Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwnie odpala z rana.


bajowsado

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem, auto nabyłem kilka dni temu i już są pierwsze problemy, albo i nie. Rano gdy wchodzę do auta chcę go odpalić to za pierwszym przekręceniem kluczyka łapie obroty na 200 i zaraz gaśnie, za drugim razem muszę troszkę dlużej pokręcić i już silnik chodzi ładnie. Ma moc, nie kopci, pracuje cichutko, więc raczej pompa i wtryski sa okej. Na ciepłym silniku pali od pierwszego, ale trzeba pokręcić około dwóch sekund, proszę o rady co to może być. Na Vagu zero jakichkolwiek błędów. Nie wiem czy przy takiej temp zewnętrznej (15 stopni) już są niezbędne do odpalania świece, bo może jednak któraś z nich mi padła, albo i większość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może sie delikatnie zapowietrza, rurki przelewów bym na początek wymienił i podkładki pod nimi miedziane,.

---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ----------

a jak masz vaga sprawdz kat wtrysku, grupa 004 Engine, nastawy podstawowe, na late powinno byc jak najbliżej 2 stopnie ZGMP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej sprawdzę i dam znać, całkiem możliwe, że i kąt jest zł bo widzę, że pompa jest po regeneracji wsadzona.

---------- Post dopisany at 13:33 ---------- Poprzedni post napisany at 13:32 ----------

Na late mam 2.8-3.2 Ustawia się to podobno też jakoś vagiem, prawda? No i kręcąc pompą. Jak tak to proszę wytłumaczyć jak i co można przy okazji zepsuć jak się źle coś wpisze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba poluzować 3 sruby na kole pasowym napedu pompu, przesuwać po milimetrze i sprawdzać po odpaleniu i rozgrzaniu do conajmniej 80 stopni,.

vagiem tylko sprawdzasz,. na late 2 stopnie, ZGMP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, naszło mnie dziś odpowietrzyć układ paliwowy, no i ku memu zdumieniu bylo w nim mase powietrza, okazało się, że ten czarny grzybek(zaworek zwrotny) czy jak to zwał powrotny paliwa na filtrze, ma uszkodzony króciec, jak się go dotknie to słychać jak zasysa powietrze. Teraz takie pytanie, jak go wymieniłem, odpowietrzam układ przez wężyk przelewowy z prawej głowicy, wyssałem cąłe powietrze, ale teraz mnie to męczy, czy jak wyłączam vacum pompe to ma prawo tam zassać z powrotem paliwo z wężyka pompki do pompy vp?

A i dzis będę testował autko dalej, jak na razie odpala od strzała, lepiej jak benzyniaki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak ma palić. powietrze to główna przyczyna zlego palenia jak będziesz wymieniał filtr paliwa to na taki z ASO od czasu do czasu można wymienić ten plastikowy króciec na filtrze tz. podgrzewacz tamtędy a dokładnie pod nim lubi ssać powietrze przez oring. ja to przerabiałem . Jeśli się mylę proszę o korektę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie wszystko rozwiązane, kąt ustawiony na 1.8 ATDC zmieniona dawka startowa na 33768 i pali jak 1.9 AFN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

mam taki problem, silnik nie chce odpalić rano, kiedy zjeżdżałem z góry na dół aby dać auto mechanikowi hamowałem biegiem i auto odpaliło, uznałem że to może 1 mu się przytrafiło że nie odpalił bo potem palił już do końca dnia na dotyk.

Na 2 dzień to samo, silnik przegadał, zgasł i już amen.

Dałem auto mechanikowi, podobno był zapowietrzony układ paliwowy i dołożył jeszcze zawór zwrotny.

Dziś rano to samo co było, auto przegadało i amen :(

Proszę o pomoc, bo mechanicy to tylko potrafią człowieka naciągać na koszta.

