Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie przy 2,5-3,0tyś na turbinie


szefmuzyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam taki problem. Przy prędkości ok 100km/h i obrotach 2,5-3,0tyś samochód zaczyna szarpać na turbinie, nie wiem co może być tą przyczyną. A od samego dołu bieg 1 i 2, po mocniejszym przyduszeniu słychać jak coś głośno syczy. Wiem że jest tam ten zaworek DV i zastanawiam się czy to on za szybko może puszczać powietrze i jest takie mocne syczenie, a może to coś kompletnie innego. Wężyki wszystkie ok. Turbina ok, brak luzów. Fajnie na samym początku chodziła to momentu jak coś się nie zj*****. Co to może być? Miał ktoś taki problem lub podobny? Jak został rozwiązany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieszczelność w układzie dolotowym (airbox-turbo-IC-kolektor dolotowy). Sprawdź węże/ opaski, może coś rozerwane, przetarte, pęknięte, obluzowane..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem przyczynę, pęknięty wężyk przy turbinie. Powiem szczerze, wydaje mi się że lepszego buta miała jak nie było tego wężyka. Tylko to syczenie denerwowało. To normalny objaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez niego latwo przekrecic turbine i wyslac ja do krainy nieskończonych obrotow i doładowania

odpięty wężyk zamyka na amen klapke upuszczajaca spaliny wiec calosc idzie na wirnik i turbo nie ma hamulca bezpieczeństwa (sa jeszcze inne ale ten pierwszy to podstawa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...