Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drgania silnika na wolnych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich od dluzszego czasu borykam sie z problemem mojej 2.5 v,przy zimnym silniku wszystko pracuje idealnie,az do zejscia na wolne obroty,pojawiaja sie nieprzyjemne drgania,trzesienia silnika,zaczelo mnie to troszke niepokoic takze wyladowalem na warsztacie,po podlaczeniu kompa,brak bledow,pompa pod kompa rowniez brak.,wszystko niby dobrze ale jedyne co zaniepokoilo mojego mechanika bylo zbyt duze roznice,skoki na zaplonie,proba ustawienia nie przyniosla skutkow,zostaly sprawdzone wtryski itd,,jest ok,postanowilismy wyciagnac pompe i wyslac do boscha na sprawdzenie,<rzekomo czasami cos sie dzieje czego komp nie wylapie>po sprawdzeniu okazalo sie ze tloczek byl przytarty,zostal wymieniony na nowy,montaz i wielka roznica,autko chodzilo idealnie,sprawdzenie na kompie kat itd niby lepiej.po przejechaniu jakis 300km bolaczka powrocila,za niedlugo wybieram sie ponownie na warsztat,reklamacje,jak myslicie czy jest cos co moglismy przeoczyc??cos dlaczego ten problem powrocil??myslalem nad dwumasa ale skoro po naprawie bylo lepiej to chyba dwumasa odpada..??

Opublikowano

zrob loga 001S, 013S, 014S, 004S, 004BS

niestety duzo mechanikow tylko udaje, ze zna sie na diagnostyce (bo potrafia odczytac bledy)... te chyba wlasnie silniki mialy klopoty "z narywaniem" bo padaja w nich wtryski..

na forum audi klub polska w postach "Meszrum"-a znajdziesz linka do oficjalnego dokumentu vw na ta przypadlosc (z tym, ze oni zalecali chyba upgrade oprogramowania)

Przemek

Opublikowano

poczekaj... jest n odmian 2.5v6tdi... problem narywania ktory objawia sie spadajaca dawka w logu 001 i jedoczesnie rosnacym "czasem" wtrysku to cos wystepujac w jakis tam wlasnie BXX odmianach silnika i z tego co wiem, to problem jest we wtryskach (co nie wyklucza ze w innych 2.5 problem wynikalby z pompy vp44)

jest taki user na tym forum "Bieniek", ktory kupil auto niby z usunietym problemem narywania od uzytkowanika Trzeniu (Trzeniu pokasowal po sprzedazy auta swoich uzytkownikow na wszystkich forach szmelcgrupowych) ... - wg "Trzeniu" "Bienkowoz" itp mozna namierzyc info co tam bylo robione i z jakim efektem

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

Piotrus zna sie raczej bezsprzecznie na tych silnikach ale raczej robi sie je w SSERWIS bo to (wg mnie) jego rola jest znajdywanie klientow na internecie dla tego serwisu (marketing internetowy)

Opublikowano

dodam ze wtryski mialem sprawdzane.pompa naprawiana,spedzila rzekomo 6godz na stole,naprawiane przez serwis boscha.

Opublikowano
dodam ze wtryski mialem sprawdzane.pompa naprawiana,spedzila rzekomo 6godz na stole,naprawiane przez serwis boscha.

jedynie zaplaciles/zleciles sprawdzenie wtryskow i pompy... (fakty - reszta to domysly: ze sa sprawne)

teraz mozesz wykonac log statyczny 001S... obstawiam, ze bedziesz tam widzial dawke w okolicy 3, czas trwania w okolicy 26.. w kolumience z obrotami bedziesz widzial zachwiania i jak zaczniejsz zglebiac temat to bedziesz sie zastanawiac czy aby usluga sprawdzenia wtryskow byla wykonana prawidlowo

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

zaplaciles,zleciles,to prawda co piszesz,nie mam wyposazenia,kompa zeby takie rzeczy na wlasna reke robic,auta nie oddaje tez do byle warsztatu u pana Janka a dla ludzi ktorzy zajmuja sie tylko i wylacznie dieslami od dlugich lat..za niedlugo bede na warsztacie,zobaczymy,piszac post i czytajac rozne podobne problemy mialem nadzieje ze znajde cos czego moze jeszcze mozna sie doczepic..

Opublikowano

ktos kto bedzie ustalal przyczyne musi zrobic loga 001S 014S. 013S, 004S, 004BS - jezeli ktos bedzie podchodzil do tematu bez zrobienia tego traktuj to jako podejrzenie, ze sie nie zna. Jezeli wykona to , to oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie by Ci to dal

Opublikowano

wiem ze duzo rzeczy bylo sprawdzanych przez kompa ale nie pamietam dokladnie..jedynie to ze nie podobal im sie skaczacy,zmieniajacy sie kat wtrysku..

---------- Post dopisany 10-10-2013 at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2013 at 08:02 ----------

odswieze temat..logi porobione po kilka razy,pompa odeslana na gwarancje,wrocila sprawna,dawki jak skakaly tak skacza..czego dowiedziałem się ze wtryski byle sprawdzone ale nie na odpowiednim sprzęcie,moj mechanik posiedział troszeczkę z kompem i stwierdził ze według niego 4 i 6 wtrysk troszkę leje,,czy to możliwe żeby dojść do tego kompem??jestem za granica probowalem oddac autko na sprawdzenie wtryskow ale ludzie którzy się tym zajmują posprawdzali swoje i zadali pytanie,po co chce sprawdzać skoro jest ok???naszym zdaniem dwumasa..pytanie bo można zwariować,jest sens wyciagac wtryski??czy maja one wpływ na prace na wolnych obrotach??jeśli dwumasa to czy będzie ona objawiala się tylko na cieplym silniku??przy gaszeniu itd. zachowuje się ideanie..skoleji ktoś madry powiedział ze dwumas nie powinien odzialywac az tak na dziwne drgania,,i raczej wtryski bo powodują takzwane stuki<klekot>przy ruszaniu z wolnych obrotow..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...