Duch^ Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Wyciągnąć jeden amortyzator i go sprawdź ręcznie jeżeli nie jest ktoś pewien sprawa banalna w B6 i z włożeniem go łączny czas godzinka na lajcie:wink:
adam7 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 cześć wam, to znowu ja. miałem problemy z uciekającym tyłem, chociaż nie było się czego czepić, wszystko bez luzu. i tak jakoś przypadkiem wpadłem na rozwiązanie choć na pewno nie dla wszystkich. a dla czego? bo ja wymieniałem tylne tarcze. może to ma związek z innymi zaburzeniami prowadzenia. odpięcie zasilania i tc dalej chula. to mnie się wydaje jest główny powód, i ciekawe że nikt na to nie zwrócił uwagi. pozdrawiam
skarabeusz696 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 tez tak miałem ustawienie geometri tyłu i zapomniałem o problemie.
adam7 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 powtarzam, geometrie ustawiałem, tuleje sanek(dwie bo reszta wyglądała na dobre, a te które wymieniłem okazały się super) wymieniłem, amorki dobre(mało co nie pobiłem się z jednym z diagnostów a nawiasem mówiąc żaden z kilku nie powiedział złego słowa o nich), luzów brak, łączniki wymienione, i dalej to samo. odłączcie kleme od aku na 5 min i wtedy przy pierwszym ruszeniu pojazdu adoptuje się tsc (kiera w lewo i w prawo podczas jazdy).u mnie po takim zabiegu śmiga jak po szynach
jakubekk Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 a koledzy Ci powtarzają pytanie czy sprawdzałeś geometrie z tyłu? Jeśli twierdzisz, że wszytko co tylko może być jest sprawne to wychodzi na to, że auto dostało kiedyś strzała w bok i jest po prostu krzywe...
adam7 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 kolego czytałeś co napisałem? geometria sprawdzona, i nie jest krzywy ponieważ po odłączeniu aku i ponownej adaptacji tsc śmiga idealnie, problem zniknął ---------- Post dopisany at 08:20 ---------- Poprzedni post napisany at 07:08 ---------- kolego czytałeś co napisałem? geometria sprawdzona, i nie jest krzywy ponieważ po odłączeniu aku i ponownej adaptacji tsc śmiga idealnie, problem zniknął dla zainteresowanych dodam że przez swoje roztargnienie w wakacje rozładowałem aku cb radiem i problem "latającego tyłu na dziurach" nie zniknął chociaż tsc też trzeba było adoptować. teraz znowu cb rozładowało mój aku ale ładowałem go prostownikiem kilka godzin(w wakacje odpaliłem b6 kablami od sąsiada z hotelu) i jakie było moje zdziwienie że po dwóch latach cholernie irytującego zarzucania śmiga jak po szynach. dzielę się swoimi doświadczeniami ponieważ wcześnie masę osób nie miało na ten problem odpowiedzi, ja zresztą też
Andrzej1960 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 mialem podobny problem i wymiana amorkow , za latwila problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się