papulator 0 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Pomóżcie proszę, bo sprawa jest denerwująca. Mianowicie w moim samochodzie trzeszczy zawieszenie z lewej strony gdy zrobi się gorąco. Kiedy jest chłodno wszystko jest ok, ale zrobi się cieplej, przejadę kilometr i zaczyna się problem. Trzeszczy przy skręcaniu kierownicą oraz bujaniu lewym przodem, czyli przy każdym ruszaniu, hamowaniu, huśtaniu. Im jest cieplej, tym gorzej. Jeden górny wahacz mam nowy, pozostałe potraktowałem smarem maszynowym wstrzykniętym pod gumy sworzni, ale operacja nic nie dała. Spryskałem łącznik stabilizatora wd40, bo podobno on czasem hałasuje. Nie pomogło. Wszystkie tuleje potraktowałem wd, też nic nie pomogło. Może ma ktoś jakiś pomysł, co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM 0 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Hmm może poduszka amortyzatora Ci się zaczyna odzywać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papulator 0 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 To tutaj jest jakaś poduszka amortyzatora? Co prawda hałas dobiega z głębi koła, ale może się przenosić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Tuleja na którymś wahaczu Mi ostatnio skrzypiał lewy banan, teraz jak się zrobiło gorąco to znowu skrzypi, ale to na bank będzie znowu lewy banan bo jak teraz robiłem zawias to tylko jego nie wymieniłem bo mi go zabrakło a trzeba było poskładać szybko auto, teraz banan już leży i czeka więc może przy weekendzie się za niego wezmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papulator 0 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Myślisz, że tuleja??? Bo sworznie można raczej wykluczyć, do wszystkich została wstrzyknięta porcja smaru. Jeden z mechaników obstawia łącznik, drugi amortyzator. Oj, denerwujące jest to zawieszenie, chyba lepszy byłby normalny mcpherson... ---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:11 ---------- U mnie jest identycznie: Dziwne odgłosy zawieszenia - Audi A4 B5.AVI - YouTube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian2007 4 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Na 70% wahacze dolne 20% górne 10 % reszta najlepiej wymienić komplet:0 pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papulator 0 Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Dla potomnych: winny okazał się banan z lewej strony. Trzeszczał, gdy zrobiło się ciepło - im cieplej, tym gorzej. W środku było słychać jakby stuki podczas ruszania, hamowania i bujania autem - nie typowo na nierównościach. I powodem trzeszczenia była tuleja - nie sworzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 9 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 A co jak mi coś z tyłu stuka? też jak jest ciepło czyżby to tuleje wachacza? od marca leżą nowe i chyba pora je zmienić amorki wykluczam, co jeszcze może z tyłu stukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Najczęściej tuleje Podnieś tył na lewarku (podeprzyj auto jakimś klockiem albo trójnogiem żeby było stabilne), zdejmij koło, wsadź łychę przy tulei belki i poruszaj - tak organoleptycznie sprawdzisz czy jest luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danek7902 0 Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 A mi trzeszczało z przodu po nagrzaniu.Myslałem że to amortyzator albo jego poduszka,inni obstawiali wahacze. Po odpięciu końcówki drążka kierowniczego i poruszaniu ją,trzeszczenie wydobywało się z drążka kierowniczego pod tą gumową osłoną.Trochę smaru naładowałem pod ta osłonę i załatwiło sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papulator 0 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 No właśnie u mnie wymiana wahacza jednak nie załatwiła sprawy... Też zastanawiam się, czy to nie drążek. Jak się do niego dostać, żeby dać smar pod tą gumę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danek7902 0 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Są tam takie metalowe opaski zaciskowe.Rozchylasz opaskę i wtłaczasz trochę smaru pod gumową osłonę przez jakąś cienką rurkę.Ja władowałem smar przez strzykawkę z rurką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scyzor1972 0 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 WITAM ja teraz to robiłem i wahacz ;banan ; do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flin 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Wachacze na 99%, gorne, tzn najprawdopodobniej gorny przod, smar z gum sp***rza, dostaje sie piasek itp, a gdy jest goraco - wszystko schnie i zaczyna trzeszczec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danek7902 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Kolego piszesz że z lewej strony a na filmie widać że to prawa strona.Sprawdz tak jak już pisałem ten drążek,bo on się nagrzewa od katalizatora i dlatego piszczy z prawej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 No więc jak chłopaki, temat ogarnięty ? Ten sam problem występuje u mnie od pewnego czasu, wszystkie wahacze OK, wymieniłem banan na nowy ori i dalej to samo, rzeczywiście na szarpakach widać że winny jest banan, jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flin 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Chodzi Ci ciezej kierownica troszke przy skrecaniu kolami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Chodzi Ci ciezej kierownica troszke przy skrecaniu kolami ? Nie, przekładnia ma niecałe pół roku, oczywiście nowy oryginał, po prostu banan zaczął trzeszczeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flin 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 No to skoro, wiesz gdzie jest problem i wiesz ze powymieniales, no to moze jakas felerna część Ci sie trafila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 ja tez ostatnio kumplowi wymienialem galki kier.i po 3 miesiacach zaczelo skrzypiec zrob probe i strzykawka przez gume nalej oleju lub jakiegos penetratora jak przestanie skrzypiec wymien element pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się