria. Proponuję najpierw wykręcić z turbo samą gruchę ze sztangą bo jeśli tylko ona się przycina to szkoda rwać całe turbo z silnika. Przy tym przeładowaniu przepływka to trup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta przepływka też była podobno podmieniana, ale nie dam sobie ręki uciąć że na właściwą, znając pomysłowość ojca ;] Dobra sprawdzimy w takim razie to co sugerowaliście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...