szczepan_k Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam. Mam takie pytanie czy dzwięk tego typu to norma w AVF??: Dodam, że tydzień temu wymieniłem kompletne koło ze sprzęgłem i coś mi się trochę nie podoba..... czuje jakby dwumas był tez nie wyważony bo jak odpalam Go to tak jakby całe autko skakało do góry.. porównywałem z AWX-em i tam tylko trochę szarpnie i odpala jak benzynowy silnik szybko i bez jakichkolwiek wibracji.
Duch^ Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Po mojemu norma wtryskiwacze podają paliwo już ma prawie odpalić a Ty go dusisz więc jak jedziesz i wszystko gra to pojeździj narazie.. Chyba że to koło LUK-a więc pewnie stuka od nowego i nie uznają gwarancji. Tylko Sachs..
Gość cwiara Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 A co Ty za glupoty piszesz. Ja m-c temu wymienialem dwumas ze sprzeglem luk i nic nie stuka szarpie. Wszystko idealnie ladnie pracuje. Wysyłane z mojego GT-P5110 za pomocą Tapatalk 2
Duch^ Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Luk to niestety ale gówno takie samo jak jakis maxGear od jakiegoś roku .. którego nie chcą reklamować i odsyłają tak samo sprzęgła tylko Sachs został. To masz szczęście teraz potrafią stukać odrazu po montażu. Dowód chociażby taki że po założeniu Luka dwumasu stukało na luzie dalej po odesłaniu nie uznano gwarancji ponieważ jest jak najbardziej ok i luzy w normie. Po odesłaniu dwumasu bezpośrednio do Luka to samo. Po założeniu Sachsa cisza więc wydatek 1.5k w błoto.
szczepan_k Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2013 Ten sam mechanik zakładał nowy komplet koledze do AWX-a i tez nie uznali gwarancji - oczywiscie LUK, wymienił po kosztach ale nie wiem czy na LUK-a czy na Sachsa w każdym bądź razie po wymianie spokój. Tylko że tam działo sie cos takiegoże przy jeździe na wyższym biegu jak wcisnął gaz to strasznie chrobotało jak zużyta turbina. A u m,nie nie dość że ten dzwięk to mam wrażenie że nie jest wyważone to wszystko, czuć jakieś bicie w bedale sprzęgła i przy odpaleniu również, chyba się poświęce i będę walczył z nimi... słyszałem że LUK to teraz lipa, ale chyba Sachs nie robi do AVF-a
Duch^ Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Dokładnie luk teraz jest słaby. Weźmy chociażby pod uwagę to że na Luku po dobrym programie często uślizguje się tarcza a na sachsie nie.Sachs oczywiście że robi pierwsza lepsza aukcja KOłO DWUMASOWE AUDI SEAT VW WARSZAWA (3272135336) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
szczepan_k Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2013 Widzisz Kolego.... Nie jest tak jak piszesz.... AVF ma inny dwumas aniżeli AWX. To co podałeś jest do AWX-a właśnie... AVF ma średnicę 240mm tzn. dokładniej przy 6-biegowej skrzyni... chyba że są AVF-y 5-cio biegowe.... tego nie wiem...
Gość cwiara Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 To 230 czy 240 to sie tyczy sprzegla a nie dwumasy. Kolo dwumasowe jest takie same czy do avf czy awx. Temat przerabialem jak u siebie wymienialem. Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
szczepan_k Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2013 dokładnie , ale czy w takim razie napewno tarcza i docisk pasuja do mniejszej dwumasy??? z jakiegoś względu jest to wieksze
Gość cwiara Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Bedzie pasowac. Zobacz sobie dla przykladu w zestawie luka ze sprzeglem 230 i 240 nr kola dwumasowego jest taki sam. Sent from my iPhone 5 using Tapatalk ---------- Post dopisany at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany at 13:36 ---------- Sprzeglo 240 jest mocniejsze i jest w stanie pociagnac wiekszy moment obrotowy. Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
szczepan_k Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2013 no to w takim razie jest to troche pocieszajace, z tego co ludzie piszą to cięzko udowodnić im to dziadostwo, mam rozumieć że docisk z tarczą LUK bedzie pasował do dwumasy sachs'a?? jezeli tak to zawsze bedzie jakiś plus bo to wtedy ok 1000zł w plecy a nie jak za całość. ---------- Post dopisany 10-08-2013 at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2013 at 14:59 ---------- no i widzisz kolego coś nie dokładnie się zorientowałeś, niestety miałem do porównania koło zamachowe SACHS'a i niestety wszystko jest mniejsze włącznie z dociskiem i tarcza., otwory byc moze pasują, ale wtedy trzeba cały komplet od AWX'a założyć, ale to już bez sensu... moje poszło na reklamacje, dostało dziwnych bocznych luzów, to już stare w tym miejscu było sztywne.... ale zobaczymy co Ci od LUK'a powiedzą....
Duncan Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Kolego "szczepan_k" wspomniałeś coś o "chrobotaniu" mozesz to dokładniej opisać?? mam tez takie coś w swoim aucisku,ale tylko np.jak dam gazu na niskich obrotach tak od 1500 na 4 -tym biegu potrafi za chrobotać !!!również pod górką takie cos się dzieje!!!Na poczatku myślałem że to turbina,ale po wymianie turba dalej jest to samo,sprzegło wymieniłem ale bez 2-u masy,bo niby była dobra,sprzegło LUKa.Pozdrawiam
Laoch Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Podepnę się pod ten wątek , bo problem chyba podobny. Podejrzewam padający dwumas ,poniżej nagranie z odgłosów pracy. Silnik AVB.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się