TyBucu Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Już nie wiedziałem czy dawać to tu czy w nadwozie, ale jazda. Mam lampki zespolone fk (zamienniki z alle) i nie widze nigdzie możliwości podpięcia silniczków poziomowania świateł, co było w orginale. Jest mozliwość zamontowania silniczków w tych lampkach? Zamierzam rzezać sobie bixenon, ale to bez sensu żebym za każdym razem jak włoże coś cięższego do gabażnika regulował lampy manualnie, a przełącznik ustawienia na konsoli sie marnował.
slimaczek89rz Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Silnicz mają być zamontowane w środku lampy.
Marc!n Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Może mają póki co zamiast silniczka wsadzoną śrubę do regulacji. Silniczek powinien być w prawej lampie (od pasażera) w lewym dolnym rogu ( patrząc na lampę od strony wtyczek)a w lewej w prawym dolnym. No chyba, że to super extra zamienniki bez możliwości podpięcia silniczków co było by co najmniej dziwne:decayed:
TyBucu Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 No właśnie nigdzie nie moge znaleźć żadnych zaślepek, a nawet miejsce w które te ustojstwa mozna było wsadzic, wiec zaczynam sie zastanawiać czy nie powinny byc montowane w kloszach... Ale z drugiej strony miejsca na wtyczke tez nie ma, a kabelkologia sie zgadza. Przecie to zwykłe FK/Depo, 1/4 forum na tym jezdzi i nikt by sie nie przyznawał? Chyba wygląda na to że albo lampy sa jakieś popie:kox: , albo ja mam cos nie tak pod sufitem. ---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ---------- Lampy Audi A4 B5 Clear Black Czarne 99-00 FK (3250868371) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. To są te lampki dokładniej...
Marc!n Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Masz pewnie wsadzone takie pokrętło do regulacji. Edytowałem wcześniejszy post bo się jebnąłem z tymi stronami (zawsze mi się myli lewa z prawą). Musisz przekręcić tym plastikiem w którąś stronę, pokrętło od regulacji będzie wtedy latać i trzymać się tylko na tej główce w gnieździe lampy - musisz to wyczepić popychając w dół np śrubokrętem. Żeby zrobić więcej miejsca wkręć trochę lub nawet do oporu śrubę w pokrętle. Uważaj żeby nic nie pourywać. Silniczki są całkiem inne niż te od przedlifta i są oczywiście wewnątrz lampy. Sprawdź czy od dekielka do którego podpinasz z jednej strony kostkę a z drugiej wychodzą kable nie zostają 3 cienkie kabelki zakończone małą białą kostką (to właśnie kostka do poliftowych silniczków). 1- pokrętło do regulacji (do usunięcia jeżeli wsadzasz sinkiczki) 2- wtyczka do silniczka
TyBucu Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 No mistrzu, browar dla Ciebie Ja jak głupi szukałem ich po prawej stronie (no bo przeca normalne by było ich umiejscowienie blizej błotnika) Te wtyczki miałem w ori, leżą w garażu, ale wywaliłem je bo nie miałem możliwości zrobienia przejściówki na FL i wyrzezałem na starej wiązce, przerabiając dekielki (wkładając starą wtyczke i uszczelniając) to teraz tylko dorwe silniczki do lifta i będe sobie regulować do woli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się