-
Postów
56 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O łukasz1986
Osiągnięcia łukasz1986
0
Reputacja
-
może i się ucieszy ale brak mocy mnie nie cieszył
-
ja tego nie wycinałem tylko mechanik.a jeśli bł by to ten zawór n75 to były by wlaśnie takie objawy? ok postaram sie zrobic logi gdy będe mial czas ---------- Post dopisany 25-11-2013 at 22:51 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2013 at 18:43 ---------- problem został rozwiązany zawór egr nawalony jest, po zaślepieniu go oraz przewodu ciśnieniowego auto jakby odżyło,zrobiło sie żwawe jak nigdy dotąd:decayed: , kopcić też przestało na szczęście.
-
witam. koledzy pomóżcie mi bo wyciałem ostatnio katalizator i od tego momentu auto kopci na czarno jak głupie.przed wycięciem było troche mulaste ale nie kopciło.teraz jest taka sprawa że raz turbo ładnie ciągnie a innym razem ciągnie do 2500 obr/min i nagle czuć jakby coś auto z tyłu trzymało i czarna łuna dymu z tyłu.co może być tego powodem? czy to że puszka w której był katalizator została zaspawana i wsadzona spowrotem, czy to ze turbo moze juz niedomaga i trzeba przeczyścić.
-
podłącze się do tematu. u mnie właśnie tez na pokrywie silnika pod tym separatorem jest pełno oleju i czy to moze byc powodem tego ze turbo raz ciagnie ładnie a innym razem ciagnie a tu zaraz czuc takie jakby cos atuto przytrzymywało i dymi na czarno.dodam ze ostatnio wyciąłem katalizator.
-
temperatura dochodzi tylko do 60 stopni i strasznie muli
łukasz1986 odpowiedział(a) na piter1114 temat w Audi A4 B5
wymiana nie jest trudna,tylko uwazaj zebys nie oparzyl sie plynem (jesli bedziesz jezdzil wczesniej) przy wyjmowaniu termostatu z bloku bo ten napewno wyleje sie z tamtad mimo tego ze sposcisz go. -
wymieniłem dzisiaj szczotki,ale jesli ktos chcial by to robic to radze sprawdzic jakie mamy bo sa 2 rodzaje, jedne maja drucik z tyłu tak jak na zdjeciach w pierwszym poscie a drugie maja drucik z boku.
-
no i problem z głowy, mnie tez czeka pewnie wymiana bo ostatnio zacieła sie dmuchawa:kwasny: takze mozna kozystac z podpowiedzi:decayed:
-
zgadzam się z .Pablo bo jeśli nie ma się dużo koni pod maska to czuć niewielką roznice w mocy,ale wydaje mi sie ze jest to nieopłacalna inwestycja kupowanie np. vervy
-
NIe wiem którego masz użyć kanału ale wracając właśnie z pracy dałem kanał 51 i pokazywało ta temp co na zegarze także moze to to co?
-
[/color]Podsyłam manual świeco co kręcony dzieki
-
to nawet nie wiedzialem ze jest taka mozliwosc,przyznaje sie bez bicia,poszukam jeszcze na necie ale manual pewnie by sie przydał
-
dzieki za filmik.skoro masz juz wymieniony czujnik i dalej nic to moze warto jeszcze wymienic termostat?
-
to mi wskazowka pokazywala temperature ok 70* i ciezko bylo zeby poszla jeszcze cos wyzej,i automatycznie poszlo spalanie w gore na ok 6.8l/100km a wczesniej bylo 5.5-6/100km. myslisz ze to przez niedogrzany silnik palilo wiecej?a jak mozna sprawdzic temp. na climatroniku? na termostacie pisalo 87st takze to jest pewnie temp otwarcia
-
dokładnie 34.50zł
-
ja kupilem zamiennik WAHLER. wymienilem go w czwartek i od razu na przejazdzke i po chwili ukazala sie moim ocza pieknie stojaca wskazowka na 90*