lukisz Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Regenerowałem maglownicę. U jednego mechanika robiłem demontaż i montaż, a u drugiego regenerację. Bo zamontowaniu zregenerowanej maglownicy kierownica chodzi baardzo ciężko, praktycznie nie można jej ruszyć na postoju. Mechanik, który montował magiel twierdzi, że jest źle zregenerowana. W pon mam jechać do gościa, który regenerował na sprawdzenie. Dziś z ciekawości odkręciłem korek zbiorniczka płynu wspomagania i to co zobaczyłem wygląda tak: Macie pomysł skąd taki efekt? Bulgotanie płynu wspomagania audi a4 - YouTube
darko Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 w środku zbiorniczka jest sitko,które ma zapobiegać bulgotaniu się płynu,odciągnij trochę płynu i zobacz czy siedzi na swoim miejscu są tam takie prowadnice w których powinno siedzieć nie za dużo tam masz płynu
gizmus2006 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Bulgotanie to ponoć norma. U mnie to sitko się obluzowało, było dużo piany w zbiorniczku a do tego coś dziwnie wyło pod maską. Już myślałem, że jakieś grube wydatki mnie czekają, ale po przczytaniu paru wątków poprawiłem sitko i jest OK.
lukisz Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Opublikowano 1 Lipca 2013 Zbiorniczek sprawdzony jest ok. Autko było dziś u gościa, który regenerował magiel. Stwierdził on, że kierownica pracuje ciężko przez kiepską pompę. Mówi, że po regeneracji magla i dokręceniu docisku na nim, pompa już nie daje rady. Czy może być to prawda? Przed regeneracją wspomaganie działało elegancko. Nie wydaje mi się, że dokręcenie docisku magla spowodowało, że nie można praktycznie ruszyć kierownicą na postoju. A może to coś z servotronikiem?
iceman__89 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 A nie ma błędów czujnika od Servotronica na VAGU?
kubaa_17 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Też mam taką sytuację męczę się już miesiąc z tym!! też było bulgotanie ustało po wymianie zbiorniczka!! ale dalej kręci się jak wozem drabiniastym!! magiel wysłałem jeszcze raz na sprawdzenie po regeneracji i okazało się że dobrze wszystko pompa nowa i nie działa nic.... Od czego zacząć sprawdzanie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się