bialy4 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 U mnie jest jeden czujnik 4-ero pinowy a w drugim miejscu jest zaślepka ale jedna niebieska kostka 2-u pinowa jest wolna w tamtym miejscu.Czy to oznacza ,że tam powinien być jakiś czujnik,a jeśli tak to jaki.Opisywałem to kilka dni wcześniej w innym temacie: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=58021&sid=1bbb0af6c5641cf7f9975ef57dd99599#58021
pre_pl Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 U mnie jest jeden czujnik 4-ero pinowy a w drugim miejscu jest zaślepka ale jedna niebieska kostka 2-u pinowa jest wolna w tamtym miejscu.Czy to oznacza ,że tam powinien być jakiś czujnik,a jeśli tak to jaki.Opisywałem to kilka dni wcześniej w innym temacie:http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=58021&sid=1bbb0af6c5641cf7f9975ef57dd99599#58021 hahaha, no i jasne Nie, masz G62 i G2 zespolony Możesz podać kolor tego czujnika 4-pinowego ?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 U mnie jest jeden czujnik 4-ero pinowy a w drugim miejscu jest zaślepka ale jedna niebieska kostka 2-u pinowa jest wolna w tamtym miejscu.Czy to oznacza ,że tam powinien być jakiś czujnik,a jeśli tak to jaki.Opisywałem to kilka dni wcześniej w innym temacie:http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=58021&sid=1bbb0af6c5641cf7f9975ef57dd99599#58021 hahaha, no i jasne Nie, masz G62 i G2 zespolony Możesz podać kolor tego czujnika 4-pinowego ? jeśli dobrze myślę i wszystko składa się ładnie w całośc to będzie zielony, czteropinowy. Czyli mam jeden czujnik wysyłający do licznika i kompa (czujnik temp. silnika i cieczy chłodzącej to jeden, ten czujnik)
mrog Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dobrze myślisz. To jest zielony 4 pinowy czujnik dwa piny na kompa 2 na zegar. (nie moge znaleźć starego to bym wrzucił fotke)
bialy4 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 hahaha, no i jasne Nie, masz G62 i G2 zespolony Możesz podać kolor tego czujnika 4-pinowego ? Ten czteropinowy jest koloru zielonego. Sam już nie wiem jak to jest zielony to G62 i chyba go mam a niebieski to G2 i czy to możliwe, że on jest zespolony i nie potrzebny jest ten drugi czujnik.
dziarule Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 ja mam swierzo wymieniony termostat i trzyma temp. ok84C caly czas... jak mialem walniety to raz pokazywal 60C raz 90C a jak szybko jechalem to nawet )C potrafil pokazac...
Gość Murzyn Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 to jest jakas zaraza...wszystkim na forum padly termostaty
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 wszystcy jeździli i było dobrze ale pojawił się wątep i ekipa zaczęła sprawdzać u siebie i wszyły usterki Jeździłem z 30 minut po mieście i zrobiłem wstępne oględziny, oto one: Klima, kanał 51: nie za bardzo miałem jak sprawdzić na trasie ale pojawiły się tak oto rezultaty: na rozgrzanym silniku temp. wahały się od 87°-94° ale co najważniejsze, co zauważyłem, otóż: Jeśli samochód chodził na luzie/stał w korku temperatura systematycznie rosła do jakiś 93-94° (niesty nie miałem możliwości sprawdzenia do ilu urośnie, jedynie mogę powiedzieć, że rosła coraz wolniej) Następnie po ruszeniu z miejsca/dodaniu gazu na luzie temperatura systematycznie spadała do jakiś 87°, nawet przy butowaniu. Druga ważna sprawa jest taka, że mimo wahań temp. silnika na klimatronicu na licznikach wskazówka stała ciągle w na jakiś 88° i ani drgnęła. Dodam, że temp. na liczniku nie rosła tak jak ta na klimie. Różnica w pokazywaniu temp. wynosiła od 2°-10°. Hmmm czyli mogę mieć termostat do wymiany i czujnik, tak na chłopski rozum. Chyba, że w liczniku byłoby coś nie tak. Jutro podepnę Vaga i zdam relację. Tymaczasem możecie się ustosunkować do mojego szybkiego testu. Pozdrawiam
wiki Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dobrze myślisz. To jest zielony 4 pinowy czujnik dwa piny na kompa 2 na zegar. (nie moge znaleźć starego to bym wrzucił fotke) a ja mam niebieski i co wy na to [glow=blue][/glow]
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dobrze myślisz. To jest zielony 4 pinowy czujnik dwa piny na kompa 2 na zegar. (nie moge znaleźć starego to bym wrzucił fotke) a ja mam niebieski i co wy na to [glow=blue][/glow] masz tylko jeden niebieski, czy i niebieski i zielony?
mrog Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Byłemw garażu i znalazłem stary czujnik:
pre_pl Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 to ja jeszcze tylko dorzucę obrazek umiejscowienia G62 w silniku ADR :
wiki Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dobrze myślisz. To jest zielony 4 pinowy czujnik dwa piny na kompa 2 na zegar. (nie moge znaleźć starego to bym wrzucił fotke) a ja mam niebieski i co wy na to [glow=blue][/glow] masz tylko jeden niebieski, czy i niebieski i zielony? tylko niebieski czteropinowy :razz: no dobra pany który mam kupić chodzi o to czy z cyckiem czy bez cycka ten płaski :?:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 chyba musisz wyciągnąć stary i sprawdzić jaki masz kod, wtedy będziesz wiedział. [ Dodano: 19-12-2006, 00:53 ] PS nie ufałbym za bardzo takim z allegro po ~30zł. Wczoraj w sklepie (dodam, że to solidny na prawdę sklep i niedrogi) koleś powiedział, że koszt nowego to około 100 zł.
dziarule Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Kaziu nie napisales czy autko chodzilo na gazie na gazie silnik mi inaczej chodzi niz na benzynie to jest logiczne... i termostat siadl mi rok temu zaraz po zalozeniu gazu... wiec w autkach zagazowanych termostaty sa bardziej narazone na uszkodzenie...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Kaziu nie napisales czy autko chodzilo na gazie na gazie silnik mi inaczej chodzi niz na benzynie to jest logiczne... i termostat siadl mi rok temu zaraz po zalozeniu gazu... wiec w autkach zagazowanych termostaty sa bardziej narazone na uszkodzenie... tak jechałem na gazie. Tak myślałem, że to może mieć coś wspólnego.
Kamilz911 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 a ja się muszę zapytać co ja mam wymienić jak wskazówka się nie podnosi, niekiedy tylko wstaje ale podnosi się co najwyżej do ok: 70 stopni chodzi mi o A4(B5) 95r 1.8 20v 125KM benzyna bez gazu ale mam pół roku auto i nie działała nigdy. Pozdrawiam.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 musisz wymienić termostat na 99%.
Kamilz911 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 na 99%? a ten 1% to co? może coś tam nie łączyć tylko i da się to jakoś naprawić bez dużych kosztów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się