marioojla Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Witam, Zamierzam jutro wymienić rozrząd w moim ADP 1,6 i martwi mnie napinacz paska rozrządu. Pytanie do Was, czy trzeba go jakoś zablokować podczas demontażu? I już po wymianie rolki napinacza i paska czy trzeba go jakoś specjalnie ustawić, czy wystarczy na starych znakach i będzie ok?? Gdzieś wyczytałem że na starych znakach jak się go ustawi i wystaje on od początku tłoczyska do końca główki 25 do 29 mm jest ok. Czy to prawda ?? Proszę o pomoc
Misian88 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Powiem Ci tak, kręcisz wałem tak aż złapiesz wszystkie znaki na 3 kołach, na tym ramieniu co siedzi napinacz jest tam nakrętka na imbusa gwiazdkę, odkręcasz ją, luzuje Ci się pasek, ściągasz go, odkręcasz tą śrubkę do końca, wymieniasz rolke, zakładasz pasek i zaczynasz układać pasek od strony wału korbowego, czyli od dołu... zwróć uwagę że na kołach masz zaznaczone miejsca w których ząbki paska mają być w wyżłobieniach kół, żebyś czasem nie robił na obudowę.... bo spotkałem się z takim gościem co ustawiał znaki z obudową rozrządu w ręku a jak nie masz znaków (pościerane) to idz do swojej kobiety, zapożycz lakierek do paznokci i namaluj sobie na kołach nowe znaki,
Adi wwl Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 wymiana paska jest bardzo prosta i przyjemna, ustaw ten napinacz tak samo jak był na starym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się