ino_hizo2 1 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Mam auto, które służy mi tylko wyłącznie do jazdy po bezdrożach (opel vectra a). Ostatnimi czasy miałem małą stłuczkę, która spowodowała wystrzał poduszek, co z kolei przyczyniło się do zniszczenia przedniej szyby Za bardzo małe pieniążki zakupiłem używaną i tu pojawia się pytanie, czy na starą warstwę kleju dawać primer czy nie? Może wystarczy tylko klej? Wklejał będę sam z racji tego, że samochód służy wyłącznie do rekreacyjnej jazdy na grzyby i ryby, żadnych wypadów w dalekie trasy (max 15-30 km od miejsca postoju). Może ma ktoś jakieś doświadczenie i posłuży radą ---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- Każda, najmniejsza sugestia się przyda! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Mam auto, które służy mi tylko wyłącznie do jazdy po bezdrożach (opel vectra a). Ostatnimi czasy miałem małą stłuczkę, która spowodowała wystrzał poduszek, co z kolei przyczyniło się do zniszczenia przedniej szyby Za bardzo małe pieniążki zakupiłem używaną i tu pojawia się pytanie, czy na starą warstwę kleju dawać primer czy nie? Może wystarczy tylko klej? Wklejał będę sam z racji tego, że samochód służy wyłącznie do rekreacyjnej jazdy na grzyby i ryby, żadnych wypadów w dalekie trasy (max 15-30 km od miejsca postoju). Może ma ktoś jakieś doświadczenie i posłuży radą ---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- Każda, najmniejsza sugestia się przyda! https://www.youtube.com/watch?v=PBXmD_-wfsY https://www.youtube.com/watch?v=-ahDHKcQs-o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zadra 0 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Powiem tak: 1. Spróbuj wyjąć (odzyskać) uszczelkę. 2. Wycinanie drutem (osoba do pomocy) 3. Wycinanie specjalnym nożem w kształcie "L" + dolna część naostrzoną szpachelką (samemu) 4. Za pomocą wąskiej na ok. 1,5cm naostrzonej szpachelki usuń klej zostawiając 1-2 mm grubości. 5. Odtłuszczenie Acetonem lub specjalistycznym odtłuszczaczem do montażu szyb. 6. Położenie kleju o wysokości 1-1,5 cm na karoserię lub szybę. 7. założenie uprzednio odzyskanej uszczelki na nową szybę i przymocowanie jej od zewnątrz taśmą klejącą. 8. przyłożenie szyby do kleju na karoserii. 9. WAŻNE - klej musi być tak położony żeby łączył szybę z karoserią a nie karoserię z uszczelką. Wtedy jest pewność że nie będzie ciekło. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się