Kraker 4 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Witam. Mam pytanie. Szukałem temperatury w kolektorze ssącym. Czy ta druga temperatura w 3 grupie to ta temperatura? A jak nie, to co to za temperatura? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 A to w ogole jest temperatura... bo mnie sie wydaje, ze nie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 To nie temp. Grupa 3 to: obroty--masa z przepływki--kąt uchylenia przepustnicy--kąt wyprz.zapłonu Temp powinna być w grupie 4 (4 pole), 6 (3 pole), 118 (2 pole) oczywiście w *C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraker 4 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 To nie temp. Grupa 3 to: obroty--masa z przepływki--kąt uchylenia przepustnicy--kąt wyprz.zapłonuTemp powinna być w grupie 4 (4 pole), 6 (3 pole), 118 (2 pole) oczywiście w *C To spojrzyj w moje logi. Ja mam stary ECU na 4 wtyczki. Tu nic nie pasuje z opisami. Patrz na jednostki. One się zgadzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 To po co pytasz jak wiesz? 65*C w dolocie... I nie nazywaj tego logami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraker 4 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 To po co pytasz jak wiesz?65*C w dolocie... I nie nazywaj tego logami Pytam, bo nie wiem czy to temperatura przed turbiną (przy przepływce) czy sprężone, za turbiną, bo na wolnych obrotach i w czasie jazdy była taka sama wartość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 czujnik jest w kolektorze ssacym czyli to jest temperatura za turbina jesli w czasie jazdy i na postoju masz tak sama temperature to masz uszkodzony czujnik lub zabity IC . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraker 4 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 czujnik jest w kolektorze ssacym czyli to jest temperatura za turbina jesli w czasie jazdy i na postoju masz tak sama temperature to masz uszkodzony czujnik lub zabity IC . Dzięki bardzo za sensowną odpowiedź A może wiesz jaki byłby objaw jego uszkodzenia? Do czego ECU używa tej temperatury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Do wszystkiego , do obliczania paliwa, doladowania itp itd. masz obroty, napiecie sterownika, temp wody i temp w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się