Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie chce zapalić , miga kontrolka od oleju


bpl

Rekomendowane odpowiedzi

nie ważne co się ma ważne jak się dba, ktoś upala do bólu i ciągle się coś sypie, a drugi dba jak o jajko żeby czasem coś się nie sypnęło to co tu porównywać, a jeszcze lepiej, jeden upala i nic nie pada a drugi dba i ciągle coś wymienia, oj znam takie przypadki:) upalając nowe vp i pd na pewno w pd wałek szybciej padnie, tłoki i dół podejrzewam że w tym samym czasie, wtryski też, mowa o autach z taką samą mocą i momentem, a cała reszta to sprawy indywidualne, ale pd nigdy nie będzie palił mniej niż vp:P

to zależy na kogo trafisz, jeden weźmie 50zł a inny za to samo 700zł, a w 90% przypadków koszt ogarnięcia problemu nie przekracza tak naprawdę 50zł i 30min roboty, kosz jest duży gdy auto przestanie zapalać całkiem, gdy pęknie tłok w pompie lub spring lub pompa porządnie się zasyfi, jak nic nie pękło i pompa nie najadła się szlamu to kwestia wyregulować podstawy, dla osoby która ma na ten temat wiedzę i ma czym zmierzyć to co trzeba wyregulować to tylko pytanie ile sobie policzy za max 30min roboty:) podpowiem możliwych elementów do regulacji jest cztery, vagiem można tyko dwa sprawdzić, mowa tylko o problemie zapalania i ogarnianiu pompy, no bo bak, smok, filtr i wężyki do filtra i do pompy tak samo mogą powodować problem, wystarczy że będzie nie szczelność na rurce w smoku i już auto będzie zapłać słabo, czy to wina układu wystarczy pompę zasilić bezpośrednio z bańki w celu sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie te pompy cieżko jest zajechać ,mieliśmy na testy stara b4 tdi 95r 1z ,kolega miał tak katować aby sie pompa zrypała ,2 tygodnie ją meczył ile sie da ,wlewał co popadnie.po tygodniu padł nastawnik ( pekła sprezyna w nastawniku ) ale pompie nic nie było.

audi i tak bylo już szrotem ( buda ) ale silnik sprzedalismy i gosciu do dzis tym jezdzi na tej samej pompie z nowymi sprezynami w nastawniku.

do do tematu kolegi ,radze sprawdzić zaworki zwrotne w pompie to one są po to żeby trzymać paliwo. sprawne zaworki z wymiana koszt u mnie 50zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś kto zajmuję się zawodowo tym powinien nazywać fachowo te zaworki...

presssure-control valve(zawór regulacyjny ciśnienia)

overflow restriction(dławik przepływu przy przelewie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...