Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zdiagnozowanie 1.8 20V ARG


misiek547

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie jak zrobić poprawne logi w silniku 1.8 bo chciał bym zlogować silnik a nie wiem jakie kanały wykorzystać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z loguj blok 2 31 dynamicznie i statycznie i 2 20 dynamicznie i podaj wartosci z bloku 32 sa zapisane jakies błedy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian, jestem pełen podziwu, że dysponując benzyną masz super rozeznanie w paramerach silników TDI :thumbup: Skąd Ty bierzesz czas i chęci na rozgryzanie jednych i drugich ? :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek dzieki za komplementa .praca w zawodzie mechanika wymaga ogarniecia takich rzeczy jak podstawow parametry silnika czy to diesla czy benzyna .co do czasu to musiałem poswiecic swój prywatny czas na zgłebienie tych tematów przez co czasami moja rodzine zaniedbywałem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z loguj blok 2 31 dynamicznie i statycznie i 2 20 dynamicznie i podaj wartosci z bloku 32 sa zapisane jakies błedy ?

tak wywaliło mi trzy błędy po skasowaniu został tylko czujnik położenia wałka rozrządu jak go wymienię to zrobię logi czy wszystko jest ok

---------- Post dopisany at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany at 17:56 ----------

17765 Cewka/sterownik zapłonu cylinder 1 - zwarcie do masy

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17746 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 1 - przerwa/zwarcie do plusa

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zloguj te bloki o których damian mówi , będzie jasne w czym problem. czujnik walka do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log (0 - 002,031)

Log (1 - 002,031)

ok wrzucam narazaie statyczne pierwszy link na benzynie drugi na gazie

i wywala mi jeszcze taki błąd

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8D0 906 018 D

Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR 0006

Software Coding: 05001

Work Shop Code: WSC 76856

1 Fault Found:

17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit

P1237 - 35-10 - - - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymien perzepływke bo pokazuje niewiarygodna wartosc przepływu na wolnych obrotach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten błąd wtrysku?

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ----------

wymieniłem wtryski i zrobię dynamicznie i statyczne jeszcze raz ale to za jakiś czas bo jeszcze za duży ruch na drodze

---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ----------

Log (0 - 002,031)

Log (1 - 002,031)

Log (2 - 002,031)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zmienia postacz rzeczy . zrób jeszcze raz logi z wyłaczona klima z bloku 2 20 i statycznie z bloku 2 33 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log (0 - 002,020)

Log (1 - 002,031)

Log (2 - 002,033,002,033)

---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

grupa 33 jest dwa razy bo raz zrobiłem przez pomyłkę z włączoną Klimą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nestety przepływka do wymiany na wolnych obrotach mierzy za duzo powina mierzyc ok 2.5 g/s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie idzie jej jakoś zreanimować?

---------- Post dopisany at 14:38 ---------- Poprzedni post napisany at 11:57 ----------

rozkręciłem i przeczyściłem przepływkę i teraz takie wartości pokazuje

Log (0 - 002)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co miałem pod ręką to zmywacz do hamulców

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka pokazuje ok tylko teraz palwa brakuje . logi były robione z wyłaczona kima?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmierz jeszcze cisnienie paliwa bo z logów wyglada ze pompa paliwa daje za małe cisnienie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...