Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Szarpanie przy dawaniu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich jestem nowy i mam nadzieje ze dobrze trafilem z miejscem na ten temat.

Przy mocnym dodaniu gazu na kazdym biegu czuje kilka szarpnieć, dopiero później autko zaczyna ciągnac do przodu. Co moze byc tego powodem ? Ktos mowil ze poduszki pod silnikiem jeśli tak to jaki jest koszt naprawy ? Audi kupilem tydzien temu od Niemca :)

Pozdrawiam i dzieki z góry :) [br]Dopisany: 23 Lipiec 2008, 10:04 _________________________________________________ponawiam pytanie i licze na jakies odpowiedzi :) [br]Dopisany: 24 Lipiec 2008, 08:25 _________________________________________________dodam jeszcze ze te kilka szarpnieć jest na tyle mocne ze baaardzo trzęsie całym samochodem (przód tył przód tył) ...

Opublikowano

Siema,

ja mam ten sam problem, z tym że u mnie dochodzi jeszcze taki problem, że jak na luzie włączam klime itp pierdoły to co jakiś czas czuć takie szarpnięcie, takie przerwanie. Ja właśnie mam auto u speca i sie pewnie dziś dowiem co to.. może jakieś przebicie poprostu... dam znać jak zrobie co było:) poduszki pod silnikiem to raczej nie są

Opublikowano

ok czekam na informację daj znac co to bylo :) [br]Dopisany: 24 Lipiec 2008, 14:56 _________________________________________________widze ze ciezko jesli chodzi o pomoc techniczna ...

Opublikowano

mi np pod vagiem zadnych błędów nie wywala... mechanik wymienił świece sprawdził cewki, dolot, przeczyścił przepustnice i zaadaptował, reset kompa zrobił i dalej nic, dziś ostatni dzień prób u tego mechanika i jak się nie uda daje do następnego ale ten problem zaczyna mnie już irytować:/ dwa tygodnie już z tym walcze....[br]Dopisany: 25 Lipiec 2008, 11:08 _________________________________________________dzis odebralem auto z warsztatu problem powiedzmy rozwiazany ale nie do konca...

teraz juz nie szarpie.... wogole ale np na luziejak stoje i wlacze klime itp bajery to co jakies pare sekund jest taki przerwanie nie wiem jak to okreslic taki zapadniecie obrotow..

moj spec teraz wymienil jedna cewke i gumy na wszystkich cewkach te co ida do swiecy niby pomoglo ale martwi mnie to zapadniecie obrotow na jalowym biegu... mowi ze takie cos moze byc bo jest duze obciazenie jak sie powlacza szystko, wedlug mnie nie powinno tego byc, pojade jeszcze na konsultacje do innego majstra co on na to ale generalnie mysle ze przeczyszczenie przepustnicy sprawdzenie cewek gum na cewkach wymiana swiec powinno pomoc, u mnie to bylo robione plus reset kompa..

Opublikowano

Włączenie klimy lub świateł automatycznie obciąża silnik ,tak że na biegu jałowym jest to normalne że słychać jak silnik zareaguje.A co do problemu kolegi @dejvtx zastanowilbym się nad tarczą sprzęgłową i dociskiem.

Opublikowano

owszem normalnym jest że silnik reaguje na obciążenie, ale powinien zareagować raz przy włączeniu klimy itp, a gdy zostawiam ją włączoną to co kilka sekund czyć taki spadek obrotów, takie jednosekundowe zarwanie... nie wiem juz jak to określić.. co Ty na to?

a jeśli chodzi o szarpanie o ustaje ono po odłączeniu jakiegos tam czujnika od spalin co jest nad filtrem powietrza, wypadło mi z głowy jak on się tam zwie:) mechanik mi go odłączył i powiedział żebym obserwował czy jest ok jeśli tak to ten czujnik do wymiany, dodam że jak go podłączam to zaczyna przerywać...

