Goofer Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Witam forumowiczów, przepraszam że nowy temat ale nie mam czasu na grzebanie... Ostatnio coś się popsuło w mojej audicy, tj zamykam auto z pilota na alarm - centralny zamyka jak trzeba ale alarm daje sygnał drzwiękowy o otwartych drzwiach i dodatkowo miga trzy razy kierunkami, dodatkowo w środku świeci się oświetlenie na suficie i na nogi, dopiero po jakimś czasie przekaźnik gasi wszystko, krańcówki drzwi tylnych działają jak należy, sprawdzałem bo gaśnie czerwona lampka w drzwiach, jak sprawdzić czy z przednimi drzwiami jest coś nie halo? Bo chyba dobrze rozumuje że alarm wykrywa otwarte drzwi pomimo że fizycznie drzwi są zamknięte, gdzie szukać jakiejś awarii, jak sprawdzić i zdiagnozować, mam vag-a ale jestem laikiem trochę w tych sprawach, bardzo bym prosił o jakieś wskazówki pomysły podpowiedzi bo denerwuje mnie to niesamowicie...
bediks Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Skoro gasna czerwone lampki w tylnych drzwiach po zamknięci to pozostaje sprawdzić drzwi przednie , masz w nich lampki ? Bo nie wiemm jak jest z przedliftem u mnie uszkodzona krancowka w zamku objawia się tym ze mimo nawet ze fis nie pokazuje drzwi otwartch to lampka w drzwiach błyska pulsacyjnie tak samo swiatlo w nogach i suficie Ale u mnie światło w nogach działa zależnie od strony lewa prawa tak dworca nogi tylko lewa lub prawa Jak nie masz takiej sygnalizacji to na hybil trafił
dobis1 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 stycznik w zamku do wymiany.... otwórz drzwi, zamknij zamek na sucho i powinno zgasnąć oświetlenie wnętrza. Sprawdź tak drzwi przednie skoro tył jest OK a znajdziesz co broi....
Goofer Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 No właśnie przednie drzwi mają też czerwone lampki i one też nie gasną. W przedlifcie bynajmniej u mnie niestety jest tak że niezależnie czy otworze prawe czy lewe drzwi to lampki czerwone zapalają się w obydwu.Podejrzewam właśnie ten stycznik w drzwiach kierowcy lub pasażera. dobis1 jak radzisz ? Z klucza na otwartych drzwiach zamykać ? Jeśli to ten stycznik to to jak go wymienić, da się kupić nowy ? Pogrzebałem trochę w necie mając chwilę czasu i znalazłem podobny temat na forum a6, ludzie piszą że to faktycznie może być wina tego mikrostycznika w zamku. Mam też link takiego ustrojstwa z allegro: == MIKROSTYK ZAMKA VW PASSAT B5 AUDI SKODA SEAT == (3265930039) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Z tego co piszą na forach pasuje bez problemu i koszt wydaje się niewielki. Ale najpierw muszę sprawdzić które drzwi, z postów jeszcze wyczytałem że brzęczyk od świateł powinien piszczeć przy zamkniętych drzwiach kierowcy i zapalonych światłach, wtedy wskaże wadliwą krańcówkę drzwi kierowcy. Dobrze kombinuje ? ---------- Post dopisany at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany at 08:48 ---------- No i okazuje się że brzęczyk świateł piszczy przy zapalonych światłach i zamkniętych drzwiach kierowcy, jest jeszcze zapytajnik jeden... czy w przypadku gdy wszystko z krańcówkami jest OK przy zapalonych światłach i otwarciu drzwi pasażera brzęczyk piszczy czy nie ? Czy działa tylko z drzwiami kierowcy; jest to znaczące ponieważ jeśli działa tylko z drzwiami kierowcy no to mam winowajce na talerzu. Jeśli ktoś by mógł obadać jak ma u siebie w przedlifcie to byłoby fajnie...
bediks Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 W polifcie tylko przy otwartych drzwiach kierowcy , właśnie to sprawdziłem
Goofer Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 Jakby jeszcze ktoś w przedlifcie obadał to by było GiT. Pojutrze mam czas to rozbiore drzwi, zobacze na sucho co i jak z zamkiem...
bediks Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 mam prosbe jak rozbierzesz i dostaniesz sie do mikrowlacznika to porób male fotostory bo czeka mnie to samo jak sie zaczna upały wtedy mam problem z drzwiami pasazera
Goofer Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 No więc sprawa ma się następująco: w piątek jadąc do pracy zaczęły dobiegać moim uszom dziwne dźwięki spod kierownicy, z miejsca nad pedałami. Po odbyciu 12 h w "kopalni" mając przypadkiem klucze w bagażniku rozebrałem półkę pod kierownicą i moim oczom ukazał się masakryczny widok. Na kolumnę kierowniczą nawinęło się kilka kabelków. Będąc cierpliwy rozplątałem powoli cały bajzel jaki tam powstał, oczywiście nie obyło się bez strat, w rękach zostały mi 2 kawałki kabelków, później okazało się że jeden jest od podświetlenia nóg kierowcy a drugi od zasilania cb radia, w każdym razie nic strasznego; póki co jeżdżę w takim stanie; ale wracając do całej sytuacji... poskładałem wszystko jak należy, tytyrytkami połapałem wiszące kable i okazuje się na koniec że oświetlenie kabiny gaśnie po zamknięciu auta, alarm nie piszczy że coś mu nie pasuje, krańcówka w drzwiach kierowcy wykrywa otwarte i zamknięte drzwi ! Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy w wiązce było tak pomieszane że alarm wariował. W każdym razie teraz działa jak należy i póki co nie wymieniałem krańcówki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się