Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 ADR ADP Termostat


Gość Kaziu_Wichura

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj wyleciałem na trasem i po osiągnięciu prędkości 130km/h temp spadła do minimum-poniżej 60.!!!!

Po chwili jak zwolniłem zaczęła rosnąć i tak w kółko!!

caly czas powinna trzymac 90 nawet jak bedziesz jechal 180km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zakupie auta-kilka tygodni temu, wymieniłem termostat na nowy

Jaki termostat kupiłeś ? Oczywiście oryginalny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli kupiłes oryginalny z ASO to jest to bardzo dziwna sprawa, ja stawiam na wadliwy termostat, ewentualnie czujnik temp.(auto ma 10 lat więc ma prawo sie uszkodzić- tak było u mnie, wyrzucało bład czujnika na VAGu i po wyjęciu jego był cały spękany), trzeba podpiąć VAGa, spróbować jeszcze z jednym termostatem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko czy ktoś już to robił jeśli tak to czy mogli byście mi zrobić opis bo mam problemik z moją kochaną :a4fan: na analogowym wskażniku temp. podczas jazdy wskazówka zdycha cały czas przy około 60°C autko mi się w środku grzeje ładnie a na VAG wyskoczyło mi że silnik się zalewa no i nie ukrywajmy że pali mi spor około 12l. i więcej rozumię że autko musi palić wkońcu jak depne to ma jechać ja też potrzebuje jeść i jemu nigdy nie żałuje zawsze leje 98 na BP pomocy z góry dziękuje i pozdrawiam

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 25-03-2007, 12:22 ]

Przeniesiony z warsztatu, post uporządkowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dpast pewnie czujnik masz do wymiany skoro auto grzeje sie dobrze. Poczytaj posty powyżej, wielu ludzi miało takie objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może byc termostat, ale najpierw sprawdz czujnik, jeżeli masz klimatronik to porównaj wskazania klimatronika z zegarem analogowym, najlepiej gdybyś porównał na VAGu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jam taki mały problemik wymieniłem termostat i zalałem płynu do chłodnicy tylko ze wszyscy pisali ze wchodzi ok 6 litrów wiec zalałem ale dziwnie wlało sie tylko 3 litry i jest cały czas na max, myślałem ze termostat sie nie otworzył więc wybrałem sie na dłużą traskę i sprawa wygląda tak ze temperatura powoli podchodzi do 90 potem spada i znow wraca do 90 i stoi, dziwne i nie wiem o co chodzi? Są jakieś skutki tego że płynu jest na max??

[ Dodano: 25-03-2007, 19:18 ]

aha zapomnialem dodac ze autko strasznie wolno sie nagrzewa no i nawet jak sie nagrzeje i temperatura stoi juz na 90 to nawiew jest caly czas cieply a nie gorący...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowietrz go dobrze, a termostat to oryginalny kupiłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tydzien temu kupiłem swoją pierwsza A4 1,6 , wszystko bylo ok poza wskazaniem temp. nie rosła wyżej niz do 65 stopni wiec po przeczytaniu wątku na forum wymieniłem termostat ( kupiłem w dużej hurtowni motohurt w Poznaniu mieli tylko jeden rodzaj jakiejś włoskiej firmy , cena śmieszna 15,85 po zniżce).Wszystko było ok przez 4 dni kiedy jezdziłem po miescie ,ale wczoraj wyjechalem na autostrade i przy 130 temperatura na wskaźniku spadła do 70stopni a przy 160 do 60stopni, jak zwolniłem do 90 było ok czyli 87stopni.

Co jest przyczyną takich wahań , termostat co prawda nieoryginalny ale nowy.

Poza tym czy w tym silniku jest jakiś odpowietrznik płynu chłodzącego , bo strasznie się namęczyłęm żeby go odpowietrzyć ( pompowanie wężem ,luzowanie itd.)

I jeszcze jedno na termostacie jest temp. 87stopni czy nie powinno byc 90?

[ Komentarz dodany przez: piotr1602: 30-03-2007, 09:47 ]

zapraszam do zapoznania sie z regulaminem i odwiedzenie NEWBIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trza bylo kupic ori a poza tym 87 jak pisze na nim to jest w porzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak tylko że mam pod domem wielką hurtownie więc się do niej udałem troche to dziwne że nowy i nie trzyma temp. ale trudno zainwestuje w ori.

[ Komentarz dodany przez: piotr1602: 30-03-2007, 10:23 ]

jeszcze raz zapraszam cie do dzialu NEWBIE bo juz nic nie napiszesz :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj watek od pierwszej strony to sie dowiesz wiecej :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na marginesie, ten nowy termostat nie działa poprawnie nie ma małego obiegu wywal go i kup cos lepszego i badzie w pozo.

Jak by padl czujnik to nawet w miescie by szwakowal i wywalal glupola.

A tak masz dowód ze przy szybkiej jezdzie i wiekszym przeplywie powietrza przez komore temperatura spada - wiec termostat nie dokonca sprawny - reklamacja, jak nie to :bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krykus dzięki za konkretną odpowiedź na to liczyłem,a nie sprawdzanie wszystkiego po kolei może akurat to będzie czujnik a moze cos innego i bede tydzien grzebał zamiast jeździc, do sklepu dzwonilem termostat moge wymienic

jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...