Opublikowano

ja mam ten sam problem gazownicy nie moga wyregulowac gazu mimi 10 prob jest lepiej ale caly czas szarpie niestety do wina zbyt taniego gazu tak przynajmniej mi mowia na benzynie silnik tak rwie ze az milo i nie ma zadnego szarpania wiec chyba maja racje:( :wallbash:

Opublikowano

Powiem tak"

pisałem o tym kilka dni temu w poście ale nie bardzo mógł mi ktokolwiek odpowiedzieć, mechanicy rozkładali ręce bo bardzo długa podróż przed moją rodziną, dziś jednak koszmar się zakończył , na vagu żadnych błędów nie było wymieniłem cewkę , świece, kopułkę palec, i nic , oddałem auto do elektryka stwierdził że jest uszkodzony 1 kable wysokiego napięcia mówił że pozostałe są ok , i że jedno zasilanie wtrysku miało przebicie, on to właśnie podpiął się do kompa i błędów nie było, wymieniłem więc filtr paliwa , przeczyściłem przepustnicę, i nic... podjechałem do mojej ostatniej deki ratunku - gość otworzył maskę i powiedział "wymień Pan wszystkie kable na nowe" - wymieniłem i auto nie szarpie przy gwałtownym przyspieszeniu z wolnych obrotów, a szarpało jak diabli a potem na wyższych było ok, kupiłem kable polskie Jan Mor za 140zł sam wymieniłem i po zapominam że był kłopot - Jestem prawie pewien że masz to samo, ja miałem kable oryginalne audi ale wymieniane nie były chyba od nowości. Myślałem że problem z kablami zniszczonymi jest jak jest wilgoć , ale jednak się myliłem, jest sucho a autko nie chodziło. WYMIEŃ KABLE ! Dodam że mam taki sam silnik ADP 1,6

Opublikowano

a ja mam 4 cewki:D wymienilem jedna bo ponoc cos bylo z nia nie tak, wymienilem wszystkie gumy co ide od cewki do swiec, wymienilem swiece przepustnice przeczyscilem i pupa, na jalowym biegu przy obciazeniu klimy itp, sa takie przerwania, tak zadrzy samochod, to co 2-3 sekundy jakos jest i nie wiem co z tym zrobic:/

może jest ktoś na forum kto rozwiązał podobny problem?

Proszę o pomoc bo blisko miesiąc jeżdżę po warsztatach i nic nikt nie moze mi tego naprawic:/

Opublikowano

Bero, przypomnij sobie co to za czujnik, bo u mnie sa podobne objawy. Robi tak tylko na gazie? Wczesniej robil tak tez na benzynie i tez wymienialem swiece, 2 cewki. Wszytko kupione w ASO. Czyszczenie i adaptacje przepustnicy, itp. I nic. Pojechalem w koncu na serwis. Okazalo si ze jakis trojnik od podcisnienia, przytopil sie od goracego bloku i nie sterowal cisnieniem doladowania. Turbo dawalo fulla. Teraz na Pb jest ok, a na gazie lipa. Podczas jazdy na LPG przestaje szarpac po przekroczeniu 3700-4000 obr/min. P.S. gazownicy twirdza ze instalacja ok, a ASO ze wina lezy po stroni gazu. :wallbash:

Opublikowano

dziś bede gadał z mechanikiem który twierdzi że to ten czujnik spalin, on jest nad filtrem powietrza jakos... później się dowiem to napisze[br]Dopisany: 01 Sierpień 2008, 07:52 _________________________________________________ten czujnik co pisałem to nie czujnik sorry tylko elektrozawór oparów paliwa.... ale co mi dzis powiedział mechanik, żeby pojechał do dobrego gazownika i żeby mi wyregulował dobrze gaz bo może mapy sie gryzą, że niby ta mapa od gazu miesza cos w mapie od benzyny... nie wiem ale jade do gazownika na porzadna regulację i chyba wymienie tez elektrozawór.[br]Dopisany: 01 Sierpień 2008, 12:40 _________________________________________________Już wszystko sie wyjaśniło!!! :>

wymieniłem drugą cewkę i wszystko działa jak należy, więc jednak to nie ten czujnik od spalin co pisałem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...