karol2984 0 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Cześć, jak wjeżdżam na próg zwalniający słychać z przodu stuk jakiś, luzu nigdzie nie znalazłem co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bava 0 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Moze to byc amortyzator, u mnie jeden stuka od nowosci ... Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Właśnie tego się obawiam. A trzeba odrazu wymienić łozysko amortyzatora czy nie koniecznie? ---------- Post dopisany at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany at 10:48 ---------- znalazłem ciekawy filmik jak wymienić amortyzator w jakieś pół godziny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bava 0 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Warto sprawdzic stan tego lozyska bo tez moze stukac a koszt nie jest wysoki, tym bardziej ze bedziesz juz mial rozebrane zawieszenie. Chyba ze koledzy maja jeszcze inne pomysly na stuki nie pochodzace z wahaczy? Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Wahacze raczej wykluczam poza tym przypomniało mi się że gdy ostrzej ruszałem na zimówkach to jak by mi koła podskakiwały zamiast buksować i chyba to też jest objaw zużytych amorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bava 0 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgadza sie, a do tego na stacji diagnostycznej sprawnosc amorow wychodzi calkiem przyzwoita. Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 dokładnie a od kiedy mam a4 to tylko raz stwierdzili nie sprawność końcówki drążka heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gerlinski 0 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 W a 4 nie ma łożyska na amortyzatorze.....to nie golf.....a taki stukot....sprawdż dokładnie górne wachacze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bava 0 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=AF6552#x http://e-autoparts.pl/wspornik-kolumny-zawieszenia-p-59914.html?cPath=200_203 Element ten przez etke nazywany jest wlasnie lozyskiem :-) nie wiedziec czemu bo nie zawiera w sobie lozyska takiego jak kazdemu przychodzi na mysl (kulkowego czy innego typu). Nr czesci 4D0412377F Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2984 0 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 właśnie w etce ta guma nazywa się łożysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej B7 0 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Moze to byc amortyzator, u mnie jeden stuka od nowosci ...Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2 Sprawdż sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się