emge 0 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Witajcie. Auto mam niedawno kupione i od zakupu wydaje mi się, że moje auto ciągnie z lekka za słabo jak na ten silnik (pomimo, że to quattro). Generalnie nie czuję by w którymś momencie zaczynała pompować turbina. Może ktoś dopatrzy się w logach jakichś nieprawidłowości. grupy 001, 002, 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupy 007, 023, 025 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupy 011, 016, 015 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Trzeba szuksc nieszczelnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emge 0 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 A i podczas logowania wyskoczył błąd 575 choć wcześniej go nie było. Od czego zacząć i co posprawdzać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hulek516 0 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 kolego jak zrobić logi VDSEM bo mam a za bardzo nie wiem jak. Z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emge 0 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 No ja Ci w tym temacie nie pomogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 jedno jest pewne , turbina nie pompuje prawie wogole, w polowie logow komputer juz nawet nie proboje obudzic turbiny i odcina ją calkowicie , choc to i tak bez różnicy. moim zdaniem masz upaloną klapke na zaworze upustowym turbiny WG. norma w tych autach, z ciekawosci zapytam - nie slyszysz żeby coś brzeczało w wydechu ? jesli slyszysz to jest to prawdpodobnie klapka zaworu ktora sie upalila i odpadla w wydech ,przez to turbina nie laduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 zdejmij przewód idący od N75 do aktuatora, zaslep go i sie przejedz. jak dostanie auto kopa WG jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emge 0 Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Dzięki za odpowiedzi. gregor10 jeżeli sprawdzi się to co wczoraj wieczorem zobaczyłem to masz rację. Mam uszczelniacze zaworowe do wymiany (dziś się robią) i dzięki temu zobaczyłem, że niebieski dymek który zasuwa z tłumika pojawia się także od spodu turbiny, do tego na tej srebrnej płytce żaroodpornej przy filtrze powietrza widać jakby smużkę nagaru- czyli najprawdopodobniej klapka poszła się kochać. Co do brzęczenia to drażniącego dźwięku nie ma, choć może powinienem się przysłuchać pod tym kątem. Dzięki jeszcze raz, bardzo mi pomogliście, wiem za co się zabrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się