Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 ADR ADP Termostat


Gość Kaziu_Wichura

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
U mnie jest jeden czujnik 4-ero pinowy a w drugim miejscu jest zaślepka ale jedna niebieska kostka 2-u pinowa jest wolna w tamtym miejscu.Czy to oznacza ,że tam powinien być jakiś czujnik,a jeśli tak to jaki.Opisywałem to kilka dni wcześniej w innym temacie:

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=58021&sid=1bbb0af6c5641cf7f9975ef57dd99599#58021

hahaha, no i jasne ;)

Nie, masz G62 i G2 zespolony :cool:

Możesz podać kolor tego czujnika 4-pinowego ?

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
U mnie jest jeden czujnik 4-ero pinowy a w drugim miejscu jest zaślepka ale jedna niebieska kostka 2-u pinowa jest wolna w tamtym miejscu.Czy to oznacza ,że tam powinien być jakiś czujnik,a jeśli tak to jaki.Opisywałem to kilka dni wcześniej w innym temacie:

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=58021&sid=1bbb0af6c5641cf7f9975ef57dd99599#58021

hahaha, no i jasne ;)

Nie, masz G62 i G2 zespolony :cool:

Możesz podać kolor tego czujnika 4-pinowego ?

jeśli dobrze myślę i wszystko składa się ładnie w całośc to będzie zielony, czteropinowy.

Czyli mam jeden czujnik wysyłający do licznika i kompa (czujnik temp. silnika i cieczy chłodzącej to jeden, ten czujnik)

Opublikowano

Dobrze myślisz. To jest zielony 4 pinowy czujnik dwa piny na kompa 2 na zegar. (nie moge znaleźć starego to bym wrzucił fotke)

Opublikowano
hahaha, no i jasne

Nie, masz G62 i G2 zespolony

Możesz podać kolor tego czujnika 4-pinowego ?

Ten czteropinowy jest koloru zielonego. Sam już nie wiem jak to jest zielony to G62 i chyba go mam a niebieski to G2 i czy to możliwe, że on jest zespolony i nie potrzebny jest ten drugi czujnik.

Opublikowano

ja mam swierzo wymieniony termostat i trzyma temp. ok84C caly czas... jak mialem walniety to raz pokazywal 60C raz 90C a jak szybko jechalem to nawet )C potrafil pokazac... :lol:

Opublikowano

to jest jakas zaraza...wszystkim na forum padly termostaty :(

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

wszystcy jeździli i było dobrze ale pojawił się wątep i ekipa zaczęła sprawdzać u siebie i wszyły usterki :wink:

Jeździłem z 30 minut po mieście i zrobiłem wstępne oględziny, oto one:

Klima, kanał 51:

nie za bardzo miałem jak sprawdzić na trasie ale pojawiły się tak oto rezultaty:

na rozgrzanym silniku temp. wahały się od 87°-94°

ale co najważniejsze, co zauważyłem, otóż:

Jeśli samochód chodził na luzie/stał w korku temperatura systematycznie rosła do jakiś 93-94° (niesty nie miałem możliwości sprawdzenia do ilu urośnie, jedynie mogę powiedzieć, że rosła coraz wolniej)

Następnie po ruszeniu z miejsca/dodaniu gazu na luzie temperatura systematycznie spadała do jakiś 87°, nawet przy butowaniu.

Druga ważna sprawa jest taka, że mimo wahań temp. silnika na klimatronicu na licznikach wskazówka stała ciągle w na jakiś 88° i ani drgnęła.

Dodam, że temp. na liczniku nie rosła tak jak ta na klimie. Różnica w pokazywaniu temp. wynosiła od 2°-10°.

Hmmm czyli mogę mieć termostat do wymiany i czujnik, tak na chłopski rozum. Chyba, że w liczniku byłoby coś nie tak. Jutro podepnę Vaga i zdam relację. Tymaczasem możecie się ustosunkować do mojego szybkiego testu.

Pozdrawiam

Opublikowano
Dobrze myślisz. To jest zielony 4 pinowy czujnik dwa piny na kompa 2 na zegar. (nie moge znaleźć starego to bym wrzucił fotke)

a ja mam niebieski i co wy na to :lol:[glow=blue][/glow]

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
Dobrze myślisz. To jest zielony 4 pinowy czujnik dwa piny na kompa 2 na zegar. (nie moge znaleźć starego to bym wrzucił fotke)

a ja mam niebieski i co wy na to :lol:[glow=blue][/glow]

masz tylko jeden niebieski, czy i niebieski i zielony?

Opublikowano

Byłemw garażu i znalazłem stary czujnik:

PICT0073.jpg

Opublikowano

to ja jeszcze tylko dorzucę obrazek umiejscowienia G62 w silniku ADR :

adrzx0.th.jpg

Opublikowano
Dobrze myślisz. To jest zielony 4 pinowy czujnik dwa piny na kompa 2 na zegar. (nie moge znaleźć starego to bym wrzucił fotke)

a ja mam niebieski i co wy na to :lol:[glow=blue][/glow]

masz tylko jeden niebieski, czy i niebieski i zielony?

tylko niebieski czteropinowy :razz:

no dobra pany który mam kupić chodzi o to czy z cyckiem czy bez cycka ten płaski :?:

150339957.jpg

150341533.jpg

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

chyba musisz wyciągnąć stary i sprawdzić jaki masz kod, wtedy będziesz wiedział.

[ Dodano: 19-12-2006, 00:53 ]

PS

nie ufałbym za bardzo takim z allegro po ~30zł. Wczoraj w sklepie (dodam, że to solidny na prawdę sklep i niedrogi) koleś powiedział, że koszt nowego to około 100 zł.

Opublikowano

Kaziu nie napisales czy autko chodzilo na gazie ;) na gazie silnik mi inaczej chodzi niz na benzynie to jest logiczne... i termostat siadl mi rok temu zaraz po zalozeniu gazu... wiec w autkach zagazowanych termostaty sa bardziej narazone na uszkodzenie...

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
Kaziu nie napisales czy autko chodzilo na gazie ;) na gazie silnik mi inaczej chodzi niz na benzynie to jest logiczne... i termostat siadl mi rok temu zaraz po zalozeniu gazu... wiec w autkach zagazowanych termostaty sa bardziej narazone na uszkodzenie...

tak jechałem na gazie. Tak myślałem, że to może mieć coś wspólnego.

Opublikowano

a ja się muszę zapytać co ja mam wymienić jak wskazówka się nie podnosi, niekiedy tylko wstaje ale podnosi się co najwyżej do ok: 70 stopni chodzi mi o A4(B5) 95r 1.8 20v 125KM benzyna bez gazu ale mam pół roku auto i nie działała nigdy.

Pozdrawiam.

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

musisz wymienić termostat na 99%.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...