satikrk Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Witam Mam prosbe o analize logow mojego kolegi VW Bora TDI po wstawieniu przeplywki z Audi A4 B6 w celu sprawdzenia. Wklejam link z plikiem exel taki mi podeslal, za wszelka pomoc dziekuje. Zippyshare.com - LOG-02 03-08-2013 nowy n75.CSV
Sztomel Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Z jakiego silnika (chodzi o kod) wstawił kolega tę przepływkę ? W jego silniku AGR, w logach, wartości z tej przepływki to porażka. Poza tym, jego turbo przeładowuje więc niech sprawdzi sobie przy okazji szczelność dwóch wężyków ciśnieniowych, którymi elektrozawór N75 połączony jest z siłownikiem ciśnieniowym przy turbo (gruchą ze sztangą) oraz muszlą strony sprężającej turbo.
satikrk Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Dzieki kolego za szybka odpowiedz, porozmawiam z nim i zobaczymy na te wezyki. on juz tam cos dlugo dlubie w tym temacie bo wczesniej mu zamulal. a teraz wlasnie po przeladowywaniu turbo wlacza mu sie tryb awaryjny
Sztomel Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Tyle tylko, że słaba przepływka powoduje to mozolne wstawanie ciśnienia doładowania. Turbo zaczyna przeładowywać dopiero pod koniec logu. Przepływkę też musi zastosować inną albo swoją starą niech rozwierci tak jak w tej fotoporadzie : Przepływomierz Bosch dziurka poprawa pomiaru moc Tylko niech nie przesadzi ze średnicą tego otworu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się