darecy Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Masz problemy z komunikacja bo trzeba zdjąć CP, następnie przypisać rygiel do klimatronika, kluczyków i tylko w ASO. To nie B7 ze można kluczyk czy rygiel przypisać VCDSem. iPad Tapatalk HD
adrian998998 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Chcesz pomocy pisz. Mam w Radomiu człowieka co Ci to ogarnie:)
QaDo Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 U nie tak prosto, trzeba mieć fejsa z online i wykupionym dostępem, używany jak wspomnieli koledzy wymaga zdjęcia CP i adaptacji. Ciężka sprawa, co ciekawe mój z uwalonym immo pozwalał na ściągnięcie hamulca, nie pamietam jak to zrobiłęm ale chwile cwiczylem i sie udało, na pewno dlugo go przytrzymywalem. Życzę powodzenia.
adrian998998 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Jest wszystko prosto. Ziomek ma dostep do bazy geko i sprzetu od pyty wiec postawi na nogi. Robi auta tegoroczne , stawia stery na nogi wiec to pryszcz dla niego bedzie.
darecy Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Mi też elektryk tak mowił, baza audi, sam programuje epromy i pisze software. pewnie postawil by na kola auto. Jednak skaczylo sie na aso. Konkluzja: pojedz do aso lub sprzedaj takie auto później z lewym komponentem... dopiero zaoszczedzisz?
adrian998998 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Wszystko się robi pod numer nadwozia więc lewego komponentu Ci nie pokaże;)
darecy Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Wszystko się robi pod numer nadwozia więc lewego komponentu Ci nie pokaże;) A kto Ci takich głupot nagadał? Cześć dopisuje się do samochodu, a nie samochód do niej. Czyli jak masz numery części zakodowane w epromie, możesz je skasować i zmienić, ale są tez inne numery na stałe zakodowane w danym komponecie i ich nie można zmienić ani przekodować tu jest problem. Oszukujesz wtedy samochód, że cześć jest o danych nr i go programujesz, w kanałach wylaczasz pokazywanie błędów softweru np: na VCDS i masz. Podam Ci przykład: nie możesz mieć np: 2 lub wiecej rygli do tego samego auta, masz przypisany tylko jeden. Jak zmienisz jeden ten drugi nie będzie działać. iPad Tapatalk HD
adrian998998 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 No dobra ale jak masz sprzęt do odczytu procka i pamieci to sobie możesz sklonowac rygiel i bedziesz miał dwa. Oczywiscie w aucie jest tylko jeden komponent przypisany ( chodzi o rygiel) Rygiel mozna recznie zakodowa VCDSem abys mial tylko pin auta robi się to dosłownie 30s i hula (chodzi np o passata B6) Powiem tak jak się ma sprzęt i wiedzę to wszystko da się zrobic. Bez OT jak coś.
Qoral Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Witam, właśnie moją ESKE dopadł problem z tematu.. posiada ktoś namiary do jakiegoś speca który potrafi przypisać rygiel do auta? dzwoniłem do ASO robią to bez problemu tylko że trzeba im z holować auto .. :\ okolice wielkopolski Edytowane 19 Marca 2016 przez Qoral
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się