Skocz do zawartości

krzysztof198919891989

Pasjonat
  • Postów

    145
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysztof198919891989

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzysztof198919891989

0

Reputacja

  1. mam to samo co wy. ja doszedłem ze z tyłu puka przy górny mocowaniu amortyzatora, jest tam jaki plastik i to puka. a jak to wyeliminować? zaznaczam że jak sa wysokie temperatury na dworze to jest cisza. jak jest minus na termometrze to słychac te pukanie na nierównościach.
  2. potwierdzam, pomóc mogą szpitalne specyfiki do odkażania narzędzi lub powierzchni, ale tylko oparte na mieszaninie alkoholi, głównie izopropanolu. Ja ze smrodem walczyłem w zeszłym roku, zaczęło śmierdzieć z dnia na dzień i to tak że czasami to aż oczy piekły. Zdobyłem to: BODE, cena z litr ok. 100PLN. Spryskałem parownik (wcześniej wymontowałem schowek i wyjąłem gumowy korek), a następnie na włączony na maka wentylator klimatyzacji rozpyliłem dużą ilość tego środka, żeby spryskał parownik od strony silnika. Na pewno tam dotarł bo spod auta lało się aż miło. I jak reką odjął. Nic nie śmiedzi. W tym roku zrobiłem profilaktyczne ozonowanie. I jest OK. Co do wymiany osuszacza, to rozmawiałem o tym w ASO. Fakt, zaleca się wymianą nawet co 2-3 lata, ale to raczej nie dotyczy naszych krajowych warunków. Nie mamy aż tak dużej wilgotności powietrza, żeby zapchać ten filtr. Poza tym objawem niesprawnego osuszacza nie jest smród z nawiewu tylko bardzo powolne odparowanie szyb. Jeśli po włączeniu klimy para (jeśli wogóle tam jest) szybko schodzi z szyby top nie ma co sobie głowy zawracać wymianą osuszacza i wpadać w niepotrzebne koszty. w kotrym miejscu jest ten gumowy korek?? zapodaj jakies foto
  3. Ja mam pytanie z innej beczki czemu po wymianie amorow na nowe do tego odbojow.gum gora dol oraz poduszki amora cos puka na nierownosciach ??tuleje tylnj belki nowe jak cos
  4. jak skrecales amor to tulejka była na sztywno czy miala luz ? bo tez borykam sie ze stukami w amorach. a wymienialem niedawno na nowe i tez sie glowie co zrobic
  5. Panowie zakupiłem wyświetlacz temperatury zewnętrznej na 10 pin http://imageshack.com/a/img30/4399/bwuu.jpg mam mały problem z podłączeniem tego wyświetlacza. mam 4 kable w kostce :http://imageshack.com/a/img822/7160/0mqz.jpg czarno czerwony to + idzie na pin 1 brązowy masa idzie na pin 6 brązowo żółty sygnał czujnika temp idzie na pin 3 na stole wyswietlacz tak podpięty świeci i pokazuje temp. ale mam jeszcze kabel szaro żółty i pod jaki pin go podpiąć ?? czy może ktoś z was próbował wpiąć się tym wyświetlaczem w kostki od licznika ?http://imageshack.com/a/img191/8732/hvbv.jpg jezeli tak to niech rozpisze co i jak. ---------- Post dopisany 14-02-2014 at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2014 at 13:29 ---------- czy ktoś pomoże ?? podłączyłem wyświetacz tak : pin pierwszy kabel czarno czerwony (+) podłączyłem pod kostke niebieska licznika pod tego samego koloru kabel. pod radio też podpinałem i działał pin 6 masa kabel brazowy (-) podpiąłem pod rame konsoli. jest taki ostór na srubke i tam przykeciłem masa pod radio tez podpinałęm i działa pin 10 kabel brazowo żółty sygnał czujnika podpialem pod kostke b pin 1 klimatronika natomiast oswietlenie podpialem takze pod kostke niebieska i tego samego koloru kabel lecz cos nie dzialao.to podpialem pod radio u mnie kabel szaro niebieski i sciamnianie działa. mino to i tak wyswietlacz swieci troche mocniej. gdy to ogarnałem ok wyswietlacz swieci pokazuje temperature ale jest mały problem. gdy odpale auto i dam gazu to wyswietlacz temperatury przygasa. gdy obroty zejda na 1 tys to spowrotem świeci ok. co może byc przyczyną tego stanu ?? nagrałem filmik jak by ktos chciał zobaczyc . ---------- Post dopisany 23-02-2014 at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2014 at 11:55 ---------- Nikt nie pomoze???
  6. furacz fajny. felgi 18 odradzam na nasze polskie drogi.
  7. narazie zamowilem nowe jutro odbieram wiec w tym tygodniu je wymienie. koszt niewielki zakupu kompletu wiec odrazu kupilem. mam nadzieje ze to rozwiaze moj problem. ---------- Post dopisany 04-10-2013 at 17:08 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2013 at 22:19 ---------- wymiana gum nic nie dała.nadal jest te pukanie. jak gdyby metal w plastik albo plastik ---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:08 ---------- pomoze ktos?? te pukanie staje sie nie do zniesienia
  8. może macie jeszcze jakieś pomysły co może być skutkiem tych stuków z tyłu ? tuleje tylnej belki lema wymienione. amortyzatory bilstein wymienione .odlony i odboje nowe i nadal cos puka. poduszki amortyzatora takze powymieniane. może to gumy na ktorych opiera sie sprezyna ?
  9. Jak bedziesz miaal zamiar kupic podsufitke to rozwaz kupno poliftowej niesa w drogie a efekt dobry na odswierzenie przedliftowego wnętrza
  10. powiedzcie czy zmiana oleju wpłynie na poprawe działania skrzyni ? mam na myśli płynniejsze wchodzenie biegów ? zaczeły mi cieżko wchodzić
  11. kipilem amory bilstein VNE-4577 - przednie BNE-A537 - tylne jakie sprezyny zalozyc pod te amory ?
  12. a da rade jak odkreci sie przedni pas i troszke go cofnie ?to chyba wystarczajaco miejsca bedzie na wyjecie go
  13. Powinny być tulejki, wkładasz obok i przez wszystko tą długą śrubę no masz racje byly w zestawie. po zlozeniu tylu jak narazie to takie trzeszczenie gumy sie z tylu udziela zastanawiam sie czemu..??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...