cabanmat Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Witam Audi A3 Silniczek 1.9TDI ALH 66kW. Aktualnie śmiga na Motulu Specific 5W40. Ma na nim przejechane 13tyś km. Wczoraj zaświeciła mi się kontrolka OIL MIN. Dzisiaj dokupiłem 1L Motula X-Cess 5W40 bo na taki chcę przejść. Ja mu leję i dalej mi się zaświeca. Dolałem mu ponad pół litra i dalej mi się pojawia. Czy olej jest już przepracowany i czujnik świruje pawiana ? Udałem się do znajomego mechanika... Wycieków brak, powiedział żeby nie szukać miodu z Motulem i zalecił powrót na Castrola... Mówił żeby wrócić bo już kilka razy spotkał się z taką sprawą.... Co radzicie... ? Monit OIL MIN już się niby nie pokazuje...
Marcino87 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Motul i nic więcej sprawdź czujnik w misce olejowej, może zahaczyłeś gdzieś
cabanmat Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Okej.. Jutro zavaguje i napiszę czy coś krzyczy Żeby odczytać błędy czujnika oleju w jąkał grupę pomiarową należy wejść ? ---------- Post dopisany 24-08-2013 at 09:24 ---------- Poprzedni post napisany 23-08-2013 at 23:39 ---------- Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co to może być jak nie będzie VAG nic krzyczał
cabanmat Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Okej... Auto z samego rana pojechało w trasę... Jak wróci to podepnę VAG COMa i dam znać czy coś krzyczy:wink: Nie chciało mi się wierzyć w opowiadania mojego mechanika "starszej daty", że to przez olej (Motula) i żeby wrócić na Castrol najlepiej na Diesel Magnatec 5W40
Marcino87 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Pewnie ten olej ma w sprzedazy i lal wode
cabanmat Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Nie handluje olejem. Jak dałem auto na pierwszą wymianę (pakiet startowy w kraju), to zalał mi tego Magnateca 5W40. Później jak sam kupiłem Motula i zobaczył zawieszkę jak coś mi robił to zganił mnie że najlepiej to lać Castrola bo w Niemczech na pewno na tym jeździł itp. Co to za robota jak raz taki a raz taki olej... Może za jego "czasów świetności" Castrol był the best ---------- Post dopisany at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany at 09:52 ---------- W silniku miałem jeden błąd... ale to chyba nie od oleju
rikardo Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Może wina leży w mikro styku w zamku maski? Czujnik zasygnalizował niski poziom oleju i lampka powinna zgasną po otwarciu maski tak przynajmniej jest w Golfach.
cabanmat Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Gdzie jest ten mikrostyk? ---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------
Marcino87 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 byłeś pod autem sprawdzałeś ten czujnik jego połączenie ?
piotrekvka Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 czujnik poziomu oleju albo otwarcia pokrywy silnika do wymiany najlepiej wymienic komplet u mnie tak bylo po wymianie spokój
cabanmat Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Jak do tej pory nie pojawił się monit...
rikardo Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Gdzie jest ten mikrostyk?---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- Przy zamku maski. Znajomy miał podobne problemy i winny był zasyfiony mikrostyk.
mycha1236 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Przecież masz napisane wyżej ze przy zamku maski ... zamek maski :
cabanmat Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 No okej tylko gdzie dokładnie żeby przeczyścić...
POWER-KRIS Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Po kabelkach znajdziesz. Sony Xperia Tapatalk 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się