Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 17 Grudnia 2006 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Sprawa wygląda tak:Zastanawia mnie czemu nigdy wskazówka na liczniku nie stoi równo na 90 stopniach, zawsze zatrzymuje się minimalnie przed "90". Nie pamiętam dokładnie ale na VAGu temperatura była w okolicy 84 stopni, chyba (za niedługo sprawdzę jeszcze raz). Termostat umarł? Czy niższa o te parę stopni temp. silnika od jego optymalnej temperatury pracy może mieć wpływ na spalanie? Czy to może wina jakiegoś czujnika temperatury? Powinny pojawiać się jakieś dodatkowe objawy usterki termostatu/czujnika?PozdrawiamPS.Nazakładałem tyle tematów bo jutro wybieram się do sklepu, a wpadło mi trochę gotówki, więc od razu bym wszystko pozamawiał/ kupił
Gość Murzyn Opublikowano 17 Grudnia 2006 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Czy niższa o te parę stopni temp. silnika od jego optymalnej temperatury pracy może mieć wpływ na spalanie? tak Powinny pojawiać się jakieś dodatkowe objawy usterki termostatu/czujnika? Bóg jeden to wie...raczej niema zadnych PS temat jest walkowany w tememacie diesli
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 17 Grudnia 2006 Opublikowano 17 Grudnia 2006 wpisałem na allegro "czujnik temperatury audi" wywaliło mi stertę różnych czujników. Zastanawiam się teraz który ewentualnie musiałbym wymienić. Chodzi o czujnik temperatury silnika, czy czujnik temperatury cieczy chłodzącej? Czy to może to samo?
bialy4 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Kaziu_Wichura, Ja jak kupywałem termostat to temp. otwarcia to jest właśnie 83-84 stopnie(zależy od firmy termostatu) także to chyba normalne że tyle pokazuje.Przynajmniej mi sie tak wydaje.
pre_pl Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 HANS PRIES 100 957 DE5 HP100 957 19,28 zł VERNET 6276.87 6276.87 40,89 zł WAHLER 3141.87D WA3141.87D 101,98 zł cholera, podrozał ten Wahler... (ceny z interCarsu) Czujnik temperatury silnika to nie termostat. Jesli masz walnięty termostat, to podczas postoju temperatura powinna dojść do 80°C, natomiast podczas jazdy spada do 60°C. Jesli masz walnięty czujnik, to wskazania będą "szaleć" A Ty masz po prostu stała temperaturę na VAGu.... (84°C).
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 no właśnie a powinna być 90°. Czyli coś z czujnikiem bo na trasie mi temp nie spada.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 ja mam wskazania 90 stopni na liczniku (no może tak 89), a w klimatroniku (kod 51) od 83 do 86
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 byłem w sklepie dzisiaj, dowiedziałem się, że czujnik temp. to koszt około 100 zł o termostat zapomniałem się zapytać.
pre_pl Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 ceny termostatów masz powyżej (z InterCarsu)
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 ceny termostatów masz powyżej (z InterCarsu) tak wiem. Dzięki ci bardzo za te ceny. Na początku wymienię chyba czujnik potem termostat. Orientujecie się, gdzie znajduje się ten czujnik i czy jego wymiana jest skomplikowana?
pre_pl Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 czujnik znajduje się z tyłu głowicy ale zobacz : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=58519#58519 chłopaki tez maja na VAGu te 80 parę stopni...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 przeglądałem Etkę 6 i znalazłem jakiś czujnik temperatury ale on znajduje się w innym miejscu. Ten o którym piszesz to raczej ten z numerem 22, a ten co zaznaczyłem jest opisany jakoś czteropinowy czujnik temp. Co ty na to?
pre_pl Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 to jest czujnik czarny : czujnik temperatury zewnetrznej... Ten od cieczy chłodzącej będzie ... zielony ? :roll: :mrgreen:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 a ten z numerem 13 "sensor temepratury dla sterownik: co to będzie? Jedyn słowem, powiedz mi który powinienem wymienić. Podaj numerek najlepiej :mrgreen:
Slawek84 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 a ja zauważam następującą rzecz, jak jadę tak jadę w granicach 160/170 km/h temperatura mi spada tak z max jedną kreske, czy to już termostat niedomaga?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 a ja zauważam następującą rzecz, jak jadę tak jadę w granicach 160/170 km/h temperatura mi spada tak z max jedną kreske, czy to już termostat niedomaga? najprawdopodobniej
pre_pl Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 a ten z numerem 13 "sensor temepratury dla sterownik: co to będzie? Jedyn słowem, powiedz mi który powinienem wymienić. Podaj numerek najlepiej moment, możesz mieć rację
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 krew mnie już zalewa, tyle tych czujników temperatury. Na allegro kurdę są: czujnik, temp cieczy, czujnik temp. wody, czujnik temp. silnika itd. Zielone, czarne, niebieskie... bla bla bla #$%?#$%$#?%#$%? [ Dodano: 18-12-2006, 14:31 ] kurde a tak w ogóle to który czujnik odpowiada za to jaki sygnał idzie do licznika i do kompa?
pre_pl Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 czujnik temperatury cieczy chłodzącej : G62 koloru zielonego numer : 059919501A jak na aukcji allegro sensor temperatury : G2 odpowiada za to co widzisz na desce rozdzielczej, jest koloru niebieskiego numer : 025906041A taki jak na tej aukcji Jeśli już chcesz wymieniać, to ten w kolorze zielonym. Co prawda w ETCE jest : ten numer (12) oraz kolejny 13, że to jest niebieski Najlepiej jak zobaczyszy u siebie jak one wyglądają.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 a w takim bądź razie ten z tyłu głowicy to od czego jest? Gdzieś czytałem, że jeden czujnik czteropinowy odpowiada naraz za sygnał do licznika i do sterownika (po dwa piny) [ Dodano: 18-12-2006, 15:43 ] patrz tutaj piszą o jakimś czujniku, chyba o czujniku cieczy chłodzącej http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=51291&postdays=0&postorder=asc&highlight=czujnik+temperatury&start=20 Cytuję: w tym czujniku sa w zasadzie 2 czujniki - G2 i G62: piny 1 i 2 - G2 - sygnal na zegary deski rozdzielczej; piny 3 i 4 - G62 - sygnal do ECU. [ Dodano: 18-12-2006, 15:43 ] z tym, że oni mówią o innych silnikach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się