demo84 Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Witam panowie!!!! Niedawno wymienialem termostat Wahlera niestety nie ori i podejrzewam ze to sie na mnie zemscilo :wallbash: z temp. do niedawna bylo wszystko ok 90 na blacie i 90 na klimtroniku orz pod vgiem rowniez dzis podpielem kontrolnie vaga i tam temp pokazuje mi w engine kolejno 97.5st 67st 100st w instruments okolo 97 oraz na klimatroniku ok 97st wszystko to podczas postoju gdy jade temp. na klimatroniku spada do ok 93-94st a na blacie rowne 90st nie wiem od czego zaczac ?? czujnik temp wsadzilem niedawno z passata B5 ale uzywke prosze o porade od czego zaczac?? moze podjade na szort i wezme jeszcze ze dwa czujniki i bede sprawdzal na kazdym po kolei ??
Wihajster Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Tylko wytlumacz gdzie masz problem? słuszne pytanie
demo84 Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Opublikowano 26 Lipca 2008 Nie wydaje wam sie ze temp na vagu i klimie jest za wysoka?? moze ja juz jestem przewrazliwiony
marewel Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Przeciez 93-95 to normalna temp.Te badziewne termostaty tak dzialaja,jak masz za duzo kasy to kup w ASO o zobaczymy jest szansa ze temperatura spadnie o 1-3*.
czaja77 Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 witam mamy ten sam problem pisalem o tym pare postow dalej a u mnie na blacie 90 na klimatroniku dochodzi nawet do 106 na vag max 100.5c dzis trasa 350kil wszystko ok stanie w jebitnym korku prawie godzine /zachcialo sie stegny :cool1:/nic sie nie dzialo wszystko ok .ale zastanawia mnie ze u innych jest na klimie 90 a moze to wy wszystcy macie cos moze zwalone???pozdrawiam
ajax Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 Panowie na moje oko to nieprawidlowe dzialanie wisko na wentylatorze. Dlatego temperatura rosnie tylko na postoju lub w korku. Jak sprawdzic? Najpierw na zimnym silniku zlapac wentylator i zobaczyc czy sie zatrzyma. Potem na bardzo goracym ( np po korku ) ta sama operacja. UWAGA !! ROBIMY TO BARDZO OSTROZNIE BO JEZELI WISKO WCIAZ LAPIE TO MOZE WAM PRZYPALIC PALCE Jezeli na goracym silniku mozecie zatrzymac wentylator to znaczy ze wisko. Nastepne pytanie, czy podczas przyspieszania na goracym silniku wentylator przyspiesza wraz z obrotami? Ponoc zeby wymienic wisko to trzeba wyjac pas przedni Czy moze zrobil to ktos inaczej? Pozdrawiam!
loco87 Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 wyciagalem ostatnio wisko bez sciagania przodu w a6 2.5tdi v6 a tam to juz jest bardzo ciasno i tez ponoc sie nie da A jkos sie udalo
marewel Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 zastanawia mnie ze u innych jest na klimie 90 a moze to wy wszystcy macie cos moze zwalone???pozdrawiam U mnie w 1.6 bylo 97-100* w zimie w trasie,nic sie nie dzialo.
maro82 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 u mnie sie kreci caly czas , niezly efeky jak wzrostaja obroty ,robi tyle szumu ze hejj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się