Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wzrost obrotów na postoju 2.0 tdi 143km


Kodzak33

Rekomendowane odpowiedzi

Auto mam od pół roku i zauważyłem np. wczoraj rano po dojechaniu do pracy około 50km trasy gdy już stałem na parkingu chłodząc turbo po ok. 1 min wzrosły mi obroty o jakieś 100obr/min dodam że brak jakiś błędów i zapalenia się kontrolek. Płyn chłodniczy mam na maxa a temp. silnika była na 90. Tak samo potrafią wzrosnąć obroty gdy mam klime włączoną i jeszcze wentylator się włączy to też wzrastają, ale ja sobie to tłumacze że brak mu prądu i chce nadrobić. Proszę o rady czy to normalne czy coś jest nie tak, dodam jeszcze że parę dni temu w korku zaczęła mi mrugać kontrolka świec która czasami ustawała i wracała ponownie mrugać ale po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu już nie mrugała i jekieś 400km zrobiłem i to nie wróciło. Proszę o opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalne. wypala Ci sie dpf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mruganie kontrolki swiez zarowych raczej normalnie nie jest. Wg moich obserwacji (mam 2,0tid cr tyle ze w exeo) wolne obroty sa troche wyzsze jak auto sie toczy i jak sie wypala. W momencie wypalania potrafi zmieniac odglos pracy i w takie buczenie nawet przechodzic itp (jakby fazy mial tego wypalania).. ale bez kontrolki swiec

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opinia jest taka podepnij auto pod kompa a potem mozna szukac dalej bo w tym momencie odnosnie kontrolki swiec zarowych to mozna sobie gdybac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalne. wypala Ci sie dpf.

nie doczytałem o tych swiecach sorry. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok kontrolka świec to jednorazowy myk więcej się nie powtórzyło tylko czemu czasami na wolnych obrotach po przejechaniu kilkudziesięciu km potrafią obroty wzrosnąć? dodam że to bardzo rzadko się zdarza

ps. kiedys na forum ktoś pisał że niby nie może utrzymać 90 st. na postoju i tak się dzieje tylko że nie mogę znaleźć teraz tego wątku a przeczytałem to ze 2 miesiące temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sie pierdołami zajmujecie ludzie sami sobie robicie problemy wkrecajac sobie jakies bzdury wyczxytane i wyogladane z internetu, jak pokazala ci sie kontrolka swiec to podepnij kompa i sczytaj kod bledu jak go nie bedzie to jezdzij i nie słuchaj bzdur sami sie nakrecacie, mi sie zapalil CHECK ENGINE i tez zgasł na nastepny dzien zadzwonilem do mojego mechanika zczytał błąd ktory dotyczył czujnika roznicy cisnien ktory byl sporadyczny odnotowany ostanio 6 razy wiec go wymienilem wypaliłem serwisowo DPF-a i po kłopocie i nie zasmiecałem forum pierdołami bo ono nie jest po to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wypalaniu DPfa włączane są świece żarowe w celu osiągniecia jak najszybciej potrzebnej temp do wypalenia... możliwe ze masz któraś świece żarowe upaloną lub na zwarciu dlatego ci się kontrolka zaświeciła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...