habcio19 0 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Właśnie zakupiłem kabel od viakena, mam za sobą pierwsze drobne kodowania:) ryglowanie drzwi >15km/h oraz ustawienie bikow:) Dziś zrobiłem logi 1.9 AVF, 2002, przebieg ~258tys, mozecie ocenic, czy jest coś niepokojącego? Mi sie wydaje ze cos z pompkami 1 i 2, ogolnie mam taki efekt ze na postoju na luzie czasem lekko zatelepie silnikiem statyczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dynamiczne: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david. 0 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Jak na moje oko to 3 i 4 troche leje - wartosci na minus sa ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habcio19 0 Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 A czyli na minus sa ok Myślałem ze jest odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lars_ZG 1 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Nic tam nie leje. Korekcje generalnie w miare wporzadku, mozna przeczyscic uklad paliwowy jakims liqui moly albo wymienic uszczelnienia na pompkach zestawem naprawczym i powinno byc lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habcio19 0 Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 .... a reszta poza tymi dwoma pompkami jest ok? ---------- Post dopisany at 22:52 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ---------- Lars_ZG a co uzyc dokladnie, LIQUI MOLY ProLine Diesel System Reniger 5156 Czy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 2666 a moze cos jeszcze innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lars_ZG 1 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Stanu pompowtrysków nie da się jednoznacznie określić po logach ale za to można z nich wywnioskować, że auto ma już najechane troche km i idzie normalnym trybem zużycia. Zalezy jak chcesz czyscic układ paliwowy. 5156 Dodaje sie do paliwa a 2666 sluzy do czyszczenia JetCleanerem który mozna sobie samemu zrobic. Na YT pelno tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer210680 0 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Witam serdecznie:jerk: Moje audi z silnikiem 1.9 avf zaczelo troche dymic:shock3: Odnosze dziwne wrazenie ze brakuje mocy od 3 tysiecy w gore Ostatnio wymienilem walek razem ze szklankami i nie ma rzadnej poprawy, wlasciwie nie wiem co dalej robic. Dzisiaj zalogowalem niunie dynamicznie i pozwolilem sobie wkleic logi na forum. Zaznaczam jest moja pierwsza proba logowania tak wiec prosze o zrozumienie w razie jakiegos bledu. Grupe 13 zalogowalem kilka razy i zaznaczam ze nie bylo to latwe ze wzgledu na warunki panujace dzisiaj na drodze . W NORGE ciezko przycisnac w gaz bo albo foto box albo jakis tajniak z naprzeciwka:decayed: Pierwszy log grupy trzynastej byl chyba najlepiej wykonany. Prosze szanownych kolegow o jakies sugestie i ewentualne porady. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Witam serdecznie:jerk: Moje audi z silnikiem 1.9 avf zaczelo troche dymic:shock3: Odnosze dziwne wrazenie ze brakuje mocy od 3 tysiecy w gore Ostatnio wymienilem walek razem ze szklankami i nie ma rzadnej poprawy, wlasciwie nie wiem co dalej robic. Dzisiaj zalogowalem niunie dynamicznie i pozwolilem sobie wkleic logi na forum. Zaznaczam jest moja pierwsza proba logowania tak wiec prosze o zrozumienie w razie jakiegos bledu. Grupe 13 zalogowalem kilka razy i zaznaczam ze nie bylo to latwe ze wzgledu na warunki panujace dzisiaj na drodze . W NORGE ciezko przycisnac w gaz bo albo foto box albo jakis tajniak z naprzeciwka:decayed: Pierwszy log grupy trzynastej byl chyba najlepiej wykonany. Prosze szanownych kolegow o jakies sugestie i ewentualne porady.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Kolego najlepiej jakbyś zrobił komplet logów, bo z tego co zapodałeś ciężko będzie dokładnie coś powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer210680 0 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Ups myslalem ze logi turbiny przeplywki I pompowtryskow dadza juz jakis zarys sytuacji:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lars_ZG 1 Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Witam serdecznie:jerk: Moje audi z silnikiem 1.9 avf zaczelo troche dymic:shock3: Odnosze dziwne wrazenie ze brakuje mocy od 3 tysiecy w gore Ostatnio wymienilem walek razem ze szklankami i nie ma rzadnej poprawy, wlasciwie nie wiem co dalej robic. Dzisiaj zalogowalem niunie dynamicznie i pozwolilem sobie wkleic logi na forum. Zaznaczam jest moja pierwsza proba logowania tak wiec prosze o zrozumienie w razie jakiegos bledu. Grupe 13 zalogowalem kilka razy i zaznaczam ze nie bylo to latwe ze wzgledu na warunki panujace dzisiaj na drodze . W NORGE ciezko przycisnac w gaz bo albo foto box albo jakis tajniak z naprzeciwka:decayed: Pierwszy log grupy trzynastej byl chyba najlepiej wykonany. Prosze szanownych kolegow o jakies sugestie i ewentualne porady.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Komplet logów a później będziemy zmużdżać. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer210680 0 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Ok. postaram sie cos wrzucic w weekend:naughty: ---------- Post dopisany 18-07-2013 at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2013 at 21:11 ---------- Witam ponownie:jerk: Znalazlem troche wolnego czasu i wykonalem pare logow , myle ze mozna juz cos z tego wyczytac:kwasny: Na poczatek logi dynamiczne:slina: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi statyczne:shock3: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Prosze o pomoc w analizie logow:kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lars_ZG 1 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Jeżeli chodzi o drgania to spowodowane są zapewne korekcjami na cylindrach 1 i 4. Ale mnie zastanawia temperatura płynu chłodzącego 96,98,102,103. musialbys zlogowac grupy temperaturowe na zimnym i na 90 stopniach na blacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer210680 0 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Wlasciwie na blacie temperatura byla caly czas po srodku . Dziwna sprawa z ta temperatura , jest ona dosc wysoka ale tylko na statycznych moze wiatrak nie chodzi? Te korekcje na cylindrach zmieniaja sie , czasami jest nawet blisko zera na czwartym i pierwszym. No dobrze ale co z utrata mocy powyzej trzech tysiecy!!!!!!! I jak dokladnie zdiagnozowac temperature???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lars_ZG 1 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Wszystko znajdziesz w dziale diagnostyki. Musisz zlogować auto według zaleceń, tylko wtedy pomiary będą miarodajne. Zczytaj błedy bo po logach nie widac symptomów braku mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer210680 0 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Ok dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habcio19 0 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 żeby nie robić bałaganu, będę kontynuował swój wątek, kolejne logi mojego AVFa do oceny jakis 2 tygodnie temu mialem bład 17552 - mass air flow sensor (g70) open or short to ground ale dzis go nie bylo ani przed logowaniem ani po... czy po logach widac ze juz sie konczy przeplywka? a i jeszcze jedno zdazyło mi sie z 2 razy w ciagu ostatniego miesiaca ze po wcisnieciu gazu auto nie jechalo, totalny muł i nagle ostry start po dwóch trzech sekundach, ale zadnych bledów nie bylo stat. Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007,013,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM bs Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM przepływomierz Grupy: 003,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dyn. Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Panowie co o tym sądzicie? ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:06 ---------- dodam ze egr jest nowy kolektor wyczyszczony, sztanga turbiny ladnie pracuje przesuwa sie dobry 1 cm.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lars_ZG 1 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Po logach nic nie widać, sprawdz wszelkie okablowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się