Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów statycznych i dynamicznych


piszczu

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie prośba o analizę logów i błędów :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Zwykłe :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi dynamiczne dodam za chwilę.

LOGI DYNAMICZNE :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W logu 007 nie widać by czujnik temperatury powietrza doładowanego G72 świrował bo ma normalne wskazania. Błąd pewnie wystąpił sporadycznie i po skasowaniu nie powróci. W każdym razie sprawdź po kilku jazdach od skasowania czy błąd będzie wracał a jeśli tak to loguj nawet na po kilka minut grupę 007 by było widać co się dzieje ze wskazaniami z tego czujnika (kolumna Intake Air Temp w grupie 007).

Kąt wtrysku jest bardzo późny - wartość w kolumnie drugiej grupy 000 gdzie wskazania skaczą w zakresie 09 do 13 jednostek) - należy przyspieszyć go do wartości 48-51 jednostek. Twój sterownik silnika nie obsługuje grup 003 i 004 w trybie BS jeśli zatem chcesz sprawdzić czy EGR działa i czy poprawnie to w trakcie logowania grupy 003 w połowie logu wciśnij na moment pedał gazu by aktywować zawór EGR jeśli z początku logu wskazania w ostatniej kolumnie wynoszą 4,8%. I nie loguj grup 014, 018 i 023 bo te nie są dla Twojego silnika na pompie wtryskowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czajnik temp powietrza wariuje, sprawdź wtyczkę może styki zabrudzone, czujnik jest na dole czarnej rury miedzy grodzią a silnikiem, może zawalony olejem, wyjmij i umyj

statyczny kat wtrysku do korekty

poza tym szafa gra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co wpływa statyczny kąt wtrysku?? Regulacja kąta pewnie przez przestawianie pompy.

Co do czujnika było trochę druciarstwa ktoś wstawiał tam kable :| Musiałem poprawić, sam czujnik wykąpałem w benzynie ekstrakcyjnej i troszkę spryskałem preparatem do ochrony elementów elektrycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczny kąt wtrysku wpływa na zapalanie, źle ustawony auto będzie zapalac kulawo

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku-6665/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha. No nic dla świętego spokoju to ustawię choć szczerze powiem że problemów z odpalaniem nie mam czy zimny czy ciepły robi może 1-2 obroty i słychać klekotanie :)

---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:24 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Tak wygląda logowanie grupy 007 po zrobieniu na nowo kabelków do kostki czujnika i wyczyszczeniu samego czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielka prosba o sprawdzenie logów audi a4 b5 1.9 afn

błedy

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

logi statyczne

Log (0 - 004,005,006)

Log (1 - 001,002,003)

Log (2 - 007,008,009)

Log (3 - 010,011,012)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tdi ma zapalać odrazy a nie po 1-2obr, przyjdzie zimna to nie zapalisz po 1-2obr

teraz temp powietrza jest ok w logu

przegoń auto w dłuższej trasie bo sterowanie turbo się przycina, potem zrób 008d 011d

mtb84

nie zaśmiecaj tematu, załóż swój

auto zaniedbane, filtr powietrza i paliwa wymień jak dawno nie wymieniany

z kasuj błędy i po tygodniu sprawdź co wróci, sprawdź wtyczkę czujnika temp. cieczy chłodzącej bo albo czujnik szwankuje albo styki i poczytaj jakie logi zrobić: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

po przejechaniu z 15km zrób loga 007 i wejdź w instruments-17 i zrób loga 003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wezmę się i ustawie :) co do przycinającego się sterowania to raczej przegonienie mu nie pomoże :( Trzeba będzie wyjąć i wyczyścić. Czeka mnie pracowity poniedziałek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...