Aron21 2 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Czy możliwe jest aby przy bardzo wysokiej temperaturze powietrza ( 30+ ) spadało napięcie akumulatora ?? Gdyż zauważyłem w moim AFN że jak na dworze grzało tak konkret to po włączeniu świateł napięcie na wskaźniku spadało na 13,8 a po włączeniu klimy nawet na 13,2 :shock3: .Myślałem że kończy mi się regulator napięcia albo łożyska w alter.się już zacierają i nie daje poprawnego ładowania , lecz tego samego dnia późnym wieczorem jak już temp spadła na 25 wskaźnik ładowania wraca do normy czyli po odpaleniu 14,2 po włączeniu świateł ( xenon ) niewielki spadek napięcia oraz z klima 13,9-14,0 . Czy ktoś miał podobnie czy jednak stawać przy regulatorze napięcia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Na logikę to jak gorąco to klima szybciej wali wentylatory i jest większy pobór prądu. Sony Xperia Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Czy możliwe jest aby przy bardzo wysokiej temperaturze powietrza ( 30+ ) spadało napięcie akumulatora ?? Gdyż zauważyłem w moim AFN że jak na dworze grzało tak konkret to po włączeniu świateł napięcie na wskaźniku spadało na 13,8 a po włączeniu klimy nawet na 13,2 :shock3: .Myślałem że kończy mi się regulator napięcia albo łożyska w alter.się już zacierają i nie daje poprawnego ładowania , lecz tego samego dnia późnym wieczorem jak już temp spadła na 25 wskaźnik ładowania wraca do normy czyli po odpaleniu 14,2 po włączeniu świateł ( xenon ) niewielki spadek napięcia oraz z klima 13,9-14,0 . Czy ktoś miał podobnie czy jednak stawać przy regulatorze napięcia ? Jest to normalne zjawisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Mi spada napięcie nawet do 12V jak odpalę klimę i na postoju się chłodzę jak pracuje na maxa zaraz po włączeniu. Miernikiem nigdy nie mierzyłem, wskazania z deski rozdzielczej. Wydaje mi się, że wiązane jest to też z wydajnością alternatora. Mi ładuje więcej jak jest zima niż lato i upał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Ja mam cały czas 12,8 - 13,3 na wskaźniku. Z aku nigdy problemu nie miałem. Musze miernikiem sprawdzić bo mnie to zaczęło zastanawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aron21 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Mnie to właśnie trochę zdziwiło bo jak podłączyłem pod Vaga gdzie też ukazuje faktyczne napięcie to przy tylko włączonych światłach było 13,8 a zawsze było 14,1 i dlatego to mnie zaniepokoiło bo mam nowy akumulator a nie chciałbym żeby coś go rozładowało przez moją nieuwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestrus 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Mnie to właśnie trochę zdziwiło bo jak podłączyłem pod Vaga gdzie też ukazuje faktyczne napięcie to przy tylko włączonych światłach było 13,8 a zawsze było 14,1 i dlatego to mnie zaniepokoiło bo mam nowy akumulator a nie chciałbym żeby coś go rozładowało przez moją nieuwagę Nie ma powodów do niepokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się