ganjaq Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Jak w temacie, napięcie w kostce pompy paliwa - cztery piny: dwa piny po 0 V, w trzecim 2,6 V, w czwartym 12 V przy kluczyku w pozycji do odpalenia, chce jeszcze wyjąć i na krótko dla pewności podpiąć ale tu Wasza rola, nie wiem jak, podpinam pod akumulator do pinu 12 V ale co z minusem? Który pin
bin85 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Masa powinna być na pinie z grubym brązowym przewodem.
ganjaq Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Dzięki Marcin było tak jak napisałeś, najlepsze że na pompce jak już ją wyciągałem były oznaczenia, dzwoniłem cały dzień za nową pompką i nic, wszyscy długi weekend, moja na krótko nie chodziła ale znalazłem na nią sposób, wyjąłem wkład i zacząłem walić nim o bramę do garażu, wybiło mu to awarie z głowy chodzi lepiej jak nowa a tak na poważnie to coś mi mówi że do poniedziałku lekko wytrzyma, po tym jak jej siłą przetłumaczyłem ani razu nie odważyła się mnie zawieść, pewnie i tak się zatnie ale dopiero wtedy ją wymienię, puki co dostaje drugą szanse
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się