Skocz do zawartości

Mlody_GP

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mlody_GP

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Mlody_GP

0

Reputacja

  1. Witam. Miałem ten problem w AFN-ie. Czujnik G62 był u mnie uszkodzony.
  2. Miałem podobny problem ze ściąganiem auta w prawo. Opony praktycznie nowe. Zbieżność 4 razy ustawiana i nic. Okazało się, iż pomimo, że opony równo ścięte to one (a dokładniej prawa przednia) powodowała problem. Przełożenie na tył i po problemie. Teraz inna jazda.
  3. Ja zapodałem u siebie tarcze przód Febi (klocki TRW), tył tarcze TRW i klocki TRW. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z tego zestawu - hamuje rewelacyjnie. Jedyny "problem" jaki napotkałem to regulacja ABS (z regulacją pomógł mi znajomy mechanik). Graty zakupiłem u Tomm77 w dobrej cenie.
  4. Podepnę się do tematu jeżeli pozwolicie :-) u mnie z kolei auto ściąga w prawą stronę (opon nie tnie). wymieniłem końcówkę drążka, dwa dolne prawe wahacze (2 razy zbieżność ustawiana) i dalej to samo. Jakieś sugestie ?
  5. Mlody_GP

    swiece zarowe

    Mi również się wydaje, iż grzeją poniżej +5C.
  6. Mam podobny objaw co Ty Rafeex. Napisz proszę gdzie w VAG-u można odczytać temperaturę ? Pytam gdyż jestem bardzo początkującym użytkownikiem VAG-a
  7. Dobrze, że wszystko zakończyło się ok. Pytanie co w przypadku, gdyby policjanci faktycznie mieli uszczerbek na zdrowiu (oczywiście żadnemu policjantowi tego nie życzę) ? Trzeba by było płacić ?? to po co jest OC ?
  8. A na czym polegał ten reset komputera ? Odłączenie akumulatora ?
  9. Witam Ja ma ten sam objaw co kolega mlodziak22. Tzn. spada temperatura cieczy na postoju (nie sądzę, iż tak być powinno). Dodatkowo auto nie osiąga 90C przy ujemnej temperaturze na zewnątrz. Dodam, iż wymieniłam czujnik G62 oraz termostat (zarówno czujnik jak i termostat oryginalne z ASO). Jakieś sugestie w czym może tkwić problem ??
  10. Witam Mój kuzyn ma dosyć nietypową sytuację. Sprzedał auto i niestety zagubił umowę sprzedaży. W związku z tym faktem nie może wyrejestrować auta i ciągle przychodzą mu wezwania do opłacenia OC. Niestety nie może namierzyć nowego właściciela auta. Co można zrobić by ubezpieczalnia nie wzywała do zapłaty ? Pozdrawiam
  11. Marek poczytaj dobrze powyżej kolegi Tomka wyjaśnienie ..... Bo mówisz ze jest ciepło i świece teraz nie grzeją ...i nie powinny grzać ... Owszem cytuję "Faza rozgrzewania komór spalania przed rozruchem " to prawda ..teraz nie grzeje .... Ale cytuję " w zależności od oprogramowania sterownika silnika, ECU dogrzewa komory spalania w celu wyrównania pracy silnika zanim ten osiągnie temperaturę 30*C lub po około 2 minutach" ...To jest prawda i mimo ze jest lato to silnik zimny nie osiąga 30*C po nocy I przynajmniej u mnie tak jest świece dogrzewają przez około 2 minuty.. Przerywa to jedynie zwiększenie obrotów w okolice 2500o/m Sam miałem wątpliwości czy tak ma być ,lato, ciepło a z rana swiece dogrzewają po odpaleni..czy nie mam uwalonego czujnika G62 kupiłem nowy wymieniłem i to samo Więc? Kolega Tomek rozwiał moje wątpliwości. Zgadza się. Pomimo lata u mnie również świece dogrzewają (wymieniony czujnik G62 na ori). Po 2 minutach słychać dźwięk (pykniecie) przekaznika.
  12. Bezpieczniki sprawdziłeś ?
  13. Niestety dokładnie nie wiem gdzie w AEB znajduje się wtyczka. W AFN-nie (diesel) wtyczka znajduje się pod zbiornikiem płynu wspomagania. U Ciebie wtyczka prawdopodobnie będzie okrągła (Valeo). W weekend wymieniałem u siebie wentylator klimatyzacji. Niestety zamiennik, który zainstalowałem jest niewyważony (choć sprzedawca zapewniał, że jest wyważony) co skutkuje, iż na 1 biegu wiatraka, czuć wibracje na kierownicy (dodatkowo zamiennik jest trochę "grubszy"). Cała wymiana z przerobieniem wtyczki z Gate na Valeo zajęła mi około 2H.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...