Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Potrzebna Pomoc w doboże sprzęgła 1,8T 180KM


Lolo-Krk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem, tylko proszę z góry nie najeżdżajcie bo pod tym względem jestem zielony i początkujący w audi:) Od pewnego czasu kończy mi sie sprzęgło, ślizga się i w ogóle się kiepsko jeździ-rusza itd. Chcę wymienić Na nóweczkę tylko nie wiem jaką, jakiej firmy czy w moim silniku jest dwumas? czy w silnikach 150 i 180km są takie same sprzęgła i ile takowe sprzęgiełko moze kosztować bo w necie jest wachlarz od 450 do nawet 2000zł ale nigdzie nie widziałem przeznaczenia do AJL-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 150 i 180 w teorii jest to samo sprzeglo, dwumasa masz ale jesli jest on sprawny, auto ci nei szarpie ani nie drga na wysokich biegach przy niskich predkosciach to mozesz wymienic samo sprzeglo czyli docisk i tarcze, mozesz kupic od diesla o kodzie AWX ktore jest chyba deko mocniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładaj tarczę od 1,8t bfb,amb czy bex-a są nie co mocniejsze od starszych wypustek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 150 i 180 w teorii jest to samo sprzeglo, dwumasa masz ale jesli jest on sprawny, auto ci nei szarpie ani nie drga na wysokich biegach przy niskich predkosciach to mozesz wymienic samo sprzeglo czyli docisk i tarcze, mozesz kupic od diesla o kodzie AWX ktore jest chyba deko mocniejsze

Całe szczęście nie miałem takich objawów jak pisałeś, po demontażu się okazało że dwumas jest jeszcze w świetnej kondycji a posypała się tarcza:) Kupiłem Sachs-a z 1,8T BFB i podeszło bez problemu do AJL-a śmigam już 3 dzień i jest super wreszcie mam sprzęgło i go nie muli:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 150 i 180 w teorii jest to samo sprzeglo, dwumasa masz ale jesli jest on sprawny, auto ci nei szarpie ani nie drga na wysokich biegach przy niskich predkosciach to mozesz wymienic samo sprzeglo czyli docisk i tarcze, mozesz kupic od diesla o kodzie AWX ktore jest chyba deko mocniejsze

Całe szczęście nie miałem takich objawów jak pisałeś, po demontażu się okazało że dwumas jest jeszcze w świetnej kondycji a posypała się tarcza:) Kupiłem Sachs-a z 1,8T BFB i podeszło bez problemu do AJL-a śmigam już 3 dzień i jest super wreszcie mam sprzęgło i go nie muli:)

Bez zadnych przerobek podeszlo? Czuc roznice miedzy ori a BFB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 150 i 180 w teorii jest to samo sprzeglo, dwumasa masz ale jesli jest on sprawny, auto ci nei szarpie ani nie drga na wysokich biegach przy niskich predkosciach to mozesz wymienic samo sprzeglo czyli docisk i tarcze, mozesz kupic od diesla o kodzie AWX ktore jest chyba deko mocniejsze

Całe szczęście nie miałem takich objawów jak pisałeś, po demontażu się okazało że dwumas jest jeszcze w świetnej kondycji a posypała się tarcza:) Kupiłem Sachs-a z 1,8T BFB i podeszło bez problemu do AJL-a śmigam już 3 dzień i jest super wreszcie mam sprzęgło i go nie muli:)

Bez zadnych przerobek podeszlo? Czuc roznice miedzy ori a BFB?

Nic a nic nie było przerabiane jest p&p, co do różnicy w jeździe to jest kolosalna,ale z drugiej strony to tamtego sprzęgła już niebyło:) kiepsko rozsprzęglało,auto muliło,miałem wrażenie podczas przyspieszania że ktoś mnie trzyma z tyłu :) a teraz jest o niebo lepiej,każda zmiana biegów to poezja, na postoju wystarczy delikatnie podnieśc o kilka minimetrów noge i auto od razu sunie do przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 150 i 180 w teorii jest to samo sprzeglo, dwumasa masz ale jesli jest on sprawny, auto ci nei szarpie ani nie drga na wysokich biegach przy niskich predkosciach to mozesz wymienic samo sprzeglo czyli docisk i tarcze, mozesz kupic od diesla o kodzie AWX ktore jest chyba deko mocniejsze

Całe szczęście nie miałem takich objawów jak pisałeś, po demontażu się okazało że dwumas jest jeszcze w świetnej kondycji a posypała się tarcza:) Kupiłem Sachs-a z 1,8T BFB i podeszło bez problemu do AJL-a śmigam już 3 dzień i jest super wreszcie mam sprzęgło i go nie muli:)

Bez zadnych przerobek podeszlo? Czuc roznice miedzy ori a BFB?

Nic a nic nie było przerabiane jest p&p, co do różnicy w jeździe to jest kolosalna,ale z drugiej strony to tamtego sprzęgła już niebyło:) kiepsko rozsprzęglało,auto muliło,miałem wrażenie podczas przyspieszania że ktoś mnie trzyma z tyłu :) a teraz jest o niebo lepiej,każda zmiana biegów to poezja, na postoju wystarczy delikatnie podnieśc o kilka minimetrów noge i auto od razu sunie do przodu

Jak tam sie sprzęgiełko sprawuje? Umnie juz sie też ślizgać zaczyna i będę szukał coś takiego jak Ty brałeś. Możesz zapodać jakieś namiary skąd brałeś sprzęgło? Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...