Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Usuwanie "słoneczek" DA + dobór specyfików


AZIK

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że na moim autku pojawiło się już trochę słoneczek i drobnych rysek chciałem je usunąć...

Oto one - takie przykładowe co udało mi się zdjąć z maski:

pnin.jpg

wbw2.jpg

5mbh.jpg

xlfc.jpg

Autko mam w miarę nowe (2011) więc wybór padł na polerkę orbitalno rotacyjną DA Kestrel Das 6... w szczególności, że jestem amatorem....

kolega pomógł skompletować potrzebne oprzyżądowanie...

niemniej zacząłem działać z samochodem i jakoś ręce mi opadły....

wybrałem mały element maski i jazda..... a więc taki setup:

Kestrel Das 6 - pad Niebieski tnący (Hi Cutting) z MonsterShine - S17+ z Schoola - często używany atomizer do zwilgocenia pada z roztworem QD Megsa 1:3 z wodą ....

15 minut a może 20 (na małym elemencie maski).... rozprowadzenie na 1-wszym biegu, potem jazda na 3, potem jazda na 5(tu już byłem zły) - zjazd do 3 i 1.... dociskałem ale efektu ciepłego lakieru nie było, więc może za słabo....

oto wynik który mnie niestety nie zadowolił....

na dolnym zdjęciu powiększenie, bo zdjęcie słabo wyszło

pcgz.jpg

zostało tego zbyt dużo żebym był usatysfakcjonowany swoją pracą....

17ba.jpg

podobnie miałem na seicencie, gdzie jak wiadomo lakier nie jest aż tak twardy... (choć auto dużo starsze)

dwga.jpg

sgeh.jpg

w obu przypadkach zninęły wszystkie słoneczka ale pozostało zbyt dużo drobnych rysek, które wg mnie nie są głąbokie... nie było też pogody akurat żebym mógł nacykać więcej zdjęć żeby był lepszy pogląd....

czy możecie mi coś poradzić??? , bo szkoda mi atakować samochodu rotacją, której i tak nie mam, a chciałbym ogarnąć to wszystko DA po której zakupie jestem teraz zniesmaczony.... co robię źle??? pad źle dobrany??? S17+ za słaby??? powinienem maskę robić 2 godziny dla efektu??? mocniej dociskać??? a może olać to (... bo DA to se mogę Colli nałożyć ??) ????

czytałem kiedyś jakieś relacje z pracy DASem6 i wyglądało to wszystko o wiele lepiej....