Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o wytłumaczenie możliwych przyczyn blędów


ganjaq

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdz czy n75 nie przedmuc**je luzno w najdluzszy krociec, jak nie pomoze podmien zawor, jak nie sprawdz szczelosc calego dolotu wraz z gruszka , jak dalej nie pomoze sprobuj poluzowac ciegno na turbinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po pracy zabrałem się za szpykanie co jest nie tak, wąż który biegnie za zaworem n75, taki gruby, do DV był przetarty od paska alternatora, miał dziure ale najlepsze że wymieniłem ten wąż na inny a auto dalej przeładowuje, nawet udało mi się złapać to na logu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM byłem pewien że to ten wąż dlatego nie robiłem nic innego, to ciekawe że z dziurawym wężem szedł całkiem dobrze gdyby nie to że przeładowuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź szczelność i n75 jak radzi gregor10, jak szczelność wyjdzie ok to szukaj sprawnego n75 z b5 1.8t na podmianę bo momentami masz 0,9 bar za dużo.

Wrzuć swój stary n75 jak już masz dobry MAF, pewnie będzie lepiej niż teraz.

Ostatecznie zaszalej i kup nowy zawór i przynajmniej on będzie pewny.

Wątpię, aby coś przy cięgnie było kombinowane, w każdym bądź razie to ostateczna opcja i teraz go nie ruszaj (najwyżej zobacz, czy WG całe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ogarnięte, prócz tego węża o którym pisałem jeszcze jeden tym razem cienki od zaworu n75 do turbiny (turbiny nie gruchy) wybuchł, rozsadziło go koło opaski, nie było tego widać, dopiero jak wyciągnąłem cały dolot dojrzałem hece, najlepsze że przełożyłem też mój stary n75 i jak poskładałem wszystko do kupy dopiero się wydało że za wcześniejsze bolączki winny był właśnie on bo auto muł na niej że hej, śmiałem się nawet że z pękniętymi wężami szedł lepiej jak z poprawionymi, ale jedno trzeba przyznać że na moment zanim przeładowywał szedł o wiele lepiej jak teraz (sprawne węże i n75 ten drugi sprawniejszy): VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM auto w miare idzie co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jest ok, wiadomo jak przeładowywał to lepiej szedł ale ecu nie miało kontroli nad doładowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda na to, że jest ok :shock3: szkoda, że wcześniej nie sprawdzałeś dokładnie węży :decayed:

Jak mało mocy to możesz poczytać to http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/, (ale nie ma co przesadzać, seria też jakoś jedzie) przyjemnej lektury :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dziś raz jeszcze profilaktycznie log: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wstawiam i dopiero wtedy patrze, ciekawe co tym razem wskaże, powiedzcie czy jak bym turbinke od 180 konnej wersji wsadził to musze mieć od niej kompa i wywalić imo żeby chodziło, zaraz troche o tym poczytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym komp od ajl'a nie podejdzie. Najprościej wypada wizyta u tunera, chyba że sam rozgryziesz różnicę w mapach pomiędzy 150kM i 180kM i coś podłubiesz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne logi żeby na bieżąco sprawdzać VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM czy wszystko gra, z tym mykiem z AJL to słuchajcie teraz, koleżka ma passata aeb, gadał mi ostatnio, kupił turbo od AJL i kompa i to wsadził ale wywalił imo żeby chodziło (choć nie wiem czemu bo imo w liczniku) i to mu chodzi, tylko teraz czy to lepiej chodzi czy to efekt placebo i wydaje mu sie że lepiej chodzi, skoro turbo to samo założył co miał to możliwe że tamto było w gorszym stanie, ale jak wyjaśnicie mi to że komp pasuje i to auto jedzie

A tu wypowiedzi na temat różnic w ajl z innych forów: "sam słupek jest podobno taki sam. różnice są tylko w osprzęcie i mapie sterownika", "W 180KM są wydajniejsze wtryski, wydajniejsza turbina, inny ecu. Generalnie jest sporo różnic", "w aeb jest turbina k03, w ajl k03s, inne ecu, ogólnie ajl to trochę odświerzona jednostka 1.8t od aeb (ajl wprowadzili w 1998)"

Kto ma rację i czy tylko wydaje mu się że lepiej idzie czy jednak z turbo od ajl i kompem jako mapami paliwowymi lepiej idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ty masz ANB i tam przekładka ecu nie jest p&p. AEB i AJL mają te same turbiny, co do wtrysków nie jestem pewien, ecu ma chyba inny numer ale tak na prawdę jest to to samo tylko z innym wsadem. Pioteros ma chyba ecu z ajl w aeb..

