roman_tyk 5 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 zrob logi z przeplywu, ciezko przy takim doladowaniu uzyskac przeplyw ktory da 213 konia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 No to popatrz tutaj:6500rpm - 1 bar VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ale to nie zabawy komercjalnego tunera ktory wszystko robi na czas i dla kasy tylko człowieka który na prawdę ma pojęcie... Druga sprawa, przy doladowaniu 0.8 bara z k03, mamy 180-185 koni z tej turbinki a nie jakies 210 w cuda nei wierzcie... Ja mam 1 bar na k03 w przyszlym tyg zrobie sobie 1.2 bara i nie zamierzam hamować auta, bo jak pojade na hamownie to mi specjalnie zanizą program dlatego ze nei oni go robili tylko sam sobie zrobilem.... Ja mówiłem o logach k03/k03s a nie turbin, który przy takim małym duty cycle generują prawie 1,5 bara Nie wiem co to był za potwór, ale na bank nie było to auto z 1.8T wzdłużnym i taką turbina z DP i TIPem Jak niewierny Tomasz, nie zobaczę na własne oczy to nie uwierzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 te logi akurat mojego kolegi w poprzecznym 1.8T z turbiną k03s po regeneracji, pompuje sobie 1.5 bara, łapie 1 bar przy 2300obr. Nie patrz na duty cycle, bo to nie jest seryjne...w tym tyg wrzuce moze moje logi ile zwykle k03 potrafi na koncu wypompować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Oj, ten kolega ma chyba jednak Garret GT28RS Edit.. aaaa, poprzeczny k03s akurat ma większy wirnik i tam się osiąga zupełnie inne moce. Wyraznie wspominałem o wzdluznym silniku Nie robmy chłopakom na naszym forum nadzieji, ze tak im się to będzie kulac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 ani on ani ja nie jestesmy zwollennikami duzych turbin jak gt28rs jego stara zwykla k03 tez potrafila nadmuchać 1 bar przy 6krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Jaki ma dolot, przeplywke i wydech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 dokładnie turbiny w wzdłużnych a poprzecznych mają zupełnie inne możliwości roman-tyk pewnie piszesz o gregorze on ma k03s,dp3",tip i ori przepływkę z tego co pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 k03s, dp 3' by DEM Car, przeplywka 3' , wydech 2.5cala na dwóch tłumikach S3 , ale przeplywka nie jest konieczna do takiego dmuchania , tylko została zastosowana przyszłościowo , jak będziemy chciec maksymalnie spompowac setup roman_tyk dobrze prawi bara pompuje na k03s do odcinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 hehe, tak myslalem ze to o Ciebie chodzi Swoja droga dobry zestaw i dobre turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver 5 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Ja tu nie bede nawet głosu zabierał bo wiem czym to śmierdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Tzn co masz na myśli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się