MaRioSJ Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam, Mam problem ze szwagra 1,8T. Krótko mówiąc chodzi na 3 cylindry (nie zawsze). Po podłączeniu pod VAG'a wyszła cewka na 4'tym cylindrze. Po odpięciu cewki na włączonym silniku jedna z cewek daje iskrę zdecydowanie rzadziej niż pozostałe 3 sztuki. Szwagier pojechał na stację rozbierania samochodów i kupił oryginał Bremi, jednak coś jest nie tak. Cewka po podłączeniu nie daje w ogóle iskry i teraz nie wiemy czy jest wadliwa (istnieje możliwość wymiany) czy jest od innego modelu. Przez tą pogodę nie miał możliwości sprawdzenia na miejscu cewki. Nr cewki, którą wyciągnęliśmy z auta - BREMI 20113 (zamiennik) Cewka, którą kupił - VW AG 06B905115N Czy nowa/inna cewka nie działa bo jest uszkodzona, czy po prostu nie pasuje? Tutaj rozpiska cewek: CEWKA ZAPŁONOWA - VIEROL - V10-70-0013-1 - AUDI / SEAT / SKODA / VW - 06A 905 115 i inne :: MOTOPLATFORMA.COM
stomi Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Nową cewke kupił? Zamień miejscami cewki i zobacz czy na vagu wykryje cylinder na którym znajduje się ta cewka, załóż tą starą. Jak wykryje to ten zamiennik do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się