Logi ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marc!n, wyklarowałeś mi to a już myślałem że koleżka ściemnia mi tu, tylko jak go zobacze pozostaje mi się zaśmiać z tego że kupił turbawke od AJL - pod warunkiem że to ta sama co w AEB jak piszecie. Ja też mam turbawke od AEB/AJL nie wiem czy wiecie, kupiłem razem z silnikiem i właśnie tą założyłem, podobno w lepszym stanie była. I tu pytanie, AEB czy ANB jest jakaś diametralna różnica? Na pierwszy rzut oka to inaczej łopatki mają i ANB miała w gruszce jakby wyjście na dwa węże tylko jak to ma sie do mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisas co na tych forach wypisują :D

Dokladnie tak jak Marcin pisze.

AEB=AJL różnicą jest soft, osprzet jest ten sam, nic więcej ,czasami lepiej nie czytać tych bzdetów co niektórzy piszą bo sami nie wiedzą o czym piszą.

Potem już były 150km np ANB i nie dasz rady włożysz kompa od AJL, to całkiem inny osprzet , nie da rady. AJL jest DBC , ANB DBW.

Tylko soft cię ratuje , z ANB można zrobić okolice 180km samym softem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jakieś namiary na kogoś kto chętnie to zrobi? Jestem z wlkp i nie chciałbym za daleko szukać, mamy tu na miejscu koleżkę ale nie chce się brać za benzyny, idzie na tdi jak dzik na pyry, gregor10 od czego masz turbine?

Co mówicie na GOODHOPE mają opcję dla quattro, ewentualnie może kogoś z forum polecicie? Kontaktowałem się z GOODHOPE, nie chcą zrobić turbobenzyny, znajomy był tam kiedyś robić moda ale na początku nie za bardzo chcieli, później jakoś sobie to ogarnął, mi też na wstępie powiedzieli "nie robimy tych silników" tyle że ja nie mam zamiaru się hu.. prosić

---------- Post dopisany 27-08-2013 at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany 25-08-2013 at 13:46 ----------

Olać narazie modowanie, mam problem tego typu, że jak włączam cokolwiek z panelu klimy czy to nawiew na szyby czy ogrzewanie, wywala mi błędami:

Control Module Part Number: 4B0 906 018 K

Component and/or Version: 1.8L R4 5VT 0005

Software Coding: 05001

Work Shop Code: WSC 00000

18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction

P1606 - 35-10 - - - Intermittent

Nie kręci mi się wentylator od klimy a jedna kostka (są cztery, każda ma inny kolor, biała bo o tej mówię) pod plastikiem koło zbiornika na płyn hamulcowy ma urwane przewody i ni cholery nie wiem gdzie powinny iść, ktoś coś doradzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

soft dla Q hmm... chyba się skuszę :facepalm:

Poczekaj, może będzie jakiś grupowy soft najlepiej na wiosnę ( sam był bym zainteresowany, a na wiosne dla tego, że w zimie 150/210 wystarczy ) np w digitun :whistling:

Gregor ma k03s bo ma motor poprzecznie a tam suszarka jest p&p :decayed:

kostkę jutro luknę bo już nie dam rady..

Jak wrzucisz DP, TIP i zrobisz soft powinno 200 łapnąć, k03s jest bez sensu już lepiej wrzucić coś od volva lub gtrs i zbilizyć się do 300 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem przepływke bo kupiłem używaną mam loga zaraz patrze czy zmywacz do paznokci coś zaradził czy nie: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM choć jak robilem loga to szału nie czułem

Coś nie poszło z tym logiem

teraz dobrze:VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pasi mi jeszcze ten błąd:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 906 018 K

Component and/or Version: 1.8L R4 5VT 0005

Software Coding: 05001

Work Shop Code: WSC 00000

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-00 - -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieszczelność na połączeniach od/do SAI lub samo sai nie szczelne. Ale to jest mało ważne i nie ma wpływu na moc.

Możesz zrobić test na kanale 77 w nastawach podstawowych (jednokrotnie po odpaleniu auta), wyjdzie czy nie - jak już rzuca błędem a węże ok to sai do wycięcia w ecu przy okazji zmiany softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...