Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje kierownicy podczas hamowania A4 B6


colak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie

Mam taki problem iż od jakiegoś pół roku wibrowała mi kierownica z tendencją nasilającą się dlatego też przetoczyłem przednie tarcze i było ok ale tylko przez chwilę po przejechaniu ok 1000 km powraca to szarpanie / wibracje .

co może być przyczyną tej że sytuacji dodam że tarcze po przetoczeniu miały gr. 21mm klocki ok 6mm , są to standardowe hamulce 288 czy to nie za mały wymiar 21mm ?

dodam też że tył też nie jest za bogaty ale skoro wibracje na kierownicy to raczej przód .

co może być przyczyną że było ok i znów powracają wibracje ?

Pozdrawiam colak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli przetaczałeś tarcze bo były krzywe(przegrzane) to efekt bicia powrócił,niestety ale tarcze do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza nominalnie ma 25 mm

Wiec ta jest juz dawno do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panownie tak też myslłem jednak z racji zdrowych klockow odwlekałem tę wymianę tak bicie było na jesnej 20 na drugiej 30 , przegladłem juz tarcze i wiekszość miala chyba 22mm grubości np brembo natomiast Fedoro 25 o co chodzi z tymi grubościami co polecacie wstawić w rozsądnych pieniążkach zestaw tarcze + klocki ? te stare sobie zachowam na przyszłość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najrozsadniej to bedzie zrobienie Swapa na 320/288mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak w jakim celu? seryjne skoro producent takie przewiduje są wiec wystarczające? czy nie tak wiec ? po co jakies swapy!!! mi juz minely te czaszy :)

co propnujecie z normalnych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku Twojego auta producent troche sie zayebal z hamulcami.

Do autacwazacego 1700kg plus pasazerowie wrzucil hamulce jak do seja :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ale to o trzeba zmienić czy tlko tarcze i klocki czy wszystko po koleji zaciski osłony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze klocki zaciski z jarzmami. Tak samo przod jak i tył.

Przednich oslon nie musisz zmieniac.

No i wazna rzecz, felgi minimum 16"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest najważniejszy układ samochodu i dużych hebli nigdy za wiele przy jakiejkolwiek mocy silnikowej

---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ----------

a jak masz klocki i tarcze do wymiany to tym bardziej dużo więcej nie wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dev... jakie były by to koszta zamiany przodu na 320tarcze klocki jażma zaciski ? oraz koszt części KPL FERODO 288? tylko przód mnie interesuje

Ferodo 288 ma jakieś modele mocniejsz czy słabsze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden zestaw 320 mm na przod mam wystawiony w dziale sprzedam, taki jak ten:

20130817_140150.jpg

20130817_132954.jpg

Tyl tez sie znajdzie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skolko coś takiego ?

---------- Post dopisany at 13:19 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ----------

skolko coś takiego ? a osłony tarcze klocki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skolko coś takiego ?---------- Post dopisany at 13:19 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ----------skolko coś takiego ? a osłony tarcze klocki?
Na przodzie nie potrzebujesz zmieniac osłon.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...