bogdanwp 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 WITAM Posiadam 4 letnią instalację EUREKA z nowym reduktorem KME SILVER do 200 KM. Po zmianie reduktora mam problem z gwałtownym przyspieszaniem. W momencie, gdy naciskam pedał gazu (jadąc na LPG) ciśnienie gazu spada, do takiego stopnia, że gdy jest zimny to gaśnie a gdy jest rozgrzany i jadę a nie stoję to przełącza się na gaz. Zdołałem zrobić scrina z oscyloskopu podczas gwałtownego przyspieszania przy rozgrzanym silniku. Jest efekt chwilowy i najczęściej obserwowany po hamowaniu silnikiem. CZY TAK MA BYĆ CZY TO JEST USZKODZONY REDUKTOR???? Mój silnik to 1,8T 163KM BFB. Z góry dziękuję za ewentualne podpowiedzi. Bogdan. ---------- Post dopisany at 20:16 ---------- Poprzedni post napisany at 20:07 ---------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 KME SILVER miałem u siebie i miedż fi6 przy ok.185km i dawał radę więc sprawny powinien to ogarniać. albo coś skopane przy przekładce reduktora lub wadliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Sam ustawiałeś ta instalację? nie znam tego sterownika ale z tego oscyloskopu cięzko coś rozpoznać, zauważyłem tylko że chyba nie dokońca dobrze jest ustawiona bo czasy benzynowe na wolnych ze screnna są ponad 4ms a gazowe prawie 8ms czyli cos nie tak, chyba są za małe dysze we wtryskach, normalnie czasy benzynowe na wolnych to ok. 2,5 ms, no i to przełaczanie z powrotem na pb przy 4200 obr.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdanwp 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Dziękuję bardzo za podpowiedzi. Najbardziej mnie zastanawia czy ten spadek ciśnienia (na wykresie oscyloskopu) przy wciskaniu pedału gazu to normalne. Nie powinno chyba być tak bo ciśnienie tak spada, że aż się dławi, a jak jest zimny to przy ruszaniu potrafi zgasnąć. To przełączanie na PB przy 4200obr ustawione jest specjalnie. Jak potrzebuję mocy to mam ją mieć a na benzynie mimo wszystko ma jej trochę więcej. Bogdan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Nie moze spadac cisnienie przy wcisnieniu pedalu gazu bo wtedy bedzie dlawilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się