piszczu 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Jak w temacie prośba o analizę logów i błędów : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Zwykłe : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi dynamiczne dodam za chwilę. LOGI DYNAMICZNE : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 W logu 007 nie widać by czujnik temperatury powietrza doładowanego G72 świrował bo ma normalne wskazania. Błąd pewnie wystąpił sporadycznie i po skasowaniu nie powróci. W każdym razie sprawdź po kilku jazdach od skasowania czy błąd będzie wracał a jeśli tak to loguj nawet na po kilka minut grupę 007 by było widać co się dzieje ze wskazaniami z tego czujnika (kolumna Intake Air Temp w grupie 007). Kąt wtrysku jest bardzo późny - wartość w kolumnie drugiej grupy 000 gdzie wskazania skaczą w zakresie 09 do 13 jednostek) - należy przyspieszyć go do wartości 48-51 jednostek. Twój sterownik silnika nie obsługuje grup 003 i 004 w trybie BS jeśli zatem chcesz sprawdzić czy EGR działa i czy poprawnie to w trakcie logowania grupy 003 w połowie logu wciśnij na moment pedał gazu by aktywować zawór EGR jeśli z początku logu wskazania w ostatniej kolumnie wynoszą 4,8%. I nie loguj grup 014, 018 i 023 bo te nie są dla Twojego silnika na pompie wtryskowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 czajnik temp powietrza wariuje, sprawdź wtyczkę może styki zabrudzone, czujnik jest na dole czarnej rury miedzy grodzią a silnikiem, może zawalony olejem, wyjmij i umyj statyczny kat wtrysku do korekty poza tym szafa gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piszczu 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Na co wpływa statyczny kąt wtrysku?? Regulacja kąta pewnie przez przestawianie pompy. Co do czujnika było trochę druciarstwa ktoś wstawiał tam kable :| Musiałem poprawić, sam czujnik wykąpałem w benzynie ekstrakcyjnej i troszkę spryskałem preparatem do ochrony elementów elektrycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 statyczny kąt wtrysku wpływa na zapalanie, źle ustawony auto będzie zapalac kulawo http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku-6665/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piszczu 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Aha. No nic dla świętego spokoju to ustawię choć szczerze powiem że problemów z odpalaniem nie mam czy zimny czy ciepły robi może 1-2 obroty i słychać klekotanie ---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:24 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Tak wygląda logowanie grupy 007 po zrobieniu na nowo kabelków do kostki czujnika i wyczyszczeniu samego czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtb84 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 wielka prosba o sprawdzenie logów audi a4 b5 1.9 afn błedy 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent logi statyczne Log (0 - 004,005,006) Log (1 - 001,002,003) Log (2 - 007,008,009) Log (3 - 010,011,012) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 tdi ma zapalać odrazy a nie po 1-2obr, przyjdzie zimna to nie zapalisz po 1-2obr teraz temp powietrza jest ok w logu przegoń auto w dłuższej trasie bo sterowanie turbo się przycina, potem zrób 008d 011d mtb84 nie zaśmiecaj tematu, załóż swój auto zaniedbane, filtr powietrza i paliwa wymień jak dawno nie wymieniany z kasuj błędy i po tygodniu sprawdź co wróci, sprawdź wtyczkę czujnika temp. cieczy chłodzącej bo albo czujnik szwankuje albo styki i poczytaj jakie logi zrobić: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ po przejechaniu z 15km zrób loga 007 i wejdź w instruments-17 i zrób loga 003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piszczu 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Ok wezmę się i ustawie co do przycinającego się sterowania to raczej przegonienie mu nie pomoże Trzeba będzie wyjąć i wyczyścić. Czeka mnie pracowity poniedziałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się