makanaki Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Witam z gory przepraszam za brak polskich znakow. Mam taki problem jak w temacie , ta ciensza rurka jest bardzo zmrozona ,warstwa szronu zaczyna sie zaraz za tym zaworem i dochodzi , ponadto klima ma bardzo mala wydajnosc ,praktycznie nie ma mozliwosci na schlodzenie powietrza do odpowiedniej temp . Prawy nawiew chlodzi znacznie lepiej od pozostalych co mozna zauwazyc na zalaczonym zdjeciu , nie mam pojecia co to moze byc i z gory dziekuje za pomoc.
SVD Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Siema wydaje mi się że masz za mało gazu w układzie. Tak się dzieje jeżeli jest za mało freonu w układzie to będzie szron na rurce za raz za zaworem. Na hp masz tylko 9 barów to za mało na efektywność układu dlatego nie ma wydajności. Najlepiej podskocz to jakiegoś zakładu niech podepną się z z manometrami. Jeżeli klima chodzi, nie była rozszczelniona nie daj się namówić na jakieś osuszacze i filtry po prostu niech dobiją ci trochę gazu r134 i zobacz wówczas. Pytanie do ciebie w zimę pewnie nie używałeś klimy?
makanaki Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Opublikowano 31 Lipca 2013 Czesc dzieki za odpowiedz Wlasnie mialem wymieniany skraplacz,dlatego jestem nastawiony na wymiane osuszacza bo klima byla rozszczelniona i zastanawialem sie czy moze osuszacz jest zasyfiony i to jest przyczyna zbyt niskiego cisnienia w ukladzie a co za tym idzie slaba wydajnosc .Racja w zimie non stop econ , osuszacz nie byl wymieniany od dobrych kilku lat a od wymiany skraplacza minelo juz 2 lata .Tak czy siak podjade do zakladu niech sprawdza uklad ,a Wy co o tym myslicie.
Tobike Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Jeżeli rurki zamarzają to znaczy że dławik jest zasyfiony. Jedz do warsztatu i powiedz o tych rurkach. Mi niedawno czyszczono dławik i był zasyfiony i też rurki zamarzały. Co do ilości czynnika to wyjdzie jak go odciągną do czyszczenia lub wymiany dławika. Jeśli układ był rozszczelniony przez dłuższy czas to trzeba wymienić osuszacz. Co do wydajności klimy z zamarzającymi rurkami to u mnie była bardzo wydajna bo udało się uzyskać 5 stC z nawiewów , po czyszczeniu dławika już rurki nie zamarzają no i klima już tak mocno nie chłodzi.
Rolex_88 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Witam mam pytanie co do rurki z której odchodzi woda z klimy. gdzie ta rurka powinna wychodzić, gdzie jej szukać? Gdy stoję nie widać śladów wody na asfalcie, a skrapla mi się woda z jakiejś rurki z prawej strony od pasażera jest cala mokra i skapuje mi to na układ zawieszenia, a co się z tym wiąże, wszystko skrzypi. dziś zauważyłem jak kapie mi ta woda na wahacz. proszę o szybka odpowiedz
SVD Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Czesc dzieki za odpowiedz Wlasnie mialem wymieniany skraplacz,dlatego jestem nastawiony na wymiane osuszacza bo klima byla rozszczelniona i zastanawialem sie czy moze osuszacz jest zasyfiony i to jest przyczyna zbyt niskiego cisnienia w ukladzie a co za tym idzie slaba wydajnosc .Racja w zimie non stop econ , osuszacz nie byl wymieniany od dobrych kilku lat a od wymiany skraplacza minelo juz 2 lata .Tak czy siak podjade do zakladu niech sprawdza uklad ,a Wy co o tym myslicie. Norma że przez zimę ucieka freon a dzieje się tak bo sprężarka nie jest włączana i przez uszczelniacze ucieka mała ilość, dlatego większość dobija co roku. Niektórzy twierdzą że freon ucieka przez gumowe węże . Wymień tez dławik to niewielki koszt:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się