adams78 0 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Jak w temacie. Kiedyś czytałem na jakiejś stronie, że pękają u dołu, nie wiem tylko jakie dalej mogą być skutki. Szukałem na forum, ale bez powodzenia. Rysa nie jest zadymiona, więc chyba nie puszcza spalin. Zapewne miał ktoś z Was taki przypadek. Jakie są skutki niepożądane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Problem będzie jeśli pęknięcie się zadymi na czarno. Jeżeli tego nie ma to możesz jeszcze jeździć. Takie pęknięcia zdarzają się dość często. Docelowo będziesz musiał wyjąc turbo i wsadzić nową obudowę części gorącej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 OK. Dzięki, zacznę już szukać. Szkoda, bo niedawno cieszyłem się, że mam bardzo bezawaryjne Audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 w podpisie masz ze posiadasz lpg trzeba sprawdzic temperatury bo byc moze masz za goraco i dlatego ci pekla. W zasadzie jest to standart w k03 ale i tak nalezaloby to sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Nie sprawdzałem, fakt, ale turbina wewnątrz wygląda normalnie, kat też. Tylko po ostrzejszej jeździe robi się czerwona. Docelowo zamierzam zamontować zegary ciśnienia ładowania i temp. spalin. Narazie wywalam kata i czekam na sprzęgło. Dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior 0 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 ciśnienia ładowania doładowania - lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Narazie wywalam kata bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Narazie wywalam kata bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny Nie wiedziałem, że na tym forum popiera się zanieczyszczenie środowiska Ale dobrze chociaż, że to w tym dziale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny Przy ostatnio panujących temperaturach... Co najmniej wskazane Nie wiedziałem, że na tym forum popiera się zanieczyszczenie środowiska A u Was ktoś to sprawdza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 A u Was ktoś to sprawdza? To tak dla żartów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 A u Was ktoś to sprawdza? no wlasnie dlatego zawsze u nas w kraju bedzie syf no offence - ja tez niemam kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Masz gaz to kata musisz się pozbyć. Albo rybki albo akwarium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 no wlasnie dlatego zawsze u nas w kraju bedzie syf Wiesz Misior mnie się wydaje, że odsetek ludzi którzy bawią się ze swoimi autami i usuwają katy dla osiągów jest bardzo mały, żeby nie powiedzieć 1:100. Problemem są ludzie którzy dla oszczędności nie montują nowego kata kiedy ten się wypali. A na osiągach im wogóle nie zależy. Dlatego napisałem dzięki bogu ten temat jest w tym dziale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Bliżej prawy będzie pewnie 1/5000. Rura wstawiona, turbina ładnie gwiżdże. Na razie tak zostawiam, przypuszczam, że pęknięcie jest skutkiem braku osłony pod silnikiem. Jak w praktyce wygląda jazda na K 04? Podobno muli z dołu. Po usunięciu kata i wstawieniu FMIC będzie lepiej? Powinna się szybciej wkręcać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Bliżej prawy będzie pewnie 1/5000. Rura wstawiona, turbina ładnie gwiżdże. Na razie tak zostawiam, przypuszczam, że pęknięcie jest skutkiem braku osłony pod silnikiem. Jak w praktyce wygląda jazda na K 04? Podobno muli z dołu. Po usunięciu kata i wstawieniu FMIC będzie lepiej? Powinna się szybciej wkręcać. Nic nie muli z dołu a wkręca się za***iście szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się