Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie geometri po obnizeniu auta


Mosiadz

Rekomendowane odpowiedzi

nie ustawia sie katow i juz:decayed: kolega Lukaszxxx ma racje jest ten kat staly i nie wchodzi w gre zadne luzy na srubach czy cos :grin: ja po obnizeniu nigdy nie ustawialem zbieznosci i jest gitara a jaest ok -100:naughty: sprawdzilem 2 razy po obnizeniach i zawsze zbieznosc byla prawidlowa nie jadlo opon a po -30 to nawet glowy bym nie zawracal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopie.. daj se luz co?? Powiedz jak sie ustawia kąt?? no czemu jak jestes taki mądry nie odpowiesz na proste pytanie?? Bo nie masz o tym pojecia wiec cichutko przeproś panów i poczytaj dobrze a póżniej sie wypoawadaj oke??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zakladasz uzywane roz...ane wahacze albo jakies chinole to wiadomo ze sie poprzestawia geometria :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pierd... chłopy, dajcie zyć w niedziele.

Temat dotyczył ustawiania zbieżności po zmianie zawieszenia(bez drążków) - to mnie tak rozbawiło.

Nie czepiałem się żadnych kątów pochylenia koła bo w a4 przód - producent nie przewidział ich regulacji (co nie zanczy nie da się ich przestawić)

Po za tym kolega Mosiądz na QUATTRO- rozumieć QUATTRO a w quattro zbieżność i pochylenie koła tyłu jest REGULOWANY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W necie to ty poczytałeś, bo tylko takie masz możliwości. Jak się ma: wiedze+ sprzęt to się nie pisze głupot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe i dalej brniesz w to samo,

Jasne ze nie mam sprzetu ale mam z kolei czwarte auto z stajni vw audi z wielowachaczówką i nie bedziesz mi gosciu wciskał ciemnoty ze można przestawić kąty kół z przodu! (nie ruszając sanek)

wiedze... ty masz wiedze wiec pytap cie piaty raz:

JAK USTAWIASZ KATY POCHYLENIA KÓŁ?? (nie ruszając sanek) bo powiedziałeś ze można przestawic..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe i dalej brniesz w to samo,

Jasne ze nie mam sprzetu ale mam z kolei czwarte auto z stajni vw audi z wielowachaczówką i nie bedziesz mi gosciu wciskał ciemnoty ze można przestawić kąty kół z przodu! (nie ruszając sanek)

wiedze... ty masz wiedze wiec pytap cie piaty raz:

JAK USTAWIASZ KATY POCHYLENIA KÓŁ?? (nie ruszając sanek) bo powiedziałeś ze można przestawic..

Jeżeli z jakiegoś powodu wartości te bardzo odbiegają od nominalnej (np auto po dzwonie) czasemi trzeba nawet rozwiercać otwory (chyba raz mi się zdarzyło w golfie 2) .

w 95% w audi pochylenie koła się nie rusza.

Wracajac do tematu, po obniżeniu zawieszenia(szczególnie w quattro) najlepiej ustawić geometrie i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W golfie czy tam audi a3 masz sworzeń na srubach i ustawiasz pochylenia kół a w a4 czy passacie b5, superb masz wielowachacz i chyba o tym wiesz ze tam sa cale wachacze i tu nic nie rozwiercisz, jedynie mozna sankami ruszyc zawieche w prawo badz lewo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przodu wlasnie chyba katow sie ustawic nie da, bo to mi diagnosta mowil ze cos tam sie da i chyba wlasnie o katy chodzilo :)

Takie pytanie przy okazji, jesli geometria jest ok to znaczy ze z zawiecha wszystko ok ? jakby auto bylo walniete bardzo to by na geometrii wyszlo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W golfie czy tam audi a3 masz sworzeń na srubach i ustawiasz pochylenia kół a w a4 czy passacie b5, superb masz wielowachacz i chyba o tym wiesz ze tam sa cale wachacze i tu nic nie rozwiercisz, jedynie mozna sankami ruszyc zawieche w prawo badz lewo..

a jak na na obu kołach masz spory negatyw to co???? Za hak i na złom, tak? No bo sie nie da.

---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:54 ----------

Sankami to sobie możesz z górki pozjeżdzać, nie wiem kto ci takich głupot naopowiadał. Usuniesz negatywa z jednej strony, zrobisz z drugiej.

W a3 pochył jest nieregulowany

Pewnie te głupowy w necie wyczytałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie da sie nie rozumiesz??

przeciez w a3 masz swozen wachacza na 3 srubach i tam regulujesz pochyl,

wlasnie sankami mozesz lekko negatywa z prawej na lewa np skorektorowac..

a wg ciebie w a3 jest nie regulowany a w golfie 4 mozna regulowac?? Przeciez to te same zawieszenia, identyczne wiec prosze cie nie kłuć sie na siłe tylko doczytaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc twierdzisz że jesteś mądrzejszy nia autodata. No to niezły z ciebie koleś:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kolesi mnie nie wyzywaj oke?? kolesi to masz tam u siebie! Nie dyskutuje wiecej bo szkoda mojego czasu i nie lubie ludzi nieustepliwych i nieumiejacych sie przyznac dobłędu.. Koniec bezsensownej rozmowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok koniec bo to nie ma sensu, tylko jakiego błędu... i kto tu autora wątku wprowadził w błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twierdze ze sie nie ustawia pochylenia w a4(z wyjatkiem przesuniecia sanek), w a3 sie ustawia. zróbmy ankiete, heh albo załuż sie o stówe:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...