Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie geometri po obnizeniu auta


Mosiadz

Rekomendowane odpowiedzi

We wtorek będę na Geometrii po zmianie zawieszenia Więc dowiem się u fachowców I dam znać czy w a4 można korygować przód

---------- Post dopisany 03-07-2013 at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany 30-06-2013 at 21:17 ----------

I jestem Po geometrii Komputerowej . W a4 b6 nie ustawia się z przodu pochylenia jedynie zbieżność Można sankami ale można zrobić gorzej niż było. Więc Sprawa chyba rozwiązana :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B6 mozna regulowac pochylenie przednich kól pod warunkiem ze sie ma górne wachacze z regulacja ich dlugosci :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na Geometrii I nie ma z przodu regulacji kątów kół Jedynie sankami . Mam B6 więc co mechanik który tym zawodowo się zajmuje wie mniej niż powinien ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalnie to regulacji katów nie ma, no chyba ze sie ma cos takiego :decayed:

wachacze.jpg

wachacze1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe a ty dalej przy swoim :facepalm:

---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ----------

Na fotkach pokazales a3 zreszta normy tez ma a4 ale fizycznie nie jest przestawialny... zrozum to raz na zawsze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twierdze ze sie nie ustawia pochylenia w a4(z wyjatkiem przesuniecia sanek), w a3 sie ustawia. zróbmy ankiete, heh albo załuż sie o stówe:D

Dalej nie kumasz? Twierdziłeś że w a3 pochył jest regulowany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe smieszny jestes... to jest forum a4 cj=hlopie i przyznaj sie do bledu co?? o a3 mówiłem z czasów golfa 4 czyli lata 1996-2002 i na bank jest regulowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiego błedu?

mam dla ciebie rebus:

2 zdjęcie nr 28- co oznacza ten kwadrat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bede sie z toba bawil w rebusy, mowi ci 4 niezaleznych gosci ze sie nie da a ty dalej swoje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat dotyczył ustawiania zbieżności po zmianie zawieszenia(bez drążków) - to mnie tak rozbawiło.

Nie czepiałem się żadnych kątów pochylenia koła bo w a4 przód - producent nie przewidział ich regulacji (co nie zanczy nie da się ich przestawić)

Pisałem o tym już, nie wiem o co ci chodzi?

To jak z tą stówą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie da sie nie rozumiesz??

przeciez w a3 masz swozen wachacza na 3 srubach i tam regulujesz pochyl,

wlasnie sankami mozesz lekko negatywa z prawej na lewa np skorektorowac..

a wg ciebie w a3 jest nie regulowany a w golfie 4 mozna regulowac?? Przeciez to te same zawieszenia, identyczne wiec prosze cie nie kłuć sie na siłe tylko doczytaj

...otóż dziś wymieniałem u siebie w zakładzie sworzeń " GOLF 4 " dokładnie lewy ,i otwory w wahaczu (te gdzie przechodzą 3 śruby) są delikatnie owalne ,ale po założeniu wszystkich 3ch śrub,luz jest tak niewielki ze NIE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ USTAWIENIA CZY NAWET MINIMALNEJ KOREKTY KĄTA POCHYLENIA KOŁA ....CO ZA TYM IDZIE w A3/Glof 4 pochylenie koła jest stałe ...kilka poglądowych fotek (nie poklei)

golf_4.jpg

golf_4_1.jpg

golf_4_2.jpg

golf_4_3.jpg

golf_4_4.jpg

golf_4_5.jpgmysłe ze jest po temacie .pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...otóż dziś wymieniałem u siebie w zakładzie sworzeń " GOLF 4 " dokładnie lewy ,i otwory w wahaczu (te gdzie przechodzą 3 śruby) są delikatnie owalne ,ale po założeniu wszystkich 3ch śrub,luz jest tak niewielki ze NIE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ USTAWIENIA CZY NAWET MINIMALNEJ KOREKTY KĄTA POCHYLENIA KOŁA ....CO ZA TYM IDZIE w A3/Glof 4 pochylenie koła jest stałe ...kilka poglądowych fotek (nie poklei)

Żebyś się nie zdziwił, mi w a4 b5 na samym bananie taki minimalny luz robi 10-15min.

Podchodząc do sprawy teoretycznie robisz tylko siebie i innych w balona.

---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

no ale skąd możesz o tym wiedzieć przecież nie masz jak tego sprawdzić...

chyba że w te i nazat do jakiegoś warsztatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...otóż dziś wymieniałem u siebie w zakładzie sworzeń " GOLF 4 " dokładnie lewy ,i otwory w wahaczu (te gdzie przechodzą 3 śruby) są delikatnie owalne ,ale po założeniu wszystkich 3ch śrub,luz jest tak niewielki ze NIE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ USTAWIENIA CZY NAWET MINIMALNEJ KOREKTY KĄTA POCHYLENIA KOŁA ....CO ZA TYM IDZIE w A3/Glof 4 pochylenie koła jest stałe ...kilka poglądowych fotek (nie poklei)

Żebyś się nie zdziwił, mi w a4 b5 na samym bananie taki minimalny luz robi 10-15min.

Podchodząc do sprawy teoretycznie robisz tylko siebie i innych w balona.

---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

no ale skąd możesz o tym wiedzieć przecież nie masz jak tego sprawdzić...

chyba że w te i nazat do jakiegoś warsztatu

To musisz mieć w za***istym stanie te Twoje zawieszenie:decayed:.

pozatym nie muszę śmigać tam i nazat ,bo pracuje jako mechanik od 98r w jednym warsztacie .... Stary doczytaj niektóre sprawy ,bo sam się plączesz :facepalm: raz piszesz tak ,innym razem sam sobie przeczysz ....

...jak dla mnie ,mogą być sami tacy fachowcy będę miał robotę. a jak masz jakieś problemy to pisz PW a nie pajacujesz na forum.

-robi się niepotrzebny spam niewnoszący nic do wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...