Skocz do zawartości

łukasz1986

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O łukasz1986

Osiągnięcia łukasz1986

0

Reputacja

  1. może i się ucieszy ale brak mocy mnie nie cieszył
  2. ja tego nie wycinałem tylko mechanik.a jeśli bł by to ten zawór n75 to były by wlaśnie takie objawy? ok postaram sie zrobic logi gdy będe mial czas ---------- Post dopisany 25-11-2013 at 22:51 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2013 at 18:43 ---------- problem został rozwiązany zawór egr nawalony jest, po zaślepieniu go oraz przewodu ciśnieniowego auto jakby odżyło,zrobiło sie żwawe jak nigdy dotąd:decayed: , kopcić też przestało na szczęście.
  3. witam. koledzy pomóżcie mi bo wyciałem ostatnio katalizator i od tego momentu auto kopci na czarno jak głupie.przed wycięciem było troche mulaste ale nie kopciło.teraz jest taka sprawa że raz turbo ładnie ciągnie a innym razem ciągnie do 2500 obr/min i nagle czuć jakby coś auto z tyłu trzymało i czarna łuna dymu z tyłu.co może być tego powodem? czy to że puszka w której był katalizator została zaspawana i wsadzona spowrotem, czy to ze turbo moze juz niedomaga i trzeba przeczyścić.
  4. podłącze się do tematu. u mnie właśnie tez na pokrywie silnika pod tym separatorem jest pełno oleju i czy to moze byc powodem tego ze turbo raz ciagnie ładnie a innym razem ciagnie a tu zaraz czuc takie jakby cos atuto przytrzymywało i dymi na czarno.dodam ze ostatnio wyciąłem katalizator.
  5. wymiana nie jest trudna,tylko uwazaj zebys nie oparzyl sie plynem (jesli bedziesz jezdzil wczesniej) przy wyjmowaniu termostatu z bloku bo ten napewno wyleje sie z tamtad mimo tego ze sposcisz go.
  6. wymieniłem dzisiaj szczotki,ale jesli ktos chcial by to robic to radze sprawdzic jakie mamy bo sa 2 rodzaje, jedne maja drucik z tyłu tak jak na zdjeciach w pierwszym poscie a drugie maja drucik z boku.
  7. no i problem z głowy, mnie tez czeka pewnie wymiana bo ostatnio zacieła sie dmuchawa:kwasny: takze mozna kozystac z podpowiedzi:decayed:
  8. zgadzam się z .Pablo bo jeśli nie ma się dużo koni pod maska to czuć niewielką roznice w mocy,ale wydaje mi sie ze jest to nieopłacalna inwestycja kupowanie np. vervy
  9. NIe wiem którego masz użyć kanału ale wracając właśnie z pracy dałem kanał 51 i pokazywało ta temp co na zegarze także moze to to co?
  10. [/color]Podsyłam manual świeco co kręcony dzieki
  11. to nawet nie wiedzialem ze jest taka mozliwosc,przyznaje sie bez bicia,poszukam jeszcze na necie ale manual pewnie by sie przydał
  12. dzieki za filmik.skoro masz juz wymieniony czujnik i dalej nic to moze warto jeszcze wymienic termostat?
  13. to mi wskazowka pokazywala temperature ok 70* i ciezko bylo zeby poszla jeszcze cos wyzej,i automatycznie poszlo spalanie w gore na ok 6.8l/100km a wczesniej bylo 5.5-6/100km. myslisz ze to przez niedogrzany silnik palilo wiecej?a jak mozna sprawdzic temp. na climatroniku? na termostacie pisalo 87st takze to jest pewnie temp otwarcia
  14. ja kupilem zamiennik WAHLER. wymienilem go w czwartek i od razu na przejazdzke i po chwili ukazala sie moim ocza pieknie stojaca wskazowka na 90*
×
×
  • Dodaj nową pozycję...