Może ktoś miał podobnie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie było podobnie auto jak postała kilka godzin to paliwo cofało się z układu była nieszczelność na uszczelce miedzianej przy pompie VP i do tego zły kąt wtrysku. Sprawdź zaworek powrotu przy filtrze paliwa ten plastikowy i ewentualnie zaworek zwrotny przy pompie. Podejrzewam że gdzieś masz nieszczelność lub któryś z zaworków co wymieniłem a w najgorszym wypadku pompa VP. Tak nawiasem ja bym wywalił ten zawór zwrotny dodatkowy!! Bo to jakieś głupie uciekanie od problemu! a potem robią się coraz większe... Pozdrawiam i znajdź dobrego mechanika od diesla, który ma pojęcie a nie zakłada zaworki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

mam taki problem, silnik nie chce odpalić rano, kiedy zjeżdżałem z góry na dół aby dać auto mechanikowi hamowałem biegiem i auto odpaliło, uznałem że to może 1 mu się przytrafiło że nie odpalił bo potem palił już do końca dnia na dotyk.

Na 2 dzień to samo, silnik przegadał, zgasł i już amen.

Dałem auto mechanikowi, podobno był zapowietrzony układ paliwowy i dołożył jeszcze zawór zwrotny.

Dziś rano to samo co było, auto przegadało i amen :(

Proszę o pomoc, bo mechanicy to tylko potrafią człowieka naciągać na koszta.

Może ktoś miał podobnie.

Pozdrawiam

:hi:Temat wałkowany wielokrotnie,:facepalm:.

W pierwszej kolejności poszedłbym do mechanika i powiedziałbym mu że za to co wziął kasę nie działa!(reklamacja)kasa nie leży na ulicy:kwasny:.

Tak do tematu osłona silnika do domu lub w bagażnik(w zależności jak długo masz zamiar szukać),do sprawdzenia praktycznie cały układ bez wyjątku.Nie chcę być tak od razu pesymistyczny zaczynając od VP44 ale z pewnościa wokół tego się to wszystko kręci(masz punkt odniesienia).Przewód filtr pompa(pewnie pęcherze powietrza lub balon),przelewy,zaworek wsteczny(na filtrze),węże doprowadzające paliwo(wszystko co od filtra,przecieki itd),ogólnie czy przy pompie jest sucho.Dalej przewody do baku.Później bak w moim przypadku wina była w pompce spiętrzającej w baku łapała lewe powietrze,wymieniona za jakieś 200zł ale to w moim przypadku.

Wrzuć jakieś foto,film jak odpalasz ww elementów jak to wygląda(komory silnika),będzie dla nas jakiś punkt odniesienia co się dzieje.

Uwaga nie odpalać na samostartach i na popych (szkoda pompy i ogólnie silnika).To z mojej strony,daj znać jak coś podziałasz:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do odpowietrzania, właśnie znalazłem coś takiego POMPKA WYSYSARKA 12V POMPA ROPY ZASYSARKA (3910199944) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. średnica zasysającej rurki ma 4mm więc jako tako powinna wejść na króciec powrotu pompy VP, myślę że warto dać te 70zł a problem z odpowietrzaniem będzie bezproblemowy. Właśnie zakupiłem, zobaczymy jak dojdzie wtorek/środa jak się to to sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do odpowietrzania, właśnie znalazłem coś takiego POMPKA WYSYSARKA 12V POMPA ROPY ZASYSARKA (3910199944) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. średnica zasysającej rurki ma 4mm więc jako tako powinna wejść na króciec powrotu pompy VP, myślę że warto dać te 70zł a problem z odpowietrzaniem będzie bezproblemowy. Właśnie zakupiłem, zobaczymy jak dojdzie wtorek/środa jak się to to sprawdzi.

Heh widzę z się zabezpieczasz na przyszłość:naughty:Maszynka fajna.Ja co jakiś czas(wymiana oleju,czyli co jakieś 3 miechy)zdejmuję pokrywę i patrzę co jest grane z układem paliwowym.Puki co u mnie spokój:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...