Zgredek82 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Witam, Mam problem auto delikatnie sciaga w prawo, teoretycznie zaobserwowalme to zjawisko po wymianie prawego przegubu od strony koła (nowy przegub SKF), nie pojechalem na zbierznosc gdyz tydzien pozniej zmienialem całe zawieszenie ( lemforder ). Po zabiegach pojechalem na zbierznosc. Wyniki z wydruku : Os przednia Wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy lewa/prawa : +3*33'/+2*49' Pochylenie osi sworzania zwrotnicy L/P : +3*30'/+3*24' Pochylenie : L/P -0*49'/-0*35' Zbierznosc: L/P +0*10'/+0*10' Zbierznosc całkowita : +0*20' Czy taka różnica w wyprzedzeniu osi sworzania zwrotnicy miedzy lewa a prawa moze powodowac sciaganie ?? I druga czy jest jakas lekka regulacja wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy, gdzies tam znalazlem ze na sankach podobno jest mozliwoc. Druga opcja jest ze łożysko może być padniete ( prawy przód )wiec może też to być przyczyna sciagania. Dziekuje z góry za pomoc.
OLIVER Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Hm..ciekawe ... A w jakim stan masz ogumienia na przedniej osi ? czy opony równo z tarte ? itd..Jakie masz ciśnienie ?w kołach ..równe?Czy nie blokują Ci za mocno klocki któregoś koła ? Próbowałeś podmieniać koła z prawej na lewą stronę ? Łożysko możesz sobie sprawdzić czy nie ma luzu czy nie huczy podczas jazdy...Jak to wykluczysz to obstawiam złą zbieżność i powinieneś jechać na reklamacje usługi .... Aaaa zakładam ze to zauważyłeś na dobrej jakościowo drodze ..bez kolein itd...
Zgredek82 Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 Gumy dobre nie zauwazylem zadnych zmian ktory mogby by cos sygnalizowac, cisnienie sprawdzalem bylo 2.2 bara. Sciaganie sprawdzalem jescze wczoraj na A4 tam w miare droga jest ok. Klocki tarcze raczej nie iale sprawdze to.Gosc na zbierznosci mi zwrocil uwage na to Wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy lewa/prawa : +3*33'/+2*49' ze tu taka roznica. Myslisz ze taka roznica moze miec wplyw na sciaganie czy nie bardzo ?? Dzieki za odpowiedz.
Zgredek82 Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 Dzieki, poprzegladam jeszcze mocowania amora u gory, i sanki bo wyczytalem ze to tez moze miec wplyw na to. A jeszcze jedno A czy moze ktos podac jakie powinno byc oryginalnie Wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy i ewentualna tolerancje +/- jesli takie cos jest w ogole
Mlody_GP Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Miałem podobny problem ze ściąganiem auta w prawo. Opony praktycznie nowe. Zbieżność 4 razy ustawiana i nic. Okazało się, iż pomimo, że opony równo ścięte to one (a dokładniej prawa przednia) powodowała problem. Przełożenie na tył i po problemie. Teraz inna jazda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się