Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszkodzone radio w pompce centralnego radia ?


dzienciol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jak w temacie.

Od dwóch dni walczę aby powiązać kluczyki z samochodem , bo nie da się otworzyć auta przez pilot tylko przez zamek w drzwiach. Otwierają się wszystkie drzwi , zapalają się lampki wszystko działa. Nie idzie po prostu ich sparować z autem żeby za pomocą pilota otwierał samochód. Paru znawców twierdzi że to kwestia radia które jest w pompce.

Ewentualnie przy wymianie pompki trzeba kupić identyczną ? Tzn z identycznym numerem czy może się różnić np zamiast 8D kupić 8L.

Dodatkowo auto posiada ori alarm , tak pokazuje VAG , ale niestety nie słyszalna jest syrena po przekereniu kluczyka. Czy odpowiada za nią jakiś bezpiecznik , gdzie ewentualnie można ją znaleźć bo w A4 siedzę od dwóch dni i nie za bardzo jeszcze go ogarniam a nie chce robić dodatkowych tematów wię pytam tu bo ma to też coś wspólnego z kluczykiem :decayed:

Pzdr

!

---------- Post dopisany 19-06-2013 at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany 18-06-2013 at 22:43 ----------

Halo !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumie, że próbowałeś tej metody:

Jeden z kluczyków pojazdu (stary - z zakodowanym i działającym pilotem) umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON (nie uruchamiaj pojazdu!).

Teraz zamknij samochód od zewnątrz ("ręcznie" - nie pilotem!) używając do tego kluczyka zespolonego razem z niedopasowanym jeszcze pilotem (zamykaj drzwi kierowcy).

Teraz w ciągu 5 sekund od zamknięcia drzwi naciśnij przycisk UNLOCK (otwieranie) w niedopasowanym jeszcze pilocie. Ilość naciśnięć przycisku UNLOCK odpowiada za pozycję pilota w pamięci sterownika. Dwukrotne naciśnięcie przycisku otwierania spowoduje zapisanie pilota na drugiej pozycji pamięci, trzykrotne - na trzeciej itd.

Po zakończeniu ustalania pozycji programowanego w danej chwili pilota, zaczekaj 5 sekund po czym naciśnij przycisk UNLOCK (na nowo zakodowanym pilocie).

Wyłącz zapłon i wyciągnij kluczyk ze stacyjki. Sprawdź działanie pilota: naciśnij przycisk LOCK aby zamknąć pojazd. Naciśnij UNLOCK - aby otworzyć.

Dopisując nowe nadajniki pamiętaj, że przydzielając im zajęte już miejsca w pamięci sterownika (reprezentowane przez "1" w polu nr 2) wykasujesz tym samym - działające już - stare piloty zdalnego sterowania.

---------- Post dopisany at 07:34 ---------- Poprzedni post napisany at 07:22 ----------

Tu masz opis pompek digakom - digitale automobil kommunikationstechnik

W razie gdyby winna była pompka to kupuj z identycznym oznaczeniem jak ta co już masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest tego typu że żaden z kluczyków nie otwiera mi samochodu :/

Dlatego pytałem czy może się ewentualnie różnić pompka Literką na końcu w numerze czy musi być identyko.

Pzdr

---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:55 ----------

Dziwne też że po przetłumaczeniu jaką mam pompe wypada na to że jest ona dla pojazdów bez alarmu , a mi VAG pokazał że mam alarm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj jaki masz numer tej pompki

---------- Post dopisany at 06:32 ---------- Poprzedni post napisany at 06:30 ----------

Otwieranie z pilota nie działa od kiedy kupiłeś :audi:, czy wcześniej działało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak odkąd kupiłem , ja mam pompkę 8D0 862 257 B ale może powinienem mieć właśnie 8D0 862 257 E która jest do aut z seryjnym alarmem itp , a z tej listy powyżej wychodzi że moja jest aktualna jest zwyczajna normalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy sprawdziłeś baterie w pilocie?

Jak wygląda próba sparowania kluczy przez VagCom?

Jaką masz częstotliwość pilota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak odkąd kupiłem , ja mam pompkę 8D0 862 257 B ale może powinienem mieć właśnie 8D0 862 257 E która jest do aut z seryjnym alarmem itp , a z tej listy powyżej wychodzi że moja jest aktualna jest zwyczajna normalna.

Czyli wygląda na to, że poprzedni właściciel wymienił fabryczną pompkę (bo pewnie padła) na tą co teraz masz.

W moim mam pompkę 8D0 862 257 E. Kluczyk ma numer 4D0.837.231A. Sprawdź swój kluczyk czy też ma taki numer. Jak tak to pewnie fabrycznie miałeś pompkę 8D0 862 257 E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jeżeli wychodzi tak jak mówisz to rzeczywiście mam złą pompke bo mam kluczyk z takim numerem jak napisałeś :)

dziwi mnie fakt że auto ma niby alarm , ale jak zamkne z kluczyka to nie jest on aktywowany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jeżeli wychodzi tak jak mówisz to rzeczywiście mam złą pompke bo mam kluczyk z takim numerem jak napisałeś :)

dziwi mnie fakt że auto ma niby alarm , ale jak zamkne z kluczyka to nie jest on aktywowany ?

Aktywny nie jest ponieważ pompka którą posiadasz nie obsługuje alarmu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierwa jego mać rzeczywiście coś w tym może być. Kup auto w tym kraju...

Ale dobrze mam nadzieje że zmiana pompki rozwiąże problem , jak nie to koniec świata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na allegro taką już z jednym kluczykiem , zobaczymy czy to coś pomoże :) dzięki za pomoc , mam nadzieję że to jednak to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na allegro taką już z jednym kluczykiem , zobaczymy czy to coś pomoże :) dzięki za pomoc , mam nadzieję że to jednak to :)

jeżeli mówisz o tej aukcji Pompka centralnego 8d0862257e 8D0 862 257 E A4 A3 (3326837453) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. to uważaj bo to sprzedaje kolega z forum Jawor36

a dobrych opinii nie ma -->http://a4-klub.pl/sprzedam-22/zanim-cos-kupisz-forum-przeczytaj-to-lista-nierzetelnych-sprzedawcow-216962/

Sam brałem od niego kiedyś drzwi. Stan miał być igła i bez uszkodzeń natomiast prawda okazała się inna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemiec ze strony powyżej doszedł do tego że aktualnie mam dobrą pompkę i nie mam alarmu w samochodzie :o

Także nie wiem dlaczego Vag pokazuje mi że mma alarm , robi jego test itp

Pompka aktualna jest nawet z tego samego roku i msc co samochód więc nie wiem już o co chodzi ...

Czy próbować zmieniać na 8D0862257E czy po prostu mam rzeźbe z kluczami ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawne masz baterie w pilocie?

Na jakiej częstotliwości pracują klucze?

Robiłeś dopasowanie?

Auto widzi piloty ? (zobaczysz w vagu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baterie okej , Piloty powinny pracować na czestotliwości 433,90 a czasem pracują na 434,40 nie wiadomo dlaczego... Raczej pracowały na 434,40 pojechałem po nowe baterie , przez jakeis 30-40 min na nowych bateriach pokazywały 433,90 a później znów 434,40... Auto nie widzi pilotów właśnie i w tym cały problem , próbowaliśmy i Vagiem i manualnie d*pa zbita , albo wina pompki albo kluczy - nie wydaje mi sie żeby sprzedający zrobił taką rzeźbe z kluczami albo nie wiem ... Pompka w bagażniku jest z 04/99 więc rok produkcji samochodu ... Pomału zaczynam się poddawać :(:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popytaj kolegów na forum (z Wrocławia), którzy mają pompkę z takim samym oznaczeniem jak Ty i wtedy sprawdźcie czy inna pompka będzie widziała twoje kluczyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baterie okej , Piloty powinny pracować na czestotliwości 433,90 a czasem pracują na 434,40 nie wiadomo dlaczego... Raczej pracowały na 434,40 pojechałem po nowe baterie , przez jakeis 30-40 min na nowych bateriach pokazywały 433,90 a później znów 434,40... Auto nie widzi pilotów właśnie i w tym cały problem , próbowaliśmy i Vagiem i manualnie d*pa zbita , albo wina pompki albo kluczy - nie wydaje mi sie żeby sprzedający zrobił taką rzeźbe z kluczami albo nie wiem ... Pompka w bagażniku jest z 04/99 więc rok produkcji samochodu ... Pomału zaczynam się poddawać :(:facepalm:

W tym roczniku, jeżeli jest taka sama ilość przycisków i taka sama częstotliwość, to nie powinno być problemów z dopasowaniem.

Co do częstotliwości twojego pilota to powinna być OK.

Co się dzieje przy próbie dopasowania VAGiem? Co pokazuje w blokach adaptacji?

Jak nie wiesz jak to zrobić to wejdź w VAGCOMie w 35-Central Locking, potem w 8-Bloki pomiarowe, wybierz grupę 003. W drugim polu masz informację ile masz zakodowanych pilotów, i na której pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokazuje że są jakby zakodowane dwa kluczyki ale żaden z nich nie działa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w tej samej grupie, gdy wciśniesz któryś przycisk na pilocie, to w którymś bloku powinna pojawić się informacja czy pilot jest widziany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...