Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] Jakie sprężyny obniżające?


Sqnik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym obniżyć swoje A4, aby ładnie się prezentowało. Nie chce mieć kompletnej gleby :). Jakie sprężyny byście poradzili? Oczywiście za realne pieniądze, ponieważ jestem studentem i każdy grosz się liczy :) Dorzucam fotkę auta, aby lepiej "pobudzić" waszą fachową wyobraźnie :) Pozdrawiam

View image: Zdjecie0081

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotka nie pobudza (przynajmniej mojej) wyobrażni :grin: tak na serio to mogłes dać bokiem. Szukaj jakichś markowych -30/-35 to autko będzie dużo lepiej się prezentowało, lepiej prowadziło i nie stracisz zbytnio na komforcie. Przeglądam dość często tablicę, czy allego i jest tego sporo, za 200-250zł możesz już coś pożądnego trafić :wink: wystarczy poszukać.

spreżyny weitec audi a4 b5 Bydgoszcz ? Tablica.pl

Zawieszenia AUDI A4 B5 B6 B7 Lubin ? Tablica.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam zgadzam się markowe to markowe w mts bym się nie bawił ja mam u siebie eibach pro kit i jestem zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, a te weitec można założyć na amortyzatory SACHS z 1BA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można (od biedy), ale radził bym wsadzić np. czerwone 1BE. Jeśli amor jest twardszy to na wybojach nie będzie Ci latało auto jak jak pingpong, coś w stylu tego banana :banan:, ja bym szukał sprężyn razem z amorami. Ostatnio widziałem w mojej okolicy amory 1BE + Vogtland -35mm, sam przód ale 130 zł za wszystko czy jakoś tak mi gość powiedział. Porządny zestaw moim zdaniem :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach