gadi Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Wczoraj wieczorem postanowiłem trochę mocniej przydusię moje AUDI, aby przedmuchać turbinę. Kręciłem na biegach 1.2.3. prawie do 5000 obrotów i po pewnym czasie zapaliła mi sie kontrolka od płynu. Zajechałem pod blok i okazało się że zbiorniczek płynu jest całkowicie pusty, a do okoła jest mokro od płynu (bardziej z lewej strony zbiorniczka patrząc od przodu auta) Co może byc przyczyną wywalenia płynu ?
sołtys85 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Majonezu pod korkiem nie ma? Korek sczelny, ma uszczelki?
gadi Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Opublikowano 11 Lipca 2013 Majonezu brak O co chodzi z tym korkiem ?
Tommy Gun Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Zadaniem korka, jeżeli w układzie panuje za duże ciśnienie, jest upuszczanie jego nadmiaru. Pierwsza sprawa, po kiego katujesz ten silnik do 5 tys. ????? W taki sposób nie wyczyścisz turbiny i już pewnie uszkodziłeś uszczelkę pod głowicą. Turbinę czyści się jazdą z większą prędkością i to jest 100% skuteczny sposób. Teraz proponuję obserwować czy: - nie masz bulgotania/przelewania w nagrzewnicy - czy węże od układu chłodzenia nie zrobiły się twardsze niż zwykle - dolny wąż od chłodnicy jest ciepły czy zimny - obserwować temperaturę na climatroniku na kanale 49 Dla porównania, przed zrobieniem głowicy w swoim aucie jak deptałem auto tak średnio to dochodził do 95 stopni, jak wywalił nieco płynu doszedł do 105. Po zrobieniu jechałem w trasę nad morze, przez ponad 70 kilometrów jechałem autostradą z prędkością 140-150 i temperatura nie poszła więcej niż 88-89 stopni. Nie zawsze przy uszkodzeniu uszczelki robi się kakao, aczkolwiek najgorsza z opcji to zmieszanie oleju z g12.
bongo84 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Możesz sprawdzić termostat. Czy się otwiera tak jak powinien. To też może być przyczyną
Raf_kk Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Jest też opcja że masz zmieszany G12 ze zwykłym płynem, a one w jednym obiegu wchodzą w reakcję i wytrąca się osad, który brudzi korek itp....Miałem tak u siebie, że jakiś magik zalał płynem bez G12. 2 razy płukanie układu i jest ok.
gadi Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Opublikowano 13 Lipca 2013 Jest też opcja że masz zmieszany G12 ze zwykłym płynem, a one w jednym obiegu wchodzą w reakcję i wytrąca się osad, który brudzi korek itp....Miałem tak u siebie, że jakiś magik zalał płynem bez G12. 2 razy płukanie układu i jest ok. Pisałem wcześniej, że majonezu brak i mam zalany G12+ Sprawdzę jeszcze termostat ( na ciepłym 90C sprawdzę dolną rure czy jest ciepła) ---------- Post dopisany 13-07-2013 at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany 12-07-2013 at 17:39 ---------- Auto trzyma temperaturę normalnie. Dolna rura gorąca po nagrzaniu do 89-99 stopni C
bongo84 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Wydaje się być ok. Ale ja miałem podobny przypadek i gdy go zalałem wrzątkiem okazało się że się otwierał, ale tylko trochę a powinien całkiem. Wymieniłem na nowy i problem z wyrzucaniem płynu się skończył. Możesz zrobić jeszcze test na obecność spalin w układzie chłodzenia
krakowiak241 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 witam, wymień korek miałem podobny problem i snułem już różne teorie począwszy od termostatu po przez pompę wody a skończywszy na uszczelce pod głowicą co może być tego przyczyną Przeczytałem na forum żeby zacząć od korka bo to najprostsze i najtańsze rozwiązanie na początek Po wymianie jeszcze dwa dni sam się odpowietrzał a potem problem zniknął Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się