Skocz do zawartości

Lars_ZG

Pasjonat
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lars_ZG

Osiągnięcia Lars_ZG

1

Reputacja

  1. Po logach nic nie widać, sprawdz wszelkie okablowanie.
  2. W google znajdziesz firme która sie tym zajmuje w Zielonej Górze. Bodajże na Wojska polskiego sie mieści. Jak podjedziesz to Ci potwierdze to co napisał Dev albo zaneguje
  3. Lars_ZG

    Spot Zielona Góra

    Dla mnie weekendy spoko:hi:
  4. Lars_ZG

    Spot Zielona Góra

    Użytkowników w ZG i okolicach sporo ale widać po wątku, że zainteresowanie małe. Większość wchodzi tu rozwiązać problemy albo coś sprzedać pozdro:hi:
  5. Lars_ZG

    Po rozgrzaniu brak mocy

    Faktycznie Damian, przeoczyłem górne partie, zwracam honor:hi:
  6. Lars_ZG

    Po rozgrzaniu brak mocy

    Panowie pragnę zauważyć, że wskazania przepływki mogą wprowadzać w błąd poprzez nierównomierne wysterowanie czujnika położenia pedału gazu. Turbosprężarka nie przeładowuje tylko w zwyczajny sposób mapa doładowania tak wygląda.
  7. Lars_ZG

    Po rozgrzaniu brak mocy

    Aby wyniki pomiarów były miarodajne należy je robić na silniku rozgrzanym. Ten AWX jest po modyfikacji (chipie). Podmień czujnik.
  8. Termostatu nie wymieniałem wogle ale mam go w bagarzniku bo kupiłem przy okazji wymiany rozrządu. Co jeszcze logować ? Zaraz się zabieram za poprawki. Wiktor ---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:58 ---------- kąt poprawiony: Statycznie z małą przygazówką Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wydaje sie że drgania na wolnych jak by mniejsze ale sprawdzić trzeba przy odpaleniu na zimnym. Pojechał bym teraz pologować napiszcie co logować żeby był komplet? Wiktor ---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- NO I POLOGOWAŁEM - IV BIEG STATYCZNIE: Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,018,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM STATYCZNIE BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMICZNIE Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM No i teraz jest gites Teraz zajmiemy się podniesieniem obrotów biegu jałowego ponieważ są za niskie i to też wpływa na nierówną pracę silnikiem objawiającą się drganiami. Skoro masz kabelek i jak widzę już w miare obcykany to teraz zajmiemy się adaptacjami O adaptacji obrotów biegu jałowego znajdziesz wiele materiałów w sieci. Podłączasz kabelek wchodzisz w odpowiednią grupę, tam bodajże pierwsza grupa o wartości 32xxx i sobie zmieniasz w góre i dajesz test/save. Generalnie dąż do obrotów 861 które są najczęściej spotykane w zdrowych silnikach. powodzenia:wink:
  9. Rozrząd robiłem przy ok 105tys teraz jest 160tys. W zasadzie stan taki od wymiany rozrządu bo rozrząd robiony zaraz po kupnie i nie pamiętam jak było przed. Lars_ZG po czym to widzisz? Jak to powinno wyglądać? jak duże przesuniecie? Dam rade to skorygować bez wyciągania paska? W którą stronę Ile ? Na co patrzyć po skorygowaniu? Rozrząd robiłem sam - miałem przyrządy więc wał korbowy i wałek rozrządu był zablokowany jedyne przesuniecie to o naciąg paska ale sam rozumiesz bez większej praktyki można coś nie tak zrobić. Wiktor ---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:31 ---------- A tak auto szło do odcinki może ciut za daleko ale starałem się przekroczyć 4,5 tys obr/min następnym razem się poprawie - dzięki za uwagę Dasz rade sam przy pomocy Vag-a i monitoringu grupy 004 ostatnia kolumna. Przesunięcie nie jest duże, generalnie w granicach normy ale skoro można ustawić zalecane '0' to czemu tego nie zrobić. Na forum albo na google znajdziesz pełną procedurę ustawiania synchronizacji, aż dziw mnie bierze że mając kompa i zmieniając rozrząd tego nie sprawdziłeś. Ustaw na 0 synchro i wtedy zrob próbe dynamiczną i wrzuc.
  10. Wszystko znajdziesz w dziale diagnostyki. Musisz zlogować auto według zaleceń, tylko wtedy pomiary będą miarodajne. Zczytaj błedy bo po logach nie widac symptomów braku mocy.
  11. Kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym do poprawki. Kiedy rozrząd zmieniany?
  12. Jeżeli chodzi o drgania to spowodowane są zapewne korekcjami na cylindrach 1 i 4. Ale mnie zastanawia temperatura płynu chłodzącego 96,98,102,103. musialbys zlogowac grupy temperaturowe na zimnym i na 90 stopniach na blacie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...