darkb 2 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Dokładnie tak jak w temacie od jakiegoś czasu słychać syczenie przy otwartej masce przy takim szybkim przygazowaniu z wolnych obrotów . Ustaliłem, że coś syczy przy dodawaniu gazu "gdzieś" z okolic przepustnicy (po prawej stronie od bloku silnika tuż przy przegrodzie gzie znajduje się przepustnica. Za każdym razem kiedy dam mu tak szybciej gazu to syyyyknie tak gdzieś przy przepustnicy jakbym miał turbinę. Po pierwsze - czy coś tam może naturalnie syczeć tzn. "fabrycznie" w 1,8 ARG. Po drugie - jeżeli odp na pyt. 1 jest negatywna to czy może to mieć wpływ na mniejszą moc, opóźnienie na pedał gazu, duszenie. Nic na pierwszy, drugi i trzeci rzut oka nie widać przewody od podciśnienia posprawdzałem i wydają się być dobre, filtr powietrza niedawno wymieniany a ssssyyyk jest cały czas. Czy któs miał albo wie jak usunąć taki problem ? Dziękuję z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Masz gdzies dziure w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkb 2 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 no możliwe ale wiadomo gdzie szukać tej dziury jest w 1,8 jakiś słaby punkt gdzie należy dokładnie szukać. Może istnieje jakaś możliwość znalezienia nieszczelności bo gołym okiem nic nie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 sprawdź wężyki przy przepustnicy czy nie są spękane, a dzieje się coś innego z samochodem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkb 2 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 wężyki wszystkie sprawdziłem , lecz znalazłem jedną uszkodzoną część rurkę odmy była trzaśnięta a reszta wężyków jest dobra , czy taką rurkę odmy można dokupić gdzieś a czy może być oprócz tego jeszcze jakies uszkodzenie jakiegoś przewodu , a kolejne pytanie to takie czy kolektor może być pęknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Odmę możesz dokupić a w sprawie kolektora to tzw. test plaka ci pokaże jeżeli psiukniesz i silnik zacznie szaleć to znaczy że coś jest nie tak, a jak nic się nie będzie działo to znaczy że wszystko jest szczelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkb 2 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 gdzie psikać tym plakiem na łączenia gumowe czy w jakieś inne miejsca , odmę wymieniłem i bez jakichkolwiek zmian na pracę silnika dalej świszczy przy szybkim naciśnięciu na gaz w okolicach przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 trochę świstać będzie przecież musi ciągnąć te powietrze Objawy nieszczelnego dolotu to: falowanie obrotów, spadek mocy i wogóle samochód jest dziwny jeżeli nie masz nic z tego to znaczy że tak musi